SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Hey.quote:
Daarom de details van een sikje, hartje, bloempje en litteken.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:55 schreef Beach het volgende:
Ik ben kleurenblind en autistisch ik mis dat volledig.
Neejoh jouw zin is veel mooier.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht je doet nu wel die lapo als TT.
Ik welquote:Op donderdag 8 december 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou ik vond van niet hoor.
Je bent m'n dochter jaquote:Op donderdag 8 december 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik zal jou eens opeten.
hahahahaquote:Op donderdag 8 december 2011 20:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je bent m'n dochter jaAl die moeite heb ik gedaan om je uit te persen en dan is dit mijn dank? Nee. Fijn. Zeg dat maar tegen je vader, die 3 keer flauwgevallen is bij de bevalling. Hij heeft nog het litteken op z'n hoofd.
ja die piratenplaatjequote:
Jazeker.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahahaha![]()
Harry Potter litteken ja?
[..]
ja die piratenplaatje
Mehh. Glee was welquote:
Ik heb het gevraagd, toen zei je dat het bestand het niet meer deed en het niet ging lukken. Toen heb ik het dus zelf gedaan. Sorry als ik het verkeerd heb opgevatquote:Op donderdag 8 december 2011 19:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als je een UI wil kun je ook vragen en wachten ipv van schaamteloos dingen jatten.
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[Is goed
Coss, zou je voor mij ook zo'n mooie kerst UI kunnen maken?![]()
]
Mijn psd is verneukt en heb dus niet meer de kerstmuts.
Dan zijn er nog zoveel dingen die ik verder wel kan. Maargoed. Vergeven en vergeten.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd, toen zei je dat het bestand het niet meer deed en het niet ging lukken. Toen heb ik het dus zelf gedaan. Sorry als ik het verkeerd heb opgevat
[..]
toffffquote:Op donderdag 8 december 2011 20:15 schreef Bloempje. het volgende:
OEHOEOHHH, mijn mama had vet lekkere pasta gemaakt![]()
boeeertjequote:
bah viezequote:
neee john mayoooorquote:Op donderdag 8 december 2011 20:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ga op het stemgeluid van Jason Mraz af en hij is daar vast ergens in de buurt
Ja diequote:Op donderdag 8 december 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bah vieze
[..]
neee john mayoooor
hoop je*quote:Op donderdag 8 december 2011 20:21 schreef Bloempje. het volgende:
Klips dan he, Johnnyboy niet denk ik.
Ahhwwquote:Op donderdag 8 december 2011 20:49 schreef Renesite het volgende:
Godver... keytroubles. Kutphotoshop
Jeetje!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:54 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb een lamp opgehangen, nu zit ik niet meer in het half duister
Windowsquote:Op donderdag 8 december 2011 20:49 schreef Renesite het volgende:
Godver... keytroubles. Kutphotoshop
Die had ik al!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:31 schreef Bloempje. het volgende:
Waarom nieuwe UI maar zonder kerstmuts?
Haha, nounouquote:Op donderdag 8 december 2011 22:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik moest wel gokken hoe je hand liep. Stomme foto eigenlijk..
Yes!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Iets cleaner en smoother.
Zeehondjequote:Op donderdag 8 december 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ook, vetlaag alles. Als ik ga hoesten kan ik zo naar Pieterburen.
Doen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga maandag 2 waarschuwingen uitdelen aan groepsgenoten op school
Ow, hij was kappertje spelen. I seeeee.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar is wel zielig voor je. Ik steun je wel in slechte tijden hoor..
Tranen en troosten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:59 schreef Beach het volgende:
ik zit met een klein dilemma ik ken iemand die gaat iets doen met iemand maar diegene weet niet van de ander wat die allemaal gedaan heeft oa dus de vraag is moet ik dat vertellen en zo zijn reputatie beschadigen en haar behoeden voor onheil of later diegene met tranen terug zien komen
Eieren voor je geld kiezen en je er buiten houden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:05 schreef Beach het volgende:
ja ik weet niet ik wil me eigenlijk er niet echt mee bemoeien
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik dacht dat jij mijn eerste zou zijn.
Oke. René is niet meer de man. Sorry René.quote:
Naar manquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Verdommeeee vanochtend mis ik mn trein op een halve minuut, nu mn bus. Arghhh.
ik maakte de beslissing. ZIJ liep te treuzelen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke. René is niet meer de man. Sorry René.
Jaja, dat zal wel weerquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik maakte de beslissing. ZIJ liep te treuzelen!
Is er wat om 22:00?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef JanPiraat het volgende:
Neenee rené je gaat gewoon om 22 uur slapen hoor en patrique ook
Ja. Nou. Nee. Het lijkt me niet dat dat goed voor je is.quote:
Proberen, dat weet je het zeker.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja. Nou. Nee. Het lijkt me niet dat dat goed voor je is.
quote:
Gelukkigquote:
In Amerika kan je ze aanklagen voor 300miljoenmiljardquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh jeetje dan houdt de radio me voor de gek
quote:
moszkowiczquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
In Amerika kan je ze aanklagen voor 300miljoenmiljard
Oehoehquote:
ghbquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:19 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben net ineens flauwgevallen. Wtf?
Doe er wat zout bij een beetje flauw ditquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:19 schreef Omdatappel het volgende:
was je aan het douchen met furd?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:19 schreef Omdatappel het volgende:
Even in de wasmachine?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:25 schreef JanPiraat het volgende:
En ik wil ook een nieuwe jasmijn huidige ruikt naar natte hond als hij in contact is gekomen met regen
eis een nieuwequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:25 schreef JanPiraat het volgende:
En ik wil ook een nieuwe jasmijn huidige ruikt naar natte hond als hij in contact is gekomen met regen
Even in de tobbe, over het plankje en vervolgens goed mangelen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
In de wuttt ? Wij rollen hier met wasborden in Sleeuwijk
Eh, ja. Maar we waren gewoon aan het douchen, geen gekke dingen verder. Ineens duizelig alles en toen viel ik flauw. Gelukkig heeft ie me half op kunnen vangen, maar ik heb wel mijn hoofd gestoten tegen de deur.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was je aan het douchen met furd?
Is wel logisch, benauwd hokje, weinig zuurstof. Vriendinnen van mij hebben dit ook gehad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eh, ja. Maar we waren gewoon aan het douchen, geen gekke dingen verder. Ineens duizelig alles en toen viel ik flauw. Gelukkig heeft ie me half op kunnen vangen, maar ik heb wel mijn hoofd gestoten tegen de deur.
Jouw vriendinnen gingen samen douchen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is wel logisch, benauwd hokje, weinig zuurstof. Vriendinnen van mij hebben dit ook gehad.
ja ik zag ze zo vallenquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jouw vriendinnen gingen samen douchen?.
lifterquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik douche altijd met vrienden, mits ze een strak lichaam hebben
Meisje waarom heb jij geen kerstui?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:52 schreef Furdinand het volgende:
Hihi ze merkte niks toen ik het in haar drankje deed.
engquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:52 schreef Furdinand het volgende:
Hihi ze merkte niks toen ik het in haar drankje deed.
Oja, even die jij gemaakt had opzoeken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Meisje waarom heb jij geen kerstui?
quote:
Heyyquote:
Heb je even voor mijjjjjjjj maak wat tijd voor me vrijjjjjjj elk uur van de dag denk ik steeds aan je lach alleen jij maakt me blij oweeeejooohhquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik kwam jou tegen ooooo weeee ooooo
jij was verlegen ooooo weee oooo
Ja hmm okequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welneeee
jij ging naar twee films op een avond !
Hahahahaquote:Op zondag 11 december 2011 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ook al?
een vriendin van mij ookdie is echt elke dag in de bios te bekennen en soms meerdere keren per dag ook
nee joh dan kreeg jij die kaart tochquote:Op zondag 11 december 2011 00:05 schreef JanPiraat het volgende:
Gelukkig heeft mn zusje nooit zo'n kaartje in handen gehad anders zat ze nu elke dag in de Bios hier ipv in Amerika
hehehequote:Op zondag 11 december 2011 00:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahahahaJa en Klipsje ook
Dus dan kunnen we heel vaak samen naar de film
Je bent meer gaan doen, druk meisje.quote:Op zondag 11 december 2011 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alle opties houden we open.
Wauw ik ben echt moe zeg. Dat ik paar maanden terug nog tot heel laat/vroeg wakker kon blijven zeg...
Wa? de klasgenoot?quote:Op zondag 11 december 2011 10:22 schreef JanPiraat het volgende:
Morgennnwat was het voor doms patrick ?
Ja... ik heb teruggewhatsappt.. maar nog geen reactie! Ze stuurde het ook vanochtend om 05.45quote:Op zondag 11 december 2011 10:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja die inderdaad hehe ik ben wel benieuwd
Nee joh! Bedreigen met een scheermesje is effectiever!quote:Op zondag 11 december 2011 11:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik breek je poten als je dat doetttt
Ik heb geen exquote:Op zondag 11 december 2011 11:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik breek je poten als je dat doetttt
Oké vanaf nu ben je mn exquote:Op zondag 11 december 2011 11:32 schreef Renesite het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ook niet zoeen leuken jongenmannetjen?
WHAHA jij? Met welk legerquote:Op zondag 11 december 2011 12:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik moet mijn broertje beschermen ten alle tijden.
Ik sprak net een beetje met het vriendje van, ik denk dat hij me niet mag.quote:
Wauw, dat is een avontuur zegquote:Op zondag 11 december 2011 13:12 schreef Beach het volgende:
wil je horen over mijn bedavonturen nou ik stond en dacht wat zie ik wazig maar ik was een lens kwijtgeraakt dus ik even zoeken was ie helemaal hard geworden en half verbogen en nu snel in potje met lenzenvloeistof gedaan
nou spannend he
Zou hij weten van de handjes?quote:Op zondag 11 december 2011 13:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik sprak net een beetje met het vriendje van, ik denk dat hij me niet mag..
quote:
Ik denk het niet, maar hij was sowieso al niet zo blij dat wij 2 samen gingen ipv hij.quote:
23?!quote:Op zondag 11 december 2011 13:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Bloempje wat is nou het plan 28 december? Of 27? Wanneer was het?.
Ja ookquote:
OKEEquote:Op zondag 11 december 2011 13:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja ookwacht ik doe wel even pmen ofzo.
Nee niet zo sneaky hoorquote:
Eng manquote:Op zondag 11 december 2011 13:26 schreef Renesite het volgende:
IK HAD OOK EEN NACHTELIJKEN AVONTUURTJE!!!!!!!
IK SLIEP ZO! EN OPEENS HAD IK EEN BROMBEER NAAST MIJ
hihi
x-xx-xx
5dewielaandewagenneedankje.quote:Op zondag 11 december 2011 13:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee niet zo sneaky hoorMaar Patriek en René en Klipsje en ik gaan de 23e meeten
Maar jij mag ook wel komen hoor vind ik. Er zal warme chocolademelk met slagroom en chocoladesprinkels, kerstkransjes en een draagbare kerstboom zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |