Ja, mijn hoofd is dan ook geen groot geheim of zo, staat er nu toevallig niet in that's all.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:58 schreef Panzermaus het volgende:
Kriorolmops, jij had eerst een dergelijke foto in je Fotoboek.
Jaja, gemeen hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Damn die zinDat bedoelde ik niet, je weet wel wat ik bedoel
Nimmer.quote:
Telkens als ik jou naam zie heb ik de neiging om weer vaseline op mijn lippen te smeren.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Everybody's gone whaddup with the love?
Zulks een vreemde associatie.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Telkens als ik jou naam zie heb ik de neiging om weer vaseline op mijn lippen te smeren.
Doen krijg je heerlijkequote:Op donderdag 8 december 2011 23:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Telkens als ik jou naam zie heb ik de neiging om weer vaseline op mijn lippen te smeren.
Nasty Nas said it.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:22 schreef Jajong het volgende:
Sleep is the cousin of death bitches.
Dat doet mijn pa altijd, why niet gewoon labello of zo?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Labello is echt smerige zooi.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Nasty Nas said it.
[..]
Dat doet mijn pa altijd, why niet gewoon labello of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:30 schreef krioro het volgende:
Oh, ik heb er geen verstand van zie ik alweer. Zal het maar aannemen van de dames.
Jajong smeert zich natuurlijk ook helemaal in met vaseline altijd.Mag nie hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Deze manquote:Op donderdag 8 december 2011 23:22 schreef Jajong het volgende:
Sleep is the cousin of death bitches.
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deze man
Overigens ga ik jullie allemaal jelly maken met foto's van de winkel waar ik zometeen ben.
Alleen op je wenkbrauwen en op je jukbeenderen ja. Maar ook maar een bepaalde hoeveeldheid.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Je gezicht ook niet ivm cuts en zo?
Wordt wel eens gedaan jaquote:Op donderdag 8 december 2011 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan doe je het stiekemkan ie er zo afglibberen
Whehehe.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wordt wel eens gedaan jaMaar je wordt bijna altijd goed gecontroleerd, afgeveegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ja echt te triestquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:22 schreef Allure_ het volgende:
Godsamme die kutmonkyyy. Die foto in 'het/zijn/haar' fotoboek is gewoon wéér een foto van een Amerikaanse chick. Je ziet van 10km afstand dat Amerikaanse stopcontact, FFS
![]()
.
Pffquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja echt te triest. Wel goeie shops though.
Ach, ik vind 't wel een goeie troll. Wel een ontzettende autist die het doet maar tochquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pff. Maar oké, care. Ik ga me er niet eens meer druk om maken. FOK!kers zijn gewoon twisted.
Een treurig stuk piet verdriet met borderline, ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach, ik vind 't wel een goeie troll. Wel een ontzettende autist die het doet maar toch.
Ga zelf binnenkort ook een troll-kloon maken, of misschien heb ik dat al gedaan......................
Hottiequote:
"Waarom post-natale abortus legaal zou moeten zijn"quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:32 schreef Ethanolic het volgende:
Kan iemand een leuke titel verzinnen voor een rapport over rellende kinderen op het vmbo?
Helaas, niet zulke rellenquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
"Waarom post-natale abortus legaal zou moeten zijn"
Rachid en Romeo maken liever amok dan huiswerk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:32 schreef Ethanolic het volgende:
Kan iemand een leuke titel verzinnen voor een rapport over rellende kinderen op het vmbo?
"Onze toekomstige stratenmakers; komt dit nog wel goed?"quote:
Ciao en geef het nummer van je huisgenootje xxxquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:38 schreef Allure_ het volgende:
Oftewel, ik kan eindelijk gaan slapen. Good night.
x
Vorig jaar in new york had ik in een lijp winkel lolly's gekocht met gefrituurde schorpioenen erin helaas was ik ze kwijt geraaktquote:Op donderdag 8 december 2011 19:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je was zo nieuwsgierig naar iemand die daadwerkelijk insect etc. had gegeten?
Oh right, vergeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh right, vergeten.OOOOOOOOOOOH YEAAAAAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Cherry sowiesoquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:34 schreef JackieBrown het volgende:
Bom dia!
Cherry kool aid.
Cherry smaak van alles
Idd, ik vind kersen peroonlijk niks aan... maar alle drinken en snoepjes in kersensmaak zijn hemelsquote:
That's not what she said. En dan kan ze Labello of vaseline smeren wat ze wil.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Labello is echt smerige zooi.Die roze vaseline smeert uit en krijg er nooit schrale lippen van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |