Geen idee eigenlijk. Mijn man had het gekocht bij de American Book Center in Amsterdam. Maar dat is ook al weer een paar jaar geleden, dus het zou best wel kunnen dat het nu in het Nederlands uitgebracht is. Maar als ik zo ff op internet kijk, kan ik het ook alleen in het Engels vinden.quote:
het is alleen in het engelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Omdat ze irritant isquote:Op donderdag 8 december 2011 23:20 schreef roos85 het volgende:
waarom gaat Katie niet naar Henry om de waarheid vertellen?
ze had het al eerder kunnen doenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat ze niet weet of hij het al weet dus
Duurde even maar heb het gevonden..quote:Op donderdag 8 december 2011 15:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iemand een linkje van die scene op youtube ofz? Kan het niet vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik het weer zie..
Weet alleen niet precies wanneer we het te zien krijgen.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:20 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Duurde even maar heb het gevonden..OverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik het weer zie..
Weet alleen niet precies wanneer we het te zien krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
[..]
Duurde even maar heb het gevonden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik het weer zie..
Weet alleen niet precies wanneer we het te zien krijgen.
kan niet wachten om het op tv te zien![]()
Wat???quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:20 schreef Axia het volgende:
[..]
Henry en Paul zijn ook erg grappig samen
[..]
Duurde even maar heb het gevonden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik het weer zie..
Weet alleen niet precies wanneer we het te zien krijgen.![]()
![]()
![]()
![]()
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Hé.quote:
Ja Emily is idd irritant aan het doen nuquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:12 schreef Axia het volgende:
Emily begint nu wel vervelend te worden.
Babs begint nog een vriendschap met die clown
Maar ze is helemaal niet zwanger.quote:Op zondag 11 december 2011 22:14 schreef alors het volgende:
Wat een gezeik over die buik van Vienna trouwens, ze is een maand zwanger en dan steeds benadrukken dat het raar is dat ze geen babybump heeft of niet al 10 kilo zwaarder is geworden!!!!
Dat huwelijk ook, zo jammer, dit verdient het stel Henry en Vienna echt niet![]()
Nee maar ook al was ze het, dan was dat gezeur over dat ze er niet zwanger uitziet ook gewoon onzin.quote:Op zondag 11 december 2011 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar ze is helemaal niet zwanger.
En Vienna verdient nog veel slechter.
Ze heeft Henry erin geluisd.
Volgens mij is dit nu haar echte haar, wat dus in 2 maanden al 8 cm gegroeid is yayquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat hij eruit goed uit ziet vandaagquote:
Hij was altijd al heerlijkquote:
Ik kon ook niet wachten en heb nu een paar weken vooruit gekeken alleen de scenes met henry, vienna en babsquote:Op maandag 12 december 2011 16:37 schreef Axia het volgende:
Oke, ik kon niet wachten en heb maar via Youtube gekeken naar het moment dat Henry achter de waarheid komt.
qftquote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef alors het volgende:
'I can take care of myself'en maar blijven hangen op je ex, en ondertussen Dusty aan een touwtje houden
quote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb het geluid niet eens aanstaan.![]()
Blablabla Janet, blablabla Dusty, blablabla Gabriel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Correct me if I'm wrong:Sure, the center of attention weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
As Janet the world around her turns ofzoiets
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Correct me if I'm wrong:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha ik ook. Heb alleen nog niet alles gekeken. Vond het wel zielig voor Henryquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik kon ook niet wachten en heb nu een paar weken vooruit gekeken alleen de scenes met henry, vienna en babs
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:41 schreef vencodark het volgende:
Zeg, ben ik de enige die er zo'n beetje van overtuigd was dat die clown een echt mens was? Die mogelijk betrokken was bij het opsluiten van Barbara. Ik zat echt te wachten tot dat ding ging reageren! Of komt dat nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind die clown echt eng, btw.![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:41 schreef vencodark het volgende:
Zeg, ben ik de enige die er zo'n beetje van overtuigd was dat die clown een echt mens was? Die mogelijk betrokken was bij het opsluiten van Barbara. Ik zat echt te wachten tot dat ding ging reageren! Of komt dat nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Die reactiesJanet.
een vrouw zoals een vrouw hoort te zijn.
Hij is in het eggie getrouwd met onze lieftallige dorpssletquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:58 schreef TheVulture het volgende:
Vergis ik me of zit Billy Warlock ineens in ATWT (Eddie uit Baywatch) ?
Lol ik dacht al dat ik hem ergens van kende, bekende kop heeftiequote:Op dinsdag 13 december 2011 17:58 schreef TheVulture het volgende:
Vergis ik me of zit Billy Warlock ineens in ATWT (Eddie uit Baywatch) ?
No-way !! Welke bedoel je, er zijn er zoveelquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:52 schreef Axia het volgende:
[..]
Hij is in het eggie getrouwd met onze lieftallige dorpsslet
Ja leuke verhaallijn, ze acteert geweldig vind ik ! Die clown is fakking eng !quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:41 schreef vencodark het volgende:
Miss Cicconequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
No-way !! Welke bedoel je, er zijn er zoveel
Mais ouiquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Een Franse die Françoise heet?Hoezo stereotype.
En Faithmaakt de aflevering nog een klein beetje goed.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Correctie: Parker en Liberty verdienen elkaar.
Het is gewoon de kift. Zij heeft de minste kerels gehad. Ik zou met haar trouwen als ik een vent was. Zeker en vast. Sexy, pittig, trouw, mooi, zorgzaam en ze pikt toch niet alle bull-shit. Enige minpuntje, dat religiegedoe hoeft niet zo van mij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gelukkig niet.![]()
Twee mannen aan het lijntje houden, enorm hypocriet zijn, de slet uithangen, áltijd moeilijk doen ....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:13 schreef vencodark het volgende:
[..]Ja, ik vond het ook een beetje teleurstellend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Get over it. Je bent gewoon jaloers omdat ze haar allebei willen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gelukkig niet.![]()
Twee mannen aan het lijntje houden, enorm hypocriet zijn, de slet uithangen, áltijd moeilijk doen ....![]()
![]()
Nah niet mee eens heur sorry. Ja ze is wel mooi, maar ze eet van 2 walletjes, alles maar aannemen,zoals huizen, er maar vanuit gaan dat Jack altijd voor haar klaar staat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is gewoon de kift. Zij heeft de minste kerels gehad. Ik zou met haar trouwen als ik een vent was. Zeker en vast. Sexy, pittig, trouw, mooi, zorgzaam en ze pikt toch niet alle bull-shit. Enige minpuntje, dat religiegedoe hoeft niet zo van mij.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Get over it. Je bent gewoon jaloers omdat ze haar allebei willen.
nja dat dan weer wel lol. Of haar verhaallijnquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:55 schreef DarkElf het volgende:
Tis wel een goeie actrice, zie wat ze oproept
Er vanuit gaan dat Jack er is, is al Carly's stylo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nah niet mee eens heur sorry. Ja ze is wel mooi, maar ze eet van 2 walletjes, alles maar aannemen,zoals huizen, er maar vanuit gaan dat Jack altijd voor haar klaar staat.
Als je niet zeker weet van wie je kind is..quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er vanuit gaan dat Jack er is, is al Carly's stylo.
Ze eet niet van twee walletjes, want ze manipuleert ze niet om dat te doen. Die kerels weten gewoon dat ze een diamant is onder de vrouwen. Ze springt niet zo 1, 2, 3 totaal met een kerel in het diepe, als ze dat niet zeker weten. Deze dame heeft nog principes.
Soms vraag ik me af of er hier volwassen vrouwen posten. It takes a sperm a time and bingo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Als je niet zeker weet van wie je kind is..
Tsja, het kan gebeuren he? Tegenwoordig hebben we de pil en voorlichting, internet en noem maar op. Wat een stelletje snollen zijn dat dan niet, o wacht, ze zijn niet zwanger geraakt met 16 omdat ze verliefd zijn geworden op een knul en niet precies wisten van de hoed en de rand.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:01 schreef DarkElf het volgende:
Ja idd principes hoor, zwanger op je 16de en nu niet weten wie de vader is.
Janet zou nog een trio kunnen hebben met Jack en Dusty en een bank kunnen overvallen, en nóg zou je haar als een heilige zien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of er hier volwassen vrouwen posten. It takes a sperm a time and bingo.
Het is net zoiets al in vorige generaties dat vrouwen die een kind hadden werden versleten voor sletten, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Tegenwoordig neuken ze tegen de klippen op met Jan en Alleman en spelen de perfecte vrouw. Nee, ik kijk verder dan mijn neus lang is.
Ik zeg niet dat ze een slet isquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of er hier volwassen vrouwen posten. It takes a sperm a time and bingo.
Het is net zoiets al in vorige generaties dat vrouwen die een kind hadden werden versleten voor sletten, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Tegenwoordig neuken ze tegen de klippen op met Jan en Alleman en spelen de perfecte vrouw. Nee, ik kijk verder dan mijn neus lang is.
Zou, zou zou, je weet dat het out of the question is dat zij een trio zou willen met kerels, it's not in her nature. Dusty een bank beroven, tsja, dat zou nog kunnen, maar daar zou hij dan een hele goede reden voor hebben. Hij is geen ordinaire crimi. Hij laat alleen niet met zich sollen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Janet zou nog een trio kunnen hebben met Jack en Dusty en een bank kunnen overvallen, en nóg zou je haar als een heilige zien.
Als je vent niet meer je vent is, en je krijgt wat met een andere kerel, na alles wat je je getroost hebt om hem bij te staan en alles wat je hebt moeten doorstaan door de intriges van zijn ex, tsja, dan ben ik ook geen heilige hoor. Tsja, en als het zo loopt, dan is het balen, so what. Er wordt niet voor niets gezegd dat een groot percentage van de kinderen niet van de man zijn die ze papa noemen. Een moment van zwakte, en je gaat al voor de bijl. Het leven is niet zo 'cut and dry'.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze een slet isalhoewel.. Maar zo moeilijk is het niet hoor zeker weten van wie je kind is..
Love it.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
lekker pittig kapsel
[ afbeelding ]
Ja maar een vaderschapstest, dat mag toch niet van God? Nee zekerheid, stel je voor, waarom als je twee mannen aan je kunt binden, dat is ingrijpen in de natuur, dat wil God niet hoor! Je mag alleen wel een kindje op de wereld zetten enkel en alleen met als doel om als donor te dienen (dan mag je natuurlijk wél ingrijpen in de natuur) ... Met een man nadat je al vreemd bent gegaan terwijl je huwelijk al geen fuck meer voorsteltquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze een slet isalhoewel.. Maar zo moeilijk is het niet hoor zeker weten van wie je kind is..
Een vaderschapstest zou wel gedaan zijn als het een optie was in de serie. Het was belangrijk genoeg voor haar, juist omdat het belangrijk voor haar was.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar een vaderschapstest, dat mag toch niet van God? Nee zekerheid, stel je voor, waarom als je twee mannen aan je kunt binden, dat is ingrijpen in de natuur, dat wil God niet hoor! Je mag alleen wel een kindje op de wereld zetten enkel en alleen met als doel om als donor te dienen (dan mag je natuurlijk wél ingrijpen in de natuur) ... Met een man nadat je al vreemd bent gegaan terwijl je huwelijk al geen fuck meer voorstelt![]()
Maar dan kan iedereen wel alles flikken, als het leven niet of wel 'cut and dry' was. Dit vind ik wel wat kort door de bocht. Nee, je kan het leven niet regeren, ja iedereen maakt fouten, maar come on...Als dit echt in het echte leven zou gebeuren, hebben mensen er echt wel bedenkingen bij hoor. Dan ben je een van de weinigen die zou zeggen: joh balen, maar ja thats life .. Nu ben ik de laatste die zou zeggen, trek je wat van andere mensen hun meningen aan. Maar zo gaat het wel helaas..quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een vaderschapstest zou wel gedaan zijn als het een optie was in de serie. Het was belangrijk genoeg voor haar, juist omdat het belangrijk voor haar was.
Ik zal een vrouw daarvoor nooit veroordelen. Voor de meeste vrouwen is een abortus dan de oplossing, en klaar is Klara. Wat niet weet wat niet deert.
Ben onder de indruk hoe ze haar kind heeft gehouden ondanks de familie en ondanks alle hardship. Ik had haar graag als moeder gehad, zou ik over Carly bijvoorbeeld niet zeggen.
Liefde maakt blindquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Liberty.
Als ik een vent was en kon kiezen tussen Liberty en Faith, dan zou ik het echt wel weten.
Dat vind ik nou bij Carly. Ik heb al aangegeven waarom Janet in mijn opinie 'de betere' vrouw is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar dan kan iedereen wel alles flikken, als het leven niet of wel 'cut and dry' was. Dit vind ik wel wat kort door de bocht. Nee, je kan het leven niet regeren, ja iedereen maakt fouten, maar come on...Als dit echt in het echte leven zou gebeuren, hebben mensen er echt wel bedenkingen bij hoor. Dan ben je een van de weinigen die zou zeggen: joh balen, maar ja thats life .. Nu ben ik de laatste die zou zeggen, trek je wat van andere mensen hun meningen aan. Maar zo gaat het wel helaas..
Het is maar een soap he?
Amen to that!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar een vaderschapstest, dat mag toch niet van God? Nee zekerheid, stel je voor, waarom als je twee mannen aan je kunt binden, dat is ingrijpen in de natuur, dat wil God niet hoor! Je mag alleen wel een kindje op de wereld zetten enkel en alleen met als doel om als donor te dienen (dan mag je natuurlijk wél ingrijpen in de natuur) ... Met een man nadat je al vreemd bent gegaan terwijl je huwelijk al geen fuck meer voorstelt![]()
Dat bekijken we het over dezelfde periode.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:45 schreef Axia het volgende:
De rol van Janet bestaat maar 2 jaar, die van Carly 15 jaar. Dus ook wel logisch dat de karakter van Carly veel heeft meegemaakt. Maar goed, het is maar een soap. Laten we het leuk houden hierzo.
Alleen de scènes met Faith waren een beetje de moeite waard, want Faithquote:Op woensdag 14 december 2011 10:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Amen to that!
Maaruuhhm zo te lezen hoef ik de aflevering van gisteren niet meer terug te kijken...
Niemand hier beweert dat Carly heilig is. Het personage zelf beweert zelf ook niet dat ze heilig is, in tegenstelling tot Janet.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat bekijken we het over dezelfde periode.
You could have fooled me. Dat kan je eigenlijk ook niet met droge ogen beweren.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Niemand hier beweert dat Carly heilig is. Het personage zelf beweert zelf ook niet dat ze heilig is, in tegenstelling tot Janet.
Die schijnheiligheid van Janet, dát is juist zo irritant.
Even snel dit topic volspammen dan.quote:
Ze zit opgesloten in een magazijn, ze is ontvoerdquote:Op woensdag 14 december 2011 23:19 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Barbara. Waarom omhelst ze een clown
Door wie? Ze zit er zeker al lang want ze is volgens mij langzaam aan het gek wordenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ze zit opgesloten in een magazijn, ze is ontvoerd
Dat is nog niet bekend (ik weet het wel, wanna know ?)quote:Op woensdag 14 december 2011 23:24 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Door wie? Ze zit er zeker al lang want ze is volgens mij langzaam aan het gek worden
Ik kijk het toch bijna nooit dus ja waarom nietquote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat is nog niet bekend (ik weet het wel, wanna know ?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:18 schreef koekii het volgende:
jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:05 schreef Axia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Het is helemaal platgespoten jaquote:Op donderdag 15 december 2011 22:53 schreef zwartedoos het volgende:
dat haar van GwenOoit gehoord van shampoo??
Oja was dat niet een gestoorde draagmoeder ofzo?quote:
Ja zij raakte zwanger van de broer van Gwen, een behoorlijke sicko. Zijzelf stalkte Paul en spande iedereen voor haar karretje...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Oja was dat niet een gestoorde draagmoeder ofzo?
oja now I rememberquote:Op donderdag 15 december 2011 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zij raakte zwanger van de broer van Gwen, een behoorlijke sicko. Zijzelf stalkte Paul en spande iedereen voor haar karretje...
It de clownquote:Op donderdag 15 december 2011 22:59 schreef zwartedoos het volgende:
Dat met die clown is echt te erg
ohjaaa dat was echt zo tragischquote:Op donderdag 15 december 2011 23:08 schreef zwartedoos het volgende:
Ik herinner me ineens die belachelijke dubbelrol van Gwen!Met die zwarte pruik en die gekke bekken trok, pff
Cleo.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:08 schreef zwartedoos het volgende:
Ik herinner me ineens die belachelijke dubbelrol van Gwen!Met die zwarte pruik en die gekke bekken trok, pff
quote:
HAHA dat was echt TE erg die Cleo, dat gebit die haar goed in de weg zat ookquote:Op donderdag 15 december 2011 23:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Cleo.
[ afbeelding ]
En Iris, de gekke moeder van Gwen en Cole:
[ afbeelding ]
Yep, was de ouderwetse Gwenquote:Op vrijdag 16 december 2011 08:19 schreef MiLalaa het volgende:
was dit echt de 'ouderwetse' Gwen?
Ze zag er heeeeel raar uit met dat vieze plak haar. En d'r mond (zie nu dat plaatje hierboven en herinner me het weer) doet ze precies hetzelfde als die Cleo. Bluuuuggh bah. Niet om aan te zien.
Will is wel lief
wat zonde.. die is dan ook niet opgeknapt de laatste jaren.. Beetje uitgemergeld ook?quote:
Jaa Jennifer had altijd zulke slechte make up op he, zo ouwelijk ook.. daar ergerde ik me altijd aan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:25 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wat zonde.. die is dan ook niet opgeknapt de laatste jaren.. Beetje uitgemergeld ook?
Maarja. Ik weet nog dat ik bij de eerste scene van de laatste Jennifer ook dacht, eww die ziet er niet uit. Slechte makeup etc. Later was ze weer heel mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Je moest het niet verraden! Kan toch nog terugkijken?quote:Op maandag 19 december 2011 17:57 schreef scrub_nurse het volgende:
jep, Katie heeft het Henry verteld, en hij heeft Vienna ermee geconfronteerd en de hotelkamer uitgeflikkerd.
Ja, gatverquote:Op maandag 19 december 2011 22:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Alweer een Cicconeaflevering vanavond.![]()
![]()
De familie Hughes zit er al meer dan 50 jaar in; de familie Stewart al 50 jaar; de familie Ryan al iets van 40 jaar; de familie Snyder al 25 jaar.
Maar natuurlijk draait alles om een familie die er pas 2 jaar geleden in is gekomen.
Alsjeblieft geen Noah.quote:
Jack...onze moraalridder from Oakdale.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:54 schreef alors het volgende:
Jackaltijd Carly behandelen als een klein kind
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:01 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het einde ook niet gezien. Kijk het vanmiddag ook wel even terug. Ik ben dan net op tijd thuisquote:Op woensdag 21 december 2011 09:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik had gister geen zin om tot 23.30 te wachten, kijk het vanmiddag wel terug.
Hij is nog steeds haar man EN er is de kans dat het kind van hem is, en Jack wil zijn verantwoordelijkheid nemen. Het is ook nooit goed he?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Carly heeft ook gewoon gelijk: enorm hypocriet van Janet om geen hulp van Dusty te accepteren, omdat ze niet van iemand afhankelijk wil zijn, maar wel de hele tijd aan Jack blijven hangen.
Maar ja, alles draait natuurlijk om kreng Koningin Janet.
Huh, ik dacht dat ze gescheiden waren, toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is nog steeds haar man EN er is de kans dat het kind van hem is, en Jack wil zijn verantwoordelijkheid nemen. Het is ook nooit goed he?!
ja dat dacht ik ookquote:Op woensdag 21 december 2011 14:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat ze gescheiden waren, toch?
Wanneer dan, ik volg het nu niet echt, dus ik weet niet op welk moment het definitief was, en dan nog, 'ze krijgt zijn kind' en ze hebben het zo afgesproken.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat ze gescheiden waren, toch?
Die Blackie?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:45 schreef DarkElf het volgende:
Haha dat is Janets echte man die aanklopt op de boerderij
Ohjaa dat klopt.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:45 schreef DarkElf het volgende:
Haha dat is Janets echte man die aanklopt op de boerderij
Ze heeft het meer dan verdiend.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 17:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die Will en Gwen acteren eigenlijk best wel slecht.
Misschien omdat we ze een tijdje niet hebben gezien dat je weer aan ze moet wennen. Maar vindt ze prima acteren. Madama_Paon geeft al aan hoe dat zou kunnenquote:Op maandag 26 december 2011 17:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die Will en Gwen acteren eigenlijk best wel slecht.
Met Lucy, aan de opmerking van Sierra te horen.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:53 schreef scrub_nurse het volgende:
met welk loeder belt lucinda eigenlijk dat die naar Oakdale moet komen?
Maar op Jack is ze dan natuurlijk niet boos en die wil ze gewoon blijven zien ...quote:Op woensdag 28 december 2011 11:00 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jack en Dusty gaan weer de held uithangen, kan ook nooit goed gaan.
Vervolgens is Janet natuurlijk weer 7 weken lang boos op Dusty, net wanneer ze weer dichter bij elkaar aan het komen zijn.. Etc etc..
Volgens mij is er ook nog een extra show om 11 uur 's ochtends, die kun je iig wel kiezen als je kaartjes koopt.quote:Farewell As The World Turns Event
Uniek afscheidsevenement met acteurs uit de TV-serie!
De echte fans weten het; op 21 februari zal de allerlaatste aflevering van de succesvolle soapserie As The World Turns op de Nederlandse televisie te zien zijn.
Ter gelegenheid daarvan worden op zaterdag 18 februari 2012 om 15.00 uur en 19.30 uur unieke afscheidsevenementen georganiseerd in de intieme setting van Studio 21 te Hilversum met Peter van der Vorst als gastheer.
Speciaal voor dit evenement laat RTL Nederland acteurs uit de soapserie overkomen! Je krijgt de unieke kans om samen met Brad Snyder (Austin Peck), Katie Peretti (Terri Conn), Henry Coleman (Trent Dawson), Lily Snyder (Martha Byrne) en Holden (Jon Hensley) de allerlaatste twee afleveringen te kijken. Daarna krijg je de mogelijkheid om vragen over de serie te stellen aan de wereldberoemde acteurs.
18 februari 2012
Show 1: 15.00 uur UITVERKOCHT
Show 2: 19.30 uur
Ik niet. Veel te druk en ik heb het idee dat ik mezelf dan volledig voor schut zet.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:24 schreef alors het volgende:
Gaan daar nog mensen van hier heen? Dat farewell gedoe van ATWT?
Veel Molly/Holden/Lily gezeikquote:Op donderdag 29 december 2011 08:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zo, die aflevering van gisteravond hoef ik dus ook niet meer te kijken, zo te lezen
Ik heb Lily nooit leuk gevonden. Noelle-Lily is een bitch die de hele tijd loopt te zuchten en Martha-Lily vond ik gewoon verschrikkelijk irritant.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:59 schreef vencodark het volgende:
Bah, ik vind het irritant dat ik nooit heb kunnen wennen aan deze Lily en daarom deze Lily ook een bitch vind en die vorige niet.
Ik vind deze Lilly met de dag leuker. De vorige was zgn zo braafjes en had een irritante kop.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:59 schreef vencodark het volgende:
Bah, ik vind het irritant dat ik nooit heb kunnen wennen aan deze Lily en daarom deze Lily ook een bitch vind en die vorige niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |