Google.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:22 schreef aight1 het volgende:
Waar halen jullie altijd die gifjes vandaan
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:22 schreef aight1 het volgende:
Ik meen het wel goed hoor.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:22 schreef aight1 het volgende:
My little pony stuffquote:Op donderdag 8 december 2011 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik zou exact hetzelfde reageren
Holy shit die vent is massiefquote:Op donderdag 8 december 2011 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat een fokking toffe moederquote:Be carefull! Leave your brother alone
- NO!![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:33 schreef Chocolatebear het volgende:
skoften kan je niet linkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Is toch sowieso fakequote:Op donderdag 8 december 2011 17:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Die gast met z'n lightsaber is echt in en intriest
Nieuwe lenzen of wat?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:52 schreef Phantomesse het volgende:
Quattro fromaggi in de oven
Tevens is de wereld veel mooier in HDEchter snijdt het in mijn netvlies, zo scherp.
Neeeeeee joh. Captain obvious enzulks.quote:
Oh nice, ik dacht lenzen omdat snijden in netvliesquote:Op donderdag 8 december 2011 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Bril. Ik zal zo even een foto schieten met mijn EOS.
Dodelijke combinatie.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ben net keihard op mijn muil gegaan door laminaat + gladde sokken.
Sorry maar als ik dat zag..quote:Op donderdag 8 december 2011 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Je netvlies zit achterin je oogquote:Op donderdag 8 december 2011 17:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh nice, ik dacht lenzen omdat snijden in netvlies
Daarom loop ik altijd op blote voeten hier in huis.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Dit heb ik dus altijd met mijn trap. Ik voel je pijnquote:Op donderdag 8 december 2011 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Link?quote:
Ik was bezig met artiesten invoeren maar toen moest ik eten, nu wil ik verdergaan maar ik snap niet waar?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Link?
Edit: nevermind, al gevonden.
Ah vandaar. Als je je LastFM linkt aan je WMP, Itunes o.i.d. komen alle artiesten die je luistert vanzelf in je lijst te staan.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was bezig met artiesten invoeren maar toen moest ik eten, nu wil ik verdergaan maar ik snap niet waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |