Neeeeeee joh. Captain obvious enzulks.quote:
Oh nice, ik dacht lenzen omdat snijden in netvliesquote:Op donderdag 8 december 2011 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Bril. Ik zal zo even een foto schieten met mijn EOS.
Dodelijke combinatie.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ben net keihard op mijn muil gegaan door laminaat + gladde sokken.
Sorry maar als ik dat zag..quote:Op donderdag 8 december 2011 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Je netvlies zit achterin je oogquote:Op donderdag 8 december 2011 17:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh nice, ik dacht lenzen omdat snijden in netvlies
Daarom loop ik altijd op blote voeten hier in huis.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Dit heb ik dus altijd met mijn trap. Ik voel je pijnquote:Op donderdag 8 december 2011 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Link?quote:
Ik was bezig met artiesten invoeren maar toen moest ik eten, nu wil ik verdergaan maar ik snap niet waar?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Link?
Edit: nevermind, al gevonden.
Ah vandaar. Als je je LastFM linkt aan je WMP, Itunes o.i.d. komen alle artiesten die je luistert vanzelf in je lijst te staan.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was bezig met artiesten invoeren maar toen moest ik eten, nu wil ik verdergaan maar ik snap niet waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |