Stom. Dan ga ik mijne ook niet posten hierquote:
Zonde, zijn leukerds.quote:
Jawel schatjequote:Op donderdag 8 december 2011 17:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Stom. Dan ga ik mijne ook niet posten hier
Nee hoorquote:
Dit is altijd zo overal altijd anywhere.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Need to spread the dicks out a bit, create some lady space
Maluku yo.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk jajong?
Hij is de broertje van Borat, reken maar uitquote:Op donderdag 8 december 2011 17:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk jajong?
Ga terug naar de sawa's jonge rijstplukker.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij is de broer van Borat, reken maar uit
Vandaag al af. Ik ben harde werkerquote:Op donderdag 8 december 2011 17:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga terug naar de sawa's jonge rijstplukker.
quote:
LOL, echt letterlijk met die zin nakten zijn een Javaanse kill vroeger @ middelbare schoolquote:Op donderdag 8 december 2011 17:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga terug naar de sawa's jonge rijstplukker.
Met afstand.quote:
òk.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit is altijd zo overal altijd anywhere.
[..]
Maluku yo.
Rondjes lopen.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL, echt letterlijk met die zin nakten zijn een Javaanse kill vroeger @ middelbare school. Maar hij was, met de kennis van nu, vast autistisch. Liep in de pauze steevast rondjes binnen school
.
HaHAhahahAHAHAH zat er al op te wachtenquote:
Hahah die snaren!quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Badkamer schoonmaken, ik wijs Juminelle aan als vrijwilliger, in een French Maid costume welteverstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |