Welnee. Die bederft echt niet in zo'n oogwenk hoor!quote:Op donderdag 8 december 2011 16:23 schreef Lolaatje het volgende:
Ik heb mijn pizza verpest. Was gisteren na boodschappen doen nog even langs mijn werk gegaan en langer gebleven dan verwacht. Had hem toch maar in de vriezer gedaan thuis, maar ik moet hem gewoon weggooien hè
.
De kasbahquote:Op donderdag 8 december 2011 16:33 schreef Lolaatje het volgende:
Wie is er dan ook niet gek op karton.
Hoe goed ben ik!quote:Op donderdag 8 december 2011 16:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Niet zo slim om het woordje 'bank' in de topictitel te gebruiken, want dankzij die keywords verschijnt die advertentie (die door sommigen als vervelend ervaren wordt), nóg vaker!
Helaas, niets. The story will continue next week.quote:
quote:
Heren heren, voor dat soort terminologie heb ik ooit een ban gekregen, weest toch voorzichtig!quote:Op donderdag 8 december 2011 17:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen bedoeld om Banny's Bankrekening te laten groeien.
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Niet zo slim om het woordje 'bank' in de topictitel te gebruiken, want dankzij die keywords verschijnt die advertentie (die door sommigen als vervelend ervaren wordt), nóg vaker!
Niets gevonden? Dat is toch goed nieuws. Of kan je nu alleen nog engere dingen hebbenquote:Op donderdag 8 december 2011 17:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas, niets. The story will continue next week.
Kan ik bij de blokker voor slechts 39 eu de slinger kopen die ik wil?!?!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:11 schreef Tegan het volgende:
Ze hadden niet de slinger die ik wilde dus nog geen versierde kerstboom.
Owja CL. Die 25,- van de Hema is echt heel mini vergeleken met mijne van de blokker. Ze hebben er nog een staan van 39,- bij de Hema die ineens veel groter is. Ik geloof 90 cm en 180 cm. En mijne zit er perfect tussenin met 150 cm.
Gelukkig heb ik geen van het internet geripte cartoons nodig om te weten dat ik een moron ben. Die voorsprong heb ik dan toch maar weer mooi!quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:24 schreef Tegan het volgende:
Owja, fuck slingers, ik ga hem denk ik gewoon al versieren.
[ afbeelding ]
[FO] Advertentie blokkeert topic pagina'squote:Op donderdag 8 december 2011 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
soort van tvp
anders kan ik de posts niet zien
hai
T.!quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:50 schreef Tegan het volgende:
Goed. Drama as usual. Hoe is het met jou?
Een weinig bijzonder eettentje in Utrecht. Maar goed, het was gezellig en da's het belangrijkste.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:55 schreef Tegan het volgende:
Waar ben je gaan eten?
Ik heb vandaag ookal met tegenwind gefietst. Not cool..
Owja en thanks.
Arme jijquote:Op donderdag 8 december 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een weinig bijzonder eettentje in Utrecht. Maar goed, het was gezellig en da's het belangrijkste.
En kun je nagaan, het is ook nog harder gaan waaien én aan de kust waait het standaard al harder. Arme ik.
Oh, dus dat was jullie geheim van laatstquote:Op donderdag 8 december 2011 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben met cl uiteten geweesten heb met cl in het reuzenrad gezeten
Met jullie lengte lijkt een rad al snel reuze.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben met cl uiteten geweesten heb met cl in het reuzenrad gezeten
Zijn zij kaboutertjes dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
Met jullie lengte lijkt een rad al snel reuze.
Ja, maar zonder baarden en met een veel hoger knuffelgehalte.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zijn zij kaboutertjes dan?
Elke kabouter heeft een baardquote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, maar zonder baarden en met een veel hoger knuffelgehalte.
Een Teganhand is snel gevuldquote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef Tegan het volgende:
Echt te schattig trouwens dat die smiley's ook mee shrinken.
As in: De regen komt horizontaal voorbij waaienquote:Op donderdag 8 december 2011 22:34 schreef MissMSX het volgende:
OMG, het is echt verschrikkelijk noodweer hier en Air moet erdoorheen op de fiets. *PANICK*
Ik vrees dat hij er door overvallen isquote:
foto maken als ie thuiskomtquote:Op donderdag 8 december 2011 22:39 schreef MissMSX het volgende:
Er staat een kopje thee voor hem klaar en ik heb maar een handdoek gepakt
Het ergste lijkt voorbij iig, maar goed
Nee, dit is echt niet grappig. Was echt noodweerquote:Op donderdag 8 december 2011 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
foto maken als ie thuiskomt
beetje windquote:Op donderdag 8 december 2011 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dit is echt niet grappig. Was echt noodweer
Idem.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef Tegan het volgende:
Hier overigens helemaal niets. Alleen beetje relatief sterke wind.
Tsja, moet je wel ergens kunnen schuilen natuurlijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
beetje winden hij is slim genoeg om dan af te stappen en te schuilen lijkt me
ik blijf erbij fotoooooquote:Op donderdag 8 december 2011 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, moet je wel ergens kunnen schuilen natuurlijk.
Maar goed, verzopen katje is heelhuids thuisgekomen
Het is volgens mij al even geleden dat je een goed woord over had voor een willekeurig eettentje in Utrechtquote:Op donderdag 8 december 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een weinig bijzonder eettentje in Utrecht.
Om maar een M-M antwoord te geven: die zijn er wel maar die krijg jij nooit te zien.quote:
Het "oh mijn god, ze proberen mijn wenkbrauwen te flamberen vanuit mijn ooghoek" Franse restaurant was wel okay. Evenals het Afrikaans eten met nixxx en een omgekochte clownquote:Op donderdag 8 december 2011 22:59 schreef AirwiN het volgende:
Dan is het te lang geleden dat we in een restaurant van jouw keuze hebben gegeten.Al heb ik afgelopen maand nog heerlijk gegeten bij Taj Mahal.
De herinneringen...quote:Op donderdag 8 december 2011 23:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het "oh mijn god, ze proberen mijn wenkbrauwen te flamberen vanuit mijn ooghoek" Franse restaurant was wel okay. Evenals het Afrikaans eten met nixxx en een omgekochte clown.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef CherryLips het volgende:
Heb gelijk twee mogelijke inbrekers aangegeven bij de politie
Ik ga met een gerust hart naar bed. Not.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:11 schreef CherryLips het volgende:
En er reed net een auto het fietspad op en toen hoorde ik boem, dus dat was het paaltje om te voorkomen dat er auto's het fietspad namen haha
Dat is wel nodig met het verzuurde conservatieve kliekje hier ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:17 schreef rubbereend het volgende:
oja hoi zeggen van te voren was wel zo netjes hier
Mij nu al vergeten zijnquote:
dat was de tip jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wel nodig met het verzuurde conservatieve kliekje hier ja.
Blijf je nou ook hier posten? Ik heb dringend iemand nodig waarmee ik de rest van deze SC lastig kan vallen met slap gezever over voetbal, liefst over PSV natuurlijk.quote:
Ik zal er eens een nachtje over slapen, posten in R&P is wel doodengquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Blijf je nou ook hier posten? Ik heb dringend iemand nodig waarmee ik de rest van deze SC lastig kan vallen met slap gezever over voetbal, liefst over PSV natuurlijk.
Fuck dat, als ik het kan, kan jij het ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zal er eens een nachtje over slapen, posten in R&P is wel doodeng
Tip: meng je niet in politiek, hoe kleinschalig ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Tip: ga bij bestuurswissel-ALV's niet in een kiescommissie zitten als er 900 machtigingen ingebracht zijn
En zelfs ik kan het!quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Fuck dat, als ik het kan, kan jij het ook.
Kan je niet met hem meegaan. *hint hint*quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Blijf je nou ook hier posten? Ik heb dringend iemand nodig waarmee ik de rest van deze SC lastig kan vallen met slap gezever over voetbal, liefst over PSV natuurlijk.
Ik ben extreem wakker voor iemand die weinig geslapen heb en de griep heeftquote:
Nope, vannacht bijna geen oog dicht gedaan. Niet zo raar als je nagaat dat ik gisteren overdag bijna alleen maar heb geslapen, naast het kotsen dan. 6x op één dag kotsen, een nieuw record!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |