Aldus Remlof.quote:Die gast is echt een baas, hoe hij praat... echt baas![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_van_Rossem
Klacht: Te weinig maarten van rossem op tv
Vorige deel: Maarten van rossem, wat een baas :)
*nu (ten tijde van opening van dit topic) op Radio 1 over de Amerikaanse midterm elections
Jij was die ene persoon die dacht dat de euro het niet ging overleven?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:01 schreef borisz het volgende:
Was erg leuk om er bij geweest te zijn.![]()
Zeven kwartier achter elkaar geen minuut verveeld.
Hij lult jou inhoudelijk wel zo de kamer rond, daar verwed ik mijn bankrekening om.quote:Op zondag 18 december 2011 21:47 schreef Authentiek het volgende:
Tis meer een zelf ingenome kwal dan een man met een visie die ons wegwijs maakt in deze wereld.
Hij is niet echt een geweldig debaterquote:Op zondag 18 december 2011 21:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij lult jou inhoudelijk wel zo de kamer rond, daar verwed ik mijn bankrekening om.
Hij lijkt mij inderdaad niet iemand van het vlugge debat maar als hij een betoog ongestoord kan houden dan komt hij natuurlijk wel erg ver, hij heeft een enorme inhoudelijke kennis.quote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij is niet echt een geweldig debater
Er staat ook inhoudelijk. Geert Wilders is vandaag de dag de scherpste debater, in mijn ogen. Maar wat er uitkomt is een kotsstraal aan nonsens.quote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij is niet echt een geweldig debater
Geert Wilders is een waardeloze debater,quote:Op maandag 19 december 2011 14:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er staat ook inhoudelijk. Geert Wilders is vandaag de dag de scherpste debater, in mijn ogen. Maar wat er uitkomt is een kotsstraal aan nonsens.
Nee, het maakt zijn media exposure goed. Maar Wilders is inderdaad een waardeloze debater.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:14 schreef Buitendam het volgende:
Totale onzin, natuurlijk. De manier waarop hij debatteert kan je niet aanstaan, ik ben zelf ook veel meer fan van een staatsman als Cohen, maar de manier waarop hij debatteert brengt hem heel veel stemmen. Het is makkelijk, snel en haalt alle nieuwsprogramma's. Dat is uiteindelijk wat je wilt en dat maakt Wilders een prima debater.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |