SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Welk onderzoek? Waar staat dat ze het gaan onderzoeken?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:31 schreef DR-w.brink het volgende:
stel nou dat uit onderzoek blijkt dat er echt omkoping in het spel is wat is dan het gevolg?
en wanneer is de uitslag van het evt. onderzoek.
De Fransen zijn degene die de Kroaten en de Portugezen hebben betaald.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:43 schreef De_kromme het volgende:
Die Fransen hebben je niks misdaan. Meer de Kroaten en de Portugezen toch?
Ajax beschuldigd ze niet. Dat doen de fans.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heel Ajax beschuldigt Lyon en Zagreb nu. Het zou wat zijn als ze nu naast ons eigen land ook in Europa een flater slaan.
Ja, of de arbitrage internationaal in een wk finale ook zou falen. Oh wacht...quote:Op donderdag 8 december 2011 14:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heel Ajax beschuldigt Lyon en Zagreb nu. Het zou wat zijn als ze nu naast ons eigen land ook in Europa een flater slaan.
Ach, het is Ajax he. Dat gezeik over Cruijff verdient eigenlijk ook 0,0 media-aandacht.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:44 schreef Smoofie het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de euro op instorten staat? Maar rltnieuws begint met "onderzoek naar DInamo"
beschuldigd, jij bent zeker één van die fans?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ajax beschuldigd ze niet. Dat doen de fans.
Oh ik las het verkeerd soz.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kut voor die Kroatenquote:Op donderdag 8 december 2011 14:44 schreef Smoofie het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de euro op instorten staat? Maar rltnieuws begint met "onderzoek naar DInamo"
Een supporter kan je mij zeker noemen.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ach, het is Ajax he. Dat gezeik over Cruijff verdient eigenlijk ook 0,0 media-aandacht.
SV heeft de laatste weken de goede trend ingezet, niks meer over Ajax.
[..]
beschuldigd, jij bent zeker één van die fans?
Ik denk dat je daar best nog wel eens gelijk in zou kunnen hebben.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wacht nog maar even af. Gok dat Ajax vanmiddag ook nog wel een bericht de deur uit doet.
Ik wou eigenlijk Feyenoorders doen, maar deze had meer kans om niet gesloten te worden.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:45 schreef Muto het volgende:
Slechte TT. Er zijn er voor minder gesneuveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |