quote:Op donderdag 8 december 2011 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
SLB Money Gang trouwens. Schaamteloos genakt van Soulja Boy's SOD Money Gang.
Hij is dan ook een RuffRyder he.quote:
Ik ben te vinden in de odeon fuckin 40 euro, maarja skaait lekker kk hard gaan om 00:00quote:Op donderdag 8 december 2011 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Serieus waarom zijn die pleurisfeesten met Oud en Nieuw allemaal zo godsgruwelijk duur?
Omdat mensen het er voor over hebben. De toegangsprijzen van die feesten zijn prijs-inelastisch.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Serieus waarom zijn die pleurisfeesten met Oud en Nieuw allemaal zo godsgruwelijk duur?
Wat een teringzooi ik ben maar een arme student die moet leven van een Albert Heijn salaris hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 16:39 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben te vinden in de odeon fuckin 40 euro, maarja skaait lekker kk hard gaan om 00:00
HELE PUBLIEK IN HET ZIEKTE TEHUIS!quote:Op donderdag 8 december 2011 16:41 schreef Sala-adin het volgende:
LUL OP DE BAR! WHAAT LUL OP DE BAAAR
Huisfeestjesquote:Op donderdag 8 december 2011 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb idd nog geen flauw idee wat ik ga doen met O&N.
Ik zit dan op 't strand met 30 graden en een cocktailtje no spang.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb idd nog geen flauw idee wat ik ga doen met O&N.
Dit inderdaad.quote:
Jaloersquote:Op donderdag 8 december 2011 16:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zit dan op 't strand met 30 graden en een cocktailtje no spang.
Had vorig jaar een huisfeestje in een dikke osso met allemaal high society mensen. Mijn bal met osso fissa dit jaar. LOSSS VRIEND!quote:
Bij Jumi thuis toch?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je goed huisfeestje ja? Dan kom ik met mn mattais
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |