quote:Op donderdag 8 december 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Das niet zozeer twitter als een "ik adem lucht" opmerking.

Blijft geinig dat het overgrote gedeelte van de lucht dat je ademt, uit stikstof bestaatquote:Op donderdag 8 december 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das niet zozeer twitter als een "ik adem lucht" opmerking.

Ik wil je wel van die verplichting ontdoen hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar soms moet het gewoon even gezegd worden
 .
.

Vertel?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik zit er warmpjes bij volgend jaar [insert smiley zuigend aan cocktail]

Met alle liefde die je in je draagt zekerquote:Op donderdag 8 december 2011 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil je wel van die verplichting ontdoen hoor.

Uiteraardquote:Op donderdag 8 december 2011 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met alle liefde die je in je draagt zeker
 .
.

De volledige 10cc zekerquote:Op donderdag 8 december 2011 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met alle liefde die je in je draagt zeker

je zal er niets van zienquote:Op donderdag 8 december 2011 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien dat je het dan ooit mag doen
[..]
Zolang die cc maar uit mijn buurt blijft
 .
.

Nou, als ik zwanger ben, krijg ik 10 weken en als ik niet zwanger ben ik heb extra vakantiedagen om door te brengen op mijn vakantiestemming.quote:

Totaal heb ik volgens mij 29 dagen.. dacht ikquote:Op donderdag 8 december 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
Hoeveel vakantiedagen krijgen jullie per jaar eigenlijk?

)
 )

idd, meteen achter in de keelquote:
 .
.

Ik was er al bang voorquote:Op donderdag 8 december 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, meteen achter in de keel.

nee, weet ik wel, maar dat deed niets aan de opmerking afquote:Op donderdag 8 december 2011 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor
Maar dergelijke dingen doen wij niet HW
 .
.

Niet met elkaar, maar los van elkaar houden jullie er wel van denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor
Maar dergelijke dingen doen wij niet HW

alles!quote:Op donderdag 8 december 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
nee, weet ik wel, maar dat deed niets aan de opmerking af.

Aah daar zit het probleemquote:Op donderdag 8 december 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
Niet met elkaar, maar los van elkaar houden jullie er wel van denk ik.

24. Maar das exclusief de nationale feestdagen hierquote:Op donderdag 8 december 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:

25 per jaar volgens mijquote:Op donderdag 8 december 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:

Je werkt in Griekenland?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:12 schreef Ripley het volgende:
Afhankelijk van mijn woonsituatie zou ik wel een 3 maanden sabbatical doorbetaald willen doen bijvoorbeeld

Nouw.. ligt eraan hoe je het defineert, maar er zitten hier wel wat dames die er wel pap van lusten. Mannenpap dus he.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Seems we're the only sluts here...

Die wel ja. Voor sabbatical van 3 maand, heb je zo'n 60 dagen nodig. Met 25 dagen die je er volgend jaar bij krijgt, red je het net.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:12 schreef Ripley het volgende:
Ik heb er nu dus nog 36, daar heb ik 5 jaar voor om op te maken dan? Afhankelijk van mijn woonsituatie zou ik wel een 3 maanden sabbatical doorbetaald willen doen bijvoorbeeld

Ja, klinkt goed. Ik neem verder eigenlijk zelden tussen.door dagen vrij en anders heb ik eigenlijk altijd wel compensatiedagen.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die wel ja. Voor sabbatical van 3 maand, heb je zo'n 60 dagen nodig. Met 25 dagen die je er volgend jaar bij krijgt, red je het net.

Je bent ontslagen omdat je niet mee werkte met die dagen en ze verwijderen je mail vastquote:Op donderdag 8 december 2011 15:27 schreef MNR het volgende:
Het spookt hier... opeens is AL mijn mail van gisteren en vandaag spoorloos uit mijn mailbox verdwenen. Niet in de prullenbak en ik heb ook geen prullenbak geleegd.. Zelfs mijn sent items zijn foetsie...
Hmmm... nou ja, dan heb ik dat laatste mailtje ook niet gezien

quote:Op donderdag 8 december 2011 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent ontslagen omdat je niet mee werkte met die dagen en ze verwijderen je mail vast

Dat is geen spook. Dat zijn kut ICT-ers.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:27 schreef MNR het volgende:
Het spookt hier... opeens is AL mijn mail van gisteren en vandaag spoorloos uit mijn mailbox verdwenen. Niet in de prullenbak en ik heb ook geen prullenbak geleegd.. Zelfs mijn sent items zijn foetsie...
Hmmm... nou ja, dan heb ik dat laatste mailtje ook niet gezien

quote:Op donderdag 8 december 2011 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent ontslagen omdat je niet mee werkte met die dagen en ze verwijderen je mail vast

Maar als je het in 2013 wil doen, kun je alsnog alle dagen van 2012 meenemen, alleen vervallen dan wel de basis (20 volgens mij, bij 40 urig contract) uren op 1-7-2013quote:Op donderdag 8 december 2011 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, klinkt goed. Ik neem verder eigenlijk zelden tussen.door dagen vrij en anders heb ik eigenlijk altijd wel compensatiedagen.

Je lacht er om. Vaak zat gezien.quote:

Snap ik wel. Een rancuneus persoon kan nog bijhoorlijk wat schade aanrichten.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je lacht er om. Vaak zat gezien.
Ja met spoed alles blokkeren, mail, accounts alles.
De persoon zal over x minuten ontslagen worden en we willen geen enkel risico lopen dat er nog iets kan gebeuren.

Hej dat klinkt erg bekend. En dat de chef toch nog even vergeet te melden aan het einde van de dag dat iemand ontslagen is, die de volgende dag voor de deur staat en jou belt: Mijn account doet het niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
De persoon zal over x minuten ontslagen worden en we willen geen enkel risico lopen dat er nog iets kan gebeuren.

Klopt. Ik snap het ook wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snap ik wel. Een rancuneus persoon kan nog bijhoorlijk wat schade aanrichten.

woh... dat zijn geen grappen.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt. Ik snap het ook wel.
Aardig wat fraudezaken gezien in de jaren.
Bij 1 verzekeringsmaatschappij waar ik zat een familie business.
Man zat op de inkomende declaraties. Neefje zat op de invoer en vrouw op de uitbetaling.
8ton in 6 jaar tijd.

Je moet toegeven dat er in dat geval sprake is van totaal geen vertrouwen tussen werkgever en werknemer. Wat uiterst triest is.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:31 schreef Godtje het volgende:
[..]

En waarom niet?quote:

Omdat ik niks moet.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 8 december 2011 15:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat ik niks moet.Ja, ok. Daar heb je gelijk inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb slechts één keer meegemaakt dat iemand op staande voet werd ontslagen. Dat was een gesprek met manager en iemand van HR, terwijl ondertussen iemand anders alles afsloot en persoonlijke dingen in een doos stopte. Dus niks geen inlogpogingen op een gesloten account oid. Ik moet wel zeggen dat ontslag op staande voet niet zo snel gegeven wordt. Dan moet je echt wel wat gedaan hebben. Of is het zo veranderd de laatste 2 jaar?Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

Yaaaay zondag op tv!
 Yaaaay zondag op tv! 

ik deed echt niks hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 15:27 schreef MNR het volgende:
opeens is AL mijn mail van gisteren en vandaag spoorloos uit mijn mailbox verdwenen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |