quote:Op donderdag 8 december 2011 13:18 schreef vandermar het volgende:
Alle occupiers nu in een bus, vinden ze niet fijn deze natuur ratten
Paarden zijn blijkbaar deel van occupy, maar worden gedwongen om te werken voor de politie zonder dat ze daar een keuze voor hebben.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:18 schreef stevenmac26 het volgende:
wat is er de hele tijd met die klote paarden man
in de busquote:
Hoax, ik heb wel de stream ervoorquote:
Blondiequote:Op donderdag 8 december 2011 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
5,4,3 aftellen, ik ga in beeld staan, stond je al muts
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:26 schreef vandermar het volgende:
Ik wil rellen ziengeen item voor fucking starten.
hij is omgekochtquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hoerewerkgeverdie blokkeert gewoon de shit, nu mobiel kijken
Weekend FTW!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hoerewerkgeverdie blokkeert gewoon de shit, nu mobiel kijken
Oh god, zijn we wel langs gelopen. Hadden we moeten doen ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Oerbeer waarom hebben wij vrijdag niet een kijkje gedaan bij ocupy met die rolstoel
Zijn er fotos van de betreffende roelstoel?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Oerbeer waarom hebben wij vrijdag niet een kijkje gedaan bij ocupy met die rolstoel
ja, mono heeft er 1 op zijn fb met mij erinquote:Op donderdag 8 december 2011 13:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Zijn er fotos van de betreffende roelstoel?
Wacht echt?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, mono heeft er 1 op zijn fb met mij erin
jaquote:
Nee?quote:
hij had hem welquote:
Maar wel dom om zijn geld aan deze clowns op te makenquote:
Zijn geld?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar wel dom om zijn geld aan deze clowns op te maken
Ok, ons geldquote:
Alle FOK!ers zijn rijk en horen bij de 1% joh.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:47 schreef vandermar het volgende:
Waar zijn de Fok!ers die occupy steuenen? Ik wil wel eens reacties van hun kant horen
Het occupy topic doet anders vermoedenquote:Op donderdag 8 december 2011 13:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alle FOK!ers zijn rijk en horen bij de 1% joh.
Lekker makkelijk lullen, jouw onderneming heeft er niet dagelijks schade vanquote:Op donderdag 8 december 2011 13:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Toch wel weer kinderachtig dat ze weg moeten. Laat ze gewoon lekker. We zijn de Sovjet Unie niet
Ja, want de omzet van een bakker gaat voor alles. ALLES!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker makkelijk lullen, jouw onderneming heeft er niet dagelijks schade van.
Wel voor het belang van deze beroepsdemonstranten jaquote:Op donderdag 8 december 2011 13:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, want de omzet van een bakker gaat voor alles. ALLES!
De roze plopkap is nu te zien.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:51 schreef vandermar het volgende:
Beter is Pownews aanwezig, wordt het vanavond weer genieten
Heb jij concrete aanwijzingen dat deze mensen beroepsdemonstrant zijn?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel voor het belang van deze beroepsdemonstranten ja.
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Heb jij concrete aanwijzingen dat deze mensen beroepsdemonstrant zijn?
Jaquote:Op donderdag 8 december 2011 13:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Heb jij concrete aanwijzingen dat deze mensen beroepsdemonstrant zijn?
Ik zou zeggen; hang het aan de grote klok en maak ze onsterfelijk belachelijk.quote:
helaas voor jou interesseert het me geen ene sodeflikker of jij me gelooft of nietquote:Op donderdag 8 december 2011 14:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; hang het aan de grote klok en maak ze onsterfelijk belachelijk.
Als je deze kans echter voorbij laat gaan geloof ik je niet.
Die Bom die afteldequote:Op donderdag 8 december 2011 14:05 schreef stevenmac26 het volgende:
okan kan goed schaken na 3 a 4 weken
over 2 maanden kan hij goed tasjes roven
Stoere jongen hoor, hou dan gewoon je bek dicht.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
helaas voor jou interesseert het me geen ene sodeflikker of jij met gelooft of niet.
Ah, en jij bent nu natuurlijk zelf enorm stoer, want jij zegt ditquote:Op donderdag 8 december 2011 14:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Stoere jongen hoor, hou dan gewoon je bek dicht.
Nee, dat is niet helaas voor mij.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
helaas voor jou interesseert het me geen ene sodeflikker of jij me gelooft of niet.
En ook dat boeit me geen ene moerquote:Op donderdag 8 december 2011 14:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, dat is niet helaas voor mij.
Ik geloofde het namelijk toch al niet.
Het is helaas voor jou omdat jij niemand kan overtuigen van jou gelijk.
En je afwijzende reaktie sterkt mij alleen maar in mijn ongeloof in jou.
Maar je kon er geen 54 seconden over heen laten gaan om me dat eventjes fijntjes te laten weten.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ook dat boeit me geen ene moer.
Nee, ik heb gelijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, en jij bent nu natuurlijk zelf enorm stoer, want jij zegt dit.
Echt hè. Zo fout.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:08 schreef zovty het volgende:
[..]
Maar je kon er geen 54 seconden over heen laten gaan om me dat eventjes fijntjes te laten weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |