Spaghetti (volkoren) met courgette en gerookte zalm, met een sausje van een beetje kookroom (light) met citroensap erdoor, peper zout en kappertjesquote:Op donderdag 8 december 2011 12:31 schreef Mixende_match het volgende:
iemand nog ideeën voor een makkelijk & gezond gerecht voor vanavond/?
Thx, Ainsley is van dat programma ook, Ready Steady Cook!quote:
En hij is een blije kok! Niet geheel en al onbelangrijkquote:Op donderdag 8 december 2011 12:37 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Thx, Ainsley is van dat programma ook, Ready Steady Cook!
Hij staat ook vaak op okokorecepten.nl
Ohw.... Maar dat valt reuze meequote:Op donderdag 8 december 2011 12:42 schreef Cooki het volgende:
eerste lijstje:
• O 1 ons rosbief
• T 2 harinkjes
• L 2 boterhammen met philadelphia kruidenkaas
• T 2 boterhammen met philadelphia kruidenkaas
• D groente, vlees, aardappelen (details volgen)
• S 30 minuten fietsen
uh ja.. ik was bij AH en ik had zin in rosbief...quote:Op donderdag 8 december 2011 12:44 schreef Ewelina het volgende:
Cooki, ziet er best oke uit eigenlijk! Haring is lekker! Alleen rosbief als ontbijt.... ?
En ik mis fruit en wat zuivel.
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:42 schreef Cooki het volgende:
eerste lijstje:
• O 1 ons rosbief
• T 2 harinkjes
• L 2 boterhammen met philadelphia kruidenkaas
• T 2 boterhammen met philadelphia kruidenkaas
• D groente, vlees, aardappelen (details volgen)
• S 30 minuten fietsen
Kalfjes..quote:
Voor mij is dat geen discussie, voor Vaiz ook niet. We denken er alleen niet hetzelfde overquote:Op donderdag 8 december 2011 12:55 schreef Cooki het volgende:
is die discussie hier, dat melk voor kalfjes is?
Mjaah, die voelt zich al schuldig zat. Guilttrippen is niet mijn dingquote:Op donderdag 8 december 2011 11:33 schreef loveli het volgende:
Bij de onderdelenzaak weten ze welke auto's ik heb
Wel een lose/win-situatie, lief heeft wat goed te maken, uitbuiten!!
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik had gehoopt op sowieso meer spierpijn in mijn pensWil van de flubbeltjes af, dus gisteren mooi oefeningen gedaan. Maar vrees dat het geen effect heeft zo
Welkom cooki!
o ja dat kan ook nog: agree to disagree ofzoiets...quote:Op donderdag 8 december 2011 12:56 schreef loveli het volgende:
Voor mij is dat geen discussie, voor Vaiz ook niet. We denken er alleen niet hetzelfde over
Get over itquote:Op donderdag 8 december 2011 12:57 schreef _aurum_ het volgende:
Mjaah, die voelt zich al schuldig zat. Guilttrippen is niet mijn ding
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^quote:
Maar volgens mij is afvallen/ veranderen van figuur 80% netjes eten en 20% sporten.
Dus gooi eens een lijstje naar binnen
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mjaah, die voelt zich al schuldig zat. Guilttrippen is niet mijn ding
hoe werkt dat dan: je eet savonds extra.. en dan heb je de volgende ochtend wél zin om te ontbijten? hoe werkt dat, is dat je maag die op gang gehouden wordt oid?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:58 schreef V1z0R het volgende:
Cooki, ik had eerder ook problemen met ontbijten, kwam erachter dat het komt omdat ik 's avonds na m'n D of niet goed at of helemaal niet. Met een bak kwark 's avonds vlak voor het slapen heb ik daar geen last meer van. Blik tonijn werkt ook.
Volgens mij is het net andersom.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:57 schreef _aurum_ het volgende:
Maar volgens mij is afvallen/ veranderen van figuur 80% netjes eten en 20% sporten.
Dependsquote:Op donderdag 8 december 2011 13:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is het net andersom.
Kwark met wat fruit erdoor na je D en dan niet direct erachteraan maar als verlaat toetjequote:Op donderdag 8 december 2011 13:01 schreef Cooki het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan: je eet savonds extra.. en dan heb je de volgende ochtend wél zin om te ontbijten? hoe werkt dat, is dat je maag die op gang gehouden wordt oid?
ja voor mn lijstje:
eigk moet ik nog iets voor na D hebben hoor, anders ga ik snoepen en damag ff niet...
ivm die 4 kilo (das puur snoep en te weinig bewegen)
Klopt. Maar andersom is makkelijker. Afvallen gaat prima, je figuur veranderen is makkelijker als je traint.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dependsmet 100%netjes eten en 0%sporten kom je toch ook een heel eind
ok kwark om 20.00 uur dan ofzo!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:06 schreef MarMar het volgende:
Kwark met wat fruit erdoor na je D en dan niet direct erachteraan maar als verlaat toetje![]()
Ik heb me laten vertellen hier (door Viz) dat kwark niet snel verteert en dat helpt goed tegen hongergevoel.
SPOILER: lijstjes updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bill Granger is ook een blije kok, maar die is engquote:Op donderdag 8 december 2011 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En hij is een blije kok! Niet geheel en al onbelangrijk
Yup.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:01 schreef Cooki het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan: je eet savonds extra.. en dan heb je de volgende ochtend wél zin om te ontbijten? hoe werkt dat, is dat je maag die op gang gehouden wordt oid?
ja voor mn lijstje:
eigk moet ik nog iets voor na D hebben hoor, anders ga ik snoepen en damag ff niet...
ivm die 4 kilo (das puur snoep en te weinig bewegen)
Mijn appels eet ik doorgaans met steel en al op, ben ik nu goed bezig?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:30 schreef loveli het volgende:
Gezonde stofjes zitten bv in druivepitten, maar we eten druiven pitloos. De witte friemeltjes van citrusftuit peuteren we eraf => gezonde bioflavonoiden. Hm.. Waste not, want not.
Goed hoor! Zit nu bij een klant en daar is men te druk om mijn werk te beoordelen, maar met een gevulde maag kan ik het een stuk beter handelen. Ik vermaak me welquote:
Lol! 90kgquote:Op donderdag 8 december 2011 12:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hebben ze zo'n soort apparaat in de sportschool?
[ afbeelding ]
Dan moet je doen:
30x 50kg
30x 70kg
20x 90kg (die bij mij in de sportschool gaat maar tot 90)
30x 70kg
50x 50kg
Krijg je spierpijn van in je pens![]()
Morgen zal ik jullie weer van een lijstje voorzienquote:Op donderdag 8 december 2011 12:57 schreef _aurum_ het volgende:
Dus gooi eens een lijstje naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |