of er zit iets in, het gebeurd hier ook af en toe.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:23 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Controleer je pit eens.. Volgens mij heb je hem niet goed terug geplaatst. Er zit een soort van beveiliging op.
Geen idee, je kunt het altijd proberen bij je verzekering. Laat maar weten wat ze zeiden als je morgen gebeld hebt.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:56 schreef mikiepl het volgende:
Ook met een tang niet!![]()
En de pit is wel degelijk kapot.. eerst de pit en uiteindelijk is de knop 'vast gaan lopen'.
Is het echt niet qua verzekering op te lossen?
Dit is te claimen bij jouw overlijdensrisicoverzekering. Immers, een kapotte gaspit kan leiden tot een vroegtijdige dood, dus die verzekering heeft er alle belang bij dat het gefixed wordt en jij langer leeft.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:19 schreef mikiepl het volgende:
Hallo allemaal,
Trouw mee-lezer van de topics en nu maar eens zelf wat posten.
Na het schoonmaken van mijn gaskookplaat werkt één pit en de knop daarvan niet meer.
Kort gevraagd; is dit verzekerd? en ook de manier waarop het kapot is gegaan? Bij welke verzekering?
Ja, sorry, maar het begon een beetje op een K&W topic te lijkenquote:
Nou, vertel dan maar op basis van welk wetsartikeltje dit niet zou mogenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:00 schreef Sessy het volgende:
Voortaan stoppen-met-roken medicijnen die je zorgverzekeraar niet vergoed, ook gelijk bij je overlijdensrisicoverzekering claimen?
Het gaat niet zo zeer er om of het is toegestaan, maar meer om de kans op succes.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nou, vertel dan maar op basis van welk wetsartikeltje dit niet zou mogen
I know, I was just teasingquote:Op donderdag 8 december 2011 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer er om of het is toegestaan, maar meer om de kans op succes.
inb4 "WA"quote:Op donderdag 8 december 2011 12:59 schreef Sjeen het volgende:
Bij welke verzekering zou je het willen opgeven dan?
De schoonmoeder van TS kan niet parkeren?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:30 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Als je de verzekering wilt laten betalen dan moet je iemand anders 'de lul' laten zijn. Als je schoonmoeder het niet erg vind kun je bij haar WA verzekering aangeven dat zij het gesloopt heeft.
Jammer dat je alleen niet zorgvuldig hebt gehandeld.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:24 schreef mikiepl het volgende:
Door het spul wat ik te intensief gebruikt heb is er één pit en knop. kapot gegaan. Ik doe het toch niet express? Als je aan het stofzuigen bent en je gooit je tv om dan doe je het toch ook niet express? Je rijdt toch ook niet iemand express aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |