Controleer je pit eens.. Volgens mij heb je hem niet goed terug geplaatst. Er zit een soort van beveiliging op.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:19 schreef mikiepl het volgende:
Na het schoonmaken van mijn gaskookplaat werkt één pit en de knop daarvan niet meer.
Dan ben jij dus de persoon die het zelf zal moeten betalen.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:23 schreef mikiepl het volgende:
De kookplaat zat er al in toen ik het huis kocht. Uit m'n hoofd is de keuken uit 2005.
Verzekering, papieren en garantie heb ik er dus niet op/van.
Dat is tegenwoordig de norm. Als er iets verkeerd gaat ligt dat natuurlijk niet aan jezelf maar aan iets/iemand anders. Vooral nooit zelf verantwoordelijkheid nemen...quote:waarom zou zoiets vergoed worden, je doet het toch zelf?
ja maar nu ben je zelf bezig om een apparaat ( zonder goede kennis ervan) schoon te maken dan is er dus een risico dat er iets mee gebeurt lijkt me.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:24 schreef mikiepl het volgende:
Door het spul wat ik te intensief gebruikt heb is er één pit en knop. kapot gegaan. Ik doe het toch niet express? Als je aan het stofzuigen bent en je gooit je tv om dan doe je het toch ook niet express? Je rijdt toch ook niet iemand express aan?
Vroeger, ja ik word oud, vloekten we een keertje, kochten een nieuw apparaat/repareerden we het en pasten vervolgens beter op.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:19 schreef mikiepl het volgende:
Na het schoonmaken van mijn gaskookplaat werkt één pit en de knop daarvan niet meer.
Kort gevraagd; is dit verzekerd? en ook de manier waarop het kapot is gegaan? Bij welke verzekering?
HALLO TS, LEZEN.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:23 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Controleer je pit eens.. Volgens mij heb je hem niet goed terug geplaatst. Er zit een soort van beveiliging op.
De knop is ook kapot dus de pit kan überhaupt niet meer aan! Toch bedankt voor de tip.quote:Controleer je pit eens.. Volgens mij heb je hem niet goed terug geplaatst. Er zit een soort van beveiliging op.
Dan is de pit dus niet stuk maar de knop. Nieuwe bestellen! Je hebt zat van die sites waar je dat soort dingen kunt nabestellen.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:32 schreef mikiepl het volgende:
[..]
De knop is ook kapot dus de pit kan überhaupt niet meer aan! Toch bedankt voor de tip.
nadeel is dat je die inbouw werkjes niet zomaar uit je plaat krijgt denk ik,quote:Op donderdag 8 december 2011 12:36 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Dan is de pit dus niet stuk maar de knop. Nieuwe bestellen! Je hebt zat van die sites waar je dat soort dingen kunt nabestellen.
http://www.onderdeelexpress.nl
Ook niet met een tang op het asje? Met je blote handen kun je veel minder kracht op het asje zetten dan die knop kan.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:34 schreef mikiepl het volgende:
Ja, het is een inbouwplaat.
Trovey, de knop is afgebroken maar de 'pin' die draait zit ook muur en muur vast. Met geen mogelijk te draaien.
Dit is correct. Sta er soms zelf ook stom van te kijken dat je met je blote handen er geen enkele beweging in kracht maar met een klein kutknopje het kan draaien zonder ook maar enkele moeite. (dus als je een tang gebruikt, niet als een onnozele draaien. Als je met een tang en een klein beetje kracht er geen beweging in krijgt zit er idd iets niet goed).quote:Op donderdag 8 december 2011 12:41 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ook niet met een tang op het asje? Met je blote handen kun je veel minder kracht op het asje zetten dan die knop kan.
Als je de verzekering wilt laten betalen dan moet je iemand anders 'de lul' laten zijn. Als je schoonmoeder het niet erg vind kun je bij haar WA verzekering aangeven dat zij het gesloopt heeft.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:01 schreef Alicey het volgende:
Ik kan mezelf geen verzekering bedenken die dit verzekert. Wellicht is er nog garantie, daarvoor zou je contact kunnen opnemen met de keukenboer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |