Vertel vertel!!!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:30 schreef heloef het volgende:
Okee een paar mensen hier zijn een enorm lullige grap aan het plannen.
Nou een jongen is al maanden verliefd op een meisje, loopt altijd naar haar te loeren is obvious als de tering. Nu hebben ze dus verzonnen dat dat meisje naar een van zijn vrienden gaat toe lopen waar hij bij staat en dan een van die vrienden op date vraagt.quote:
Mja, maar dan weet zij het ook meteen van hem. Ik weet niet, ik zou het een beetje lullig vinden.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou een jongen is al maanden verliefd op een meisje, loopt altijd naar haar te loeren is obvious als de tering. Nu hebben ze dus verzonnen dat dat meisje naar een van zijn vrienden gaat toe lopen waar hij bij staat en dan een van die vrienden op date vraagt.
Als het lukt, is het sneu en grappig te gelijk.
De grote vraag is echter, of zij zich voor dat karretje laat spannen.
Haha, niet leuk.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou een jongen is al maanden verliefd op een meisje, loopt altijd naar haar te loeren is obvious als de tering. Nu hebben ze dus verzonnen dat dat meisje naar een van zijn vrienden gaat toe lopen waar hij bij staat en dan een van die vrienden op date vraagt.
Vrouwen zijn lullig.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, maar dan weet zij het ook meteen van hem. Ik weet niet, ik zou het een beetje lullig vinden.
Niet allemaal.quote:
Een typisch geval leuk om te zien, maar enorm kut als het je overkomt.quote:
is het uit?quote:
Ik ga zo inderdaad maar eens naar boven, kan ik gitaar spelen.quote:
Ah dat vind ik echt heel zielig.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Verre van grappig tho. Kruiptie nog verder in zijn schulp.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een kutvrienden heb je danquote:Op donderdag 8 december 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet je niet werken?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
Wat een KUT-GRAP. Het zal zijn hart breken.
inderdaadquote:
dat is de jeugd van tegenwoordigquote:
Ik word te oud voor die shitquote:Op donderdag 8 december 2011 14:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat is de jeugd van tegenwoordig
ik ook en ik ben pas 18 moet je nagaan....quote:
Kun je nagaan hoe ik me voel.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik ook en ik ben pas 18 moet je nagaan....
Stel je eens even voor dat ze dat bij jou zouden flikken.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
beetje thuiszitten vervelen en gitaar spelenquote:
Die heb ik wel meteen genomen, die aanvullende verzekeringquote:Op donderdag 8 december 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb echt een baaldag nu.![]()
Net een rekening terug van de tandart; voor foto's, tandplak verwijderen, één gaatje boren en vullen: 180 euro! Ik denk dat ik per januari maar een aanvullende tandverzekering neem. Maar dan heb je alsnog eigen risico.
+1quote:Op donderdag 8 december 2011 15:06 schreef dawg het volgende:
ik heb nog nooit zelfs maar een gaatje gehad.
dat telt niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ik ben wel over de helft.
Dat klopt maar als ik normaal gesproken 2 keer een controle heb bij de tandarts, dan kom ik niet boven dat eigen risico. Dus is er geen reden om een aanvullende verzekering te nemen. Maar als ik dit had voorzien.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die heb ik wel meteen genomen, die aanvullende verzekering
Ook dingen die eigenlijk niks voor lijken te stellen kosten een vermogen bij de tandarts, en zoveel hoef je niet bij te betalen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga werken. Veel plezier iedereen.
Ik ben nu als de dood voor nog een gaatje, dus ga ik mijn tanden nog maar beter poetsen en flossen.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had een rekening van 700 euro geloof ik bij de tandarts. Afzetters dat ze zijn.
hier in brabant ist ijskoud. Heb mijn raam ook open vanwege rook enzo. Moet ff luchten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |