Nadeel van een meisje zijn, denk ik. Bij jongens is het meer zo van: ''veel plezier!''quote:Op donderdag 8 december 2011 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ook omdat ik hem nog maar twee keer gezien had
En ze hebben zelf 4 maanden gewacht ofzo
Niet te schraal he.quote:
Dat ik het maar niet weer moest doenquote:Op donderdag 8 december 2011 13:03 schreef Myraela het volgende:
Oh, wisten je ouders ook van de pillen? Hoe reageerde ze?
Oh, dat klinkt nog wel mild.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik het maar niet weer moest doen
met oud en nieuw zeker weer?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik het maar niet weer moest doen
Dat klinkt alsof je vanwege jouw omgeving een soort masker op hebt zodra jij in hun aanwezigheid bent. Heb ik ongelijk?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een beetje, maar ja, ieder zijn leven. Ze was van mij ook smetteloos gedrag gewend, dus ja, ik kan het haar niet zo kwalijk nemen dat ze er even van schrok, vooral in onze woonplaats
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Te kort geleden, en bij vrienden die er niets van moeten hebben.
Zwaar christelijke omgeving, je kunt beter niet alles doen en zeggen wat in je opkomt daar.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je vanwege jouw omgeving een soort masker op hebt zodra jij in hun aanwezigheid bent. Heb ik ongelijk?
Ik denk dat ze er na die tijd wel minder negatief tegenover zouden staan eigenlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 13:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]ach. gewoon pilletje door een knakworstje sneaken bij iedereen.
dat geloof ik heul nietquote:Op donderdag 8 december 2011 13:05 schreef Myraela het volgende:
Ik ga het nieuwe jaar best braaf in, want ik ga het hele jaar braaf zijn.
Wat is jouw definitie van braaf?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:05 schreef Myraela het volgende:
dat bedoel ik maarquote:Op donderdag 8 december 2011 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er na die tijd wel minder negatief tegenover zouden staan eigenlijk
Ik heb besloten niet meer te braaf te zijn dit jaar, en eens een beetje persoonlijkheid te ontwikkelenquote:Op donderdag 8 december 2011 13:05 schreef Myraela het volgende:
Dat definieer ik aan het eind van volgend jaar pas. Dan heb ik genoeg tijd om me uit de foute dingen te lullen.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat definieer ik aan het eind van volgend jaar pas. Dan heb ik genoeg tijd om me uit de foute dingen te lullen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat definieer ik aan het eind van volgend jaar pas. Dan heb ik genoeg tijd om me uit de foute dingen te lullen.
En dat ga je doen door middel van?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet meer te braaf te zijn dit jaar, en eens een beetje persoonlijkheid te ontwikkelen
De eerste twee dagen dreigden ze wel met dat ik Newbie niet meer mocht zien, niet meer mocht FOK!ken en thuis moest komen wonen, maar daarna kwam de redelijkheid vanzelf weer terug.quote:
Zeiltje op je stoel voor de veiligheid dan.quote:
Nouja, gelukkig maar.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De eerste twee dagen dreigden ze wel met dat ik Newbie niet meer mocht zien, niet meer mocht FOK!ken en thuis moest komen wonen, maar daarna kwam de redelijkheid vanzelf weer terug.
Waarom denken mannen altijd dat daar zoveel uitkomt? Ik heb dat helemaal niet hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:09 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zeiltje op je stoel voor de veiligheid dan.
Stereotypering.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom denken mannen altijd dat daar zoveel uitkomt? Ik heb dat helemaal niet hoor.
Beter.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dingen doen die ik bij mij vind passen en me niet meer laten belemmeren door mijn omgeving.
En je wordt 28?quote:
Het enige wat ik ga proberen is om mijn studie altijd op 1 te hebben staan. Voor de rest zie ik nooit zoveel reden om mezelf te beperken in wat ik wil en doe.quote:
Nee 21quote:Op donderdag 8 december 2011 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je wordt 28?
Ik ben het nu een dag en voel me oud, weer een stukje dichter bij die hatelijke 30
En ik ben 18.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Word jij 28? En haantje is toch 19 ofzo? Ik dacht dat jij veel jonger was.
Ja ik ben echt 18, word 5 augustus 19quote:Op donderdag 8 december 2011 13:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat ik de jongste was op heloef na hier.Ohnee en newb. Oh en hoe oud is loka?
Ook 18, jonger dus.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat ik de jongste was op heloef na hier.Ohnee en newb. Oh en hoe oud is loka?
Weet je ook al wat je wilt doen?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
Oh ja, en ik ga proberen weer een studie op te pakken, maar niet om toch maar een studie te doen maar omdat ik het wil. Anders laat ik het gewoon nog een jaar, ik ben nog lang geen 30.
Ik 31 augustus.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja ik ben echt 18, word 5 augustus 19
Je wil liever uitgewoond worden door iemand die een hartaanval krijgt tijdens de seks?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:14 schreef Myraela het volgende:
Pff, wat een broekkies hier.![]()
Ik ga wel naar een SC met oudere mensen. [ afbeelding ]
Nee, ik heb niet een bepaalde studie die ik echt graag wil doen, en als ik dat over een half jaar nog niet heb is het zonde al te gaan studeren, dan wordt het toch niets.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet je ook al wat je wilt doen?
Noem je me nu een broekkie?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:14 schreef Myraela het volgende:
Pff, wat een broekkies hier.![]()
Ik ga wel naar een SC met oudere mensen. [ afbeelding ]
Hm ach, het klinkt al oudquote:Op donderdag 8 december 2011 13:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je.
Maar 21 is toch een mooie leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |