hij moet thuisblijven van zijn mammie.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:32 schreef Newbie114 het volgende:
Tevens wat is er dan met O&N (kijk ik ben ook hip) waar je zo verdrietig van wordt?
Het ligt ook aan de leraar hoe die 't brengt. Als je een chagrijnige leraar voor de klas hebt die het allemaal saai brengt is er ook niet veel leuks aan. Alijd zo. Ik had echt eenquote:Op donderdag 8 december 2011 12:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wel interessant, maar verhalen van leraren, ik kan er gewoon niet langer dan 10 minuten naar luisteren. En laat dat nu net zijn waar geschiedenis bij ons volledig uit bestond
Ooit zei hij dat hij die zielig ging doorbrengen met VH en Faye, dus ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:32 schreef Newbie114 het volgende:
Tevens wat is er dan met O&N (kijk ik ben ook hip) waar je zo verdrietig van wordt?
en nu zielig alleen.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ooit zei hij dat hij die zielig ging doorbrengen met VH en Faye, dus ja.
Nee, nee dat was de Kerst.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ooit zei hij dat hij die zielig ging doorbrengen met VH en Faye, dus ja.
Ik ook, maar mijn concentratie faalt heel erg hardquote:Op donderdag 8 december 2011 12:33 schreef Soit het volgende:
[..]
Het ligt ook aan de leraar hoe die 't brengt. Als je een chagrijnige leraar voor de klas hebt die het allemaal saai brengt is er ook niet veel leuks aan. Alijd zo. Ik had echt eenleraar voor geschiedenis.
Dit is het enige echte correcte antwoord.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hij moet thuisblijven van zijn mammie.
je bent nog geen 18. Dus hard zuipen kan je sowieso niet.,quote:Op donderdag 8 december 2011 12:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, nee dat was de Kerst.
En niet zielig, zuipend.
Vertel gewoon manquote:Op donderdag 8 december 2011 12:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, nee dat was de Kerst.
En niet zielig, zuipend.
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vertel gewoon man
Waarom ben je nu weer zielig met O&N?
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hij moet thuisblijven van zijn mammie.
Mijn leraar Geschiedenis is zowat de enige leraar op school die alles kraakhelder en compact binnen 20 minuten kan vertellen en nog goed genoeg kan vertellen om mijn aandacht vast te kunnen houden.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wel interessant, maar verhalen van leraren, ik kan er gewoon niet langer dan 10 minuten naar luisteren. En laat dat nu net zijn waar geschiedenis bij ons volledig uit bestond
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is het enige echte correcte antwoord.
Mijn ook. Ik ging dan altijd ouwehoeren of muziek luisteren, behalve bij geschiedenis en maatschappijwetenschappen. Komt door de leraren, die brachten het leuk.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn concentratie faalt heel erg hard
Hoe leuk ik iets ook vind, ik luister echt niet langer dan 10 minuten. Geldt ook voor films, ik mis altijd hele stukken in films omdat mijn concentratie zo intens beroerd isquote:Op donderdag 8 december 2011 12:35 schreef Soit het volgende:
[..]
Mijn ook. Ik ging dan altijd ouwehoeren of muziek luisteren, behalve bij geschiedenis en maatschappijwetenschappen. Komt door de leraren, die brachten het leuk.
Er zijn vele wegen die naar sterke drank leidden.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je bent nog geen 18. Dus hard zuipen kan je sowieso niet.,
He niet lachen.quote:
Dit is gewoon waarheid ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn vele wegen die naar sterke drank leidden.
Jij ook wel jaquote:
Die heb jij gemaaktquote:Op donderdag 8 december 2011 12:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze is niet alleen tof, ze heeft ook een mooie UI![]()
![]()
Ik ga nu maar weer proberen op te letten in college
Nee, en dat ligt niet aan hem want ik vind hem knapquote:Op donderdag 8 december 2011 12:27 schreef Soit het volgende:
[..]
Misschien moet je haar eens proberen te hosselen (serieus). Volgens mij passen jullie wel bij elkaar.
Herkenbaar probleem.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:38 schreef heloef het volgende:
[..]
He niet lachen.
Wat ik ook probeer het mens verandert niet van standpunt.
Brofist, sis.quote:
Voel je je niet een beetje oud als je dit soort dingen zegt? Ik voel me dan echt zo'n bejaarde die naar de jeugd aan het kijken is.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:39 schreef Moonwalk het volgende:
Nee, en dat ligt niet aan hem want ik vind hem knapen leuk
. Dat ligt aan wat ik op dit moment van een man wil als ik er een relatie mee heb. Benzin is met hele andere dingen bezig en is een stuk jonger dan ik. Ik ben klaar voor de real (ouwe mensen) deal, daarom ben ik nu vrijgezel, omdat ik best kieskeurig ben, aangezien ik een man wil die een toekomst met mij wil opbouwen
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik mag wel weg met Oud en Nieuw
En terecht.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel je je niet een beetje oud als je dit soort dingen zegt? Ik voel me dan echt zo'n bejaarde die naar de jeugd aan het kijken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |