beetje thuiszitten vervelen en gitaar spelenquote:
Die heb ik wel meteen genomen, die aanvullende verzekeringquote:Op donderdag 8 december 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb echt een baaldag nu.![]()
Net een rekening terug van de tandart; voor foto's, tandplak verwijderen, één gaatje boren en vullen: 180 euro! Ik denk dat ik per januari maar een aanvullende tandverzekering neem. Maar dan heb je alsnog eigen risico.
+1quote:Op donderdag 8 december 2011 15:06 schreef dawg het volgende:
ik heb nog nooit zelfs maar een gaatje gehad.
dat telt niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ik ben wel over de helft.
Dat klopt maar als ik normaal gesproken 2 keer een controle heb bij de tandarts, dan kom ik niet boven dat eigen risico. Dus is er geen reden om een aanvullende verzekering te nemen. Maar als ik dit had voorzien.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die heb ik wel meteen genomen, die aanvullende verzekering
Ook dingen die eigenlijk niks voor lijken te stellen kosten een vermogen bij de tandarts, en zoveel hoef je niet bij te betalen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga werken. Veel plezier iedereen.
Ik ben nu als de dood voor nog een gaatje, dus ga ik mijn tanden nog maar beter poetsen en flossen.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had een rekening van 700 euro geloof ik bij de tandarts. Afzetters dat ze zijn.
hier in brabant ist ijskoud. Heb mijn raam ook open vanwege rook enzo. Moet ff luchten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |