Laat dat nou precies waar Demmink al een tijd van beschuldigd wordt op de internets.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dit impliceert dat ze blijkbaar al ouder waren maar mogelijk nog geen 18? Ik persoonlijk vind het geen pedofilie als je iets met iemand van 17 of dergelijk doet. In mijn ogen ben je een pedo als je het met kleine kinderen doet.
Dit verhaal is niet het enige verhaal rondom Demmink.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Precies,... iemand van 17 is oud genoeg om zelf te beslissen of hij genomen wil worden door een of andere vieze oude vent. Sterker nog....polderturk heeft het over betaalde seks. Kortom, het "kind" in deze werkte in de prostitutie. Ik durf te zweren dat je als je nu op de wallen naar de hoeren gaat (voorbeeld) dat er ook minderjarigen werken, zou mij dat (hypothetisch) een pedofiel maken?
Wat een waanzinnige opmerking. Maakt dat voor de algemene gedachte nou werkelijk uit of je slim denkt te zijn en een paar termen kent?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:26 schreef Copycat het volgende:
Ongeveer vanaf twaalf jaar houdt de psychiatrische grens van pedofilie op en begint efebofilie.
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
kortom... hoe kun je nou iemand misbruiken als ze vooraf al weten wat er gaat gebeuren en hiermee accoord gaan en geld krijgen?
Sex met kinderen van 14 zou volgens jou geen pedofielie zijn bij instemming of acceptatie van geld.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Een hoop vraagtekens dus en derhalve niet voldoende om iemand als pedofiel weg te zetten.
Excuse me?quote:Op woensdag 21 december 2011 08:04 schreef GoudIsEcht het volgende:
Wat een waanzinnige opmerking. Maakt dat voor de algemene gedachte nou werkelijk uit of je slim denkt te zijn en een paar termen kent?
Nu is internet wel een platform waar iedere idioot een ander voor iets kan uitmaken. Vind ik nou niet echt een goede bron, integendeel zelfs.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:00 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Laat dat nou precies waar Demmink al een tijd van beschuldigd wordt op de internets.
Zij geeft feiten aan. Niets meer, niets minder.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:04 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Wat een waanzinnige opmerking. Maakt dat voor de algemene gedachte nou werkelijk uit of je slim denkt te zijn en een paar termen kent?
Tuurlijk hebben ze een keuze. Jij zegt dus dat alle straatkinderen meningloze slachtoffers zijn?? Ik zou zeggen, loop eens door een favela. De 12 jarigen aldaar lusten je rauw. Kinderprostitutie is in sommige landen 'heel normaal', ook al keuren wij het hier (in mijn ogen) terecht af.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:06 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]![]()
Wat een droevige opmerking.
Alsof straatkinderen werkelijk een keuze hebben, en alsof je kindersex maar gewoon kan afkopen.
Kijk...dit bedoel ik dus. Als je nu nog 10 accounts aanmaakt en je eigen stelling gaat bevestigen is een nieuw 'feitje' zo gemaakt.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:08 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Sex met kinderen van 14 zou volgens jou geen pedofielie zijn bij instemming of acceptatie van geld.
Ben je zelf kinderneuker toevallig, Mr. Tekenfilmheld?
Je weet toch wie het zegt..het is 'goud' ..kortom, kutpostquote:Op woensdag 21 december 2011 09:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Excuse me?
Niks slims aan, laat staan waanzinnig. Gewoon de feiten.
Dat de goegemeente ook bij gevallen van efebofilie 'pedo, pedo' gilt is een tweede.
Beste selectieveling,quote:Op woensdag 21 december 2011 09:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Excuse me?
Niks slims aan, laat staan waanzinnig. Gewoon de feiten.
Dat de goegemeente ook bij gevallen van efebofilie 'pedo, pedo' gilt is een tweede.
Er wordt veel te veel onderbouwing bij gegeven om het niet op zijn in minst in twijfel te trekken, beste tekenfilmgoedpratert. Bovendien lijkt het me een taak van de persoon in kwestie (vermeend pedofiel en kinderneuker Demmink) om het te weerspreken, en van alle andere aan de zaak gerelateerde instanties (justitie, journalistiek) om de zaak eens te onderzoeken.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nu is internet wel een platform waar iedere idioot een ander voor iets kan uitmaken. Vind ik nou niet echt een goede bron, integendeel zelfs.
Ik kan 10 profielen aanmaken en iemand helemaal kapot schrijven op het net. Is het daarom waar?
We hebben het hier over een benaming (die an sich geen feit is) van de feitelijke handeling van het kinderneuken. Die benaming lijkt me vrij irrelevant in het grotere plaatje dat een hooggeplaatste justitie-man zich waarschijnlijk schuldig maakt aan kindersex.quote:Zij geeft feiten aan. Niets meer, niets minder.
Dat zeg ik niet, maar het hoe 'normaal' men het ergens ook zou mogen vinden, een Justitie-medewerker, en zeker een hooggeplaatste, uit Nederland hoort zich niet met dergelijke praktijken in te laten. Dat is waar het om draait.quote:Tuurlijk hebben ze een keuze. Jij zegt dus dat alle straatkinderen meningloze slachtoffers zijn?? Ik zou zeggen, loop eens door een favela. De 12 jarigen aldaar lusten je rauw. Kinderprostitutie is in sommige landen 'heel normaal', ook al keuren wij het hier (in mijn ogen) terecht af.
Ik heb geen 10 accounts nodig om jou te verdenken van het goedpraten van kindersex, meneer Tekenfilm.quote:Kijk...dit bedoel ik dus. Als je nu nog 10 accounts aanmaakt en je eigen stelling gaat bevestigen is een nieuw 'feitje' zo gemaakt.
Ho ho...eerst vroeg je of ik het zelf 'met kinderen deed' en nu zwak je al af naar het 'verdenken van goedpraten'. Goed zo... je leert het al. Over een week zit je op het niveau dat je begrijpt dat ik dit gewoon volledig afkeur.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:01 schreef GoudIsEcht het volgende:
Ik heb geen 10 accounts nodig om jou te verdenken van het goedpraten van kindersex, meneer Tekenfilm.
Als je zo probeert goed te praten zul je daar een reden voor hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ho ho...eerst vroeg je of ik het zelf 'met kinderen deed' en nu zwak je al af naar het 'verdenken van goedpraten'. Goed zo... je leert het al. Over een week zit je op het niveau dat je begrijpt dat ik dit gewoon volledig afkeur.
We hebben het hier over Demmink en kindersex.quote:Derhalve ben ik ook voorstander om die pedo Imam niet in Nederland binnen te laten. Opflikkeren met die lui.
Als jij dat wil geloven...ga je gang.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:25 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Als je zo probeert goed te praten zul je daar een reden voor hebben.
Een pedo imam heeft toch ook sex met kinderen of niet? Is derhalve gelieerd aan het onderwerp alleen niet aan de persoon. Faalquote:Op woensdag 21 december 2011 12:25 schreef GoudIsEcht het volgende:
We hebben het hier over Demmink en kindersex.
Waarom wil je zo graag van het onderwerp afbuigen, meneer Kinderfilm?
Lees anders de TT even.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Een pedo imam heeft toch ook sex met kinderen of niet? Is derhalve gelieerd aan het onderwerp alleen niet aan de persoon. Faal
Ik zou zeggen..... ga eens bij hem langs, hij zal je vast leuk vinden. Hij heeft het wel op jou soort lees ik overal.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:43 schreef GoudIsEcht het volgende:
Maar goed, meneer Kinderfilm, van jou en je praatjes zullen we het waarschijnlijk niet moeten hebben om wat meer helderheid in de Demmink zaak te krijgen... Gelukkig zijn er mensen die zich daar wel voor inzetten.
Mensen = meervoud. Mensen die bijvoorbeeld een stuk als dit afleveren:quote:Op woensdag 21 december 2011 12:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen..... ga eens bij hem langs, hij zal je vast leuk vinden. Hij heeft het wel op jou soort lees ik overal.
enquote:Demminks termijn verlengd tot 1 november 2012
Secretaris-Generaal blijft nog een jaar bij Justitie en Veiligheid.
In vervolg op Deel 6
De huidige termijn van mr. Joris Demmink als secretaris-generaal van het ministerie van Veiligheid en Justitie is verlengd tot 1 november 2012. Dat zegt een woordvoerder van het ministerie van Binnenlandse Zaken.
http://www.leugens.nl/201(...)tot-1-november-2012/quote:Demmink is geboren op 11 december 1947, wordt het komende jaar 65 jaar, dus gaat zoals het zich nu laat aanzien gewoon op zijn 65e met pensioen.
Je wilt bewijs?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik geef alleen een voorbeeld knoop. Je kan niet zomaar zeggen dat iemand schuldig is.
Voorts....verdiepen in filosofie... denk je dat ik niets beters te doen heb?? 'intuïtief weten'....doe eens niet zo zweverig en kom terug op aarde. Bewijs wil ik zien...geen onderbuikgevoelens.
Als jij niet begrijpt waarom ik uit wil gaan van echt bewijs..... so be it.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:16 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
.
Misselijkmakend dat jij het durft op te nemen voor zo'n vent, bahbah.
Heb je ook helemaal gelijk in, zelf denk ik ook dat het allemaal wel mee zal vallen (lees; niet waar is) maar ook dit kan ik niet met zekerheid zeggen. Dit itt sommige die gewoon keihard zeggen dat het een pedo is. Mijn vraag aan hen is; gaarne, kom met één concreet ding. Het hoeft niet eens veel te zijn, als het maar concreet is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zijn al jaren bezig met zogenaamd bewijs tegen Demmink toch? De man is ook al jaren hoogste ambtenaar op O.M. en wordt daar, ondanks allerlei onderzoek, gewoon geduld en blijft in functie. Dus of al die andere lui zitten ook in de greep van Demmink inclusief achtereenvolgende minister-presidenten, of er is echt niet veel dan wel helemaal niets tegen hem.
Het is een beetje een hobby geworden, mede door internet, om iedereen die je niet zint uit te maken voor pedofiel, bij bepaalde mensen. Als je iemand daarvoor uitmaakt dan heb je meteen de ergste beschuldiging te pakken nl.; niemand of heel weinig mensen willen zich er ook aan branden om voor zo iemand (je kan toch immers niet weten, waar rook is, is vuur?), die daarvan wordt beschuldigd (via internet) op te komen. Dat is een beetje de psychologische dynamiek hierachter.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in, zelf denk ik ook dat het allemaal wel mee zal vallen (lees; niet waar is) maar ook dit kan ik niet met zekerheid zeggen. Dit itt sommige die gewoon keihard zeggen dat het een pedo is. Mijn vraag aan hen is; gaarne, kom met één concreet ding. Het hoeft niet eens veel te zijn, als het maar concreet is.
Ik vind het een behoorlijk vraagteken dat, als Demmink dan zo brandschoon zou zijn, er niemand voor laster of smaad wordt opgepakt, en zo zijn er nog wel meer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom worden die vraagtekens er niet minder op? Wat mij betreft wel.
De man schijnt toegegeven te hebben homoseksueel te zijn en van jongere partners te houden (wat volgens mij niet strafbaar is), maar al het andere over Demmink --- dat hij het hele O.M. in zijn greep houdt en allerlei strafzaken heeft beïnvloed --- daar is geen shred of evidence voor. Wat mij betreft gaat Ockhams razor hier voor op. De meest simpele verklaring is wrs waar.
Wie zijn 'ze'...?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zijn al jaren bezig met zogenaamd bewijs tegen Demmink toch? De man is ook al jaren hoogste ambtenaar op O.M. en wordt daar, ondanks allerlei onderzoek, gewoon geduld en blijft in functie. Dus of al die andere lui zitten ook in de greep van Demmink inclusief achtereenvolgende minister-presidenten, of er is echt niet veel dan wel helemaal niets tegen hem.
Ik begrijp dat an sich wel, als een gek ineens gaat roepen dat ik pedofiel zou zijn, dan reageer ik daar ook niet op. Laat staan als je als ambtenaar zo hoog zit in de hiërarchie van O.M. Dat brengt alleen al door er op te reageren het O.M. schade toe.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:25 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ik vind het een behoorlijk vraagteken dat, als Demmink dan zo brandschoon zou zijn, er niemand voor laster of smaad wordt opgepakt, en zo zijn er nog wel meer.
Ik heb helemaal nooit babbels gehad over de RK-kerk joh.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:28 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Wie zijn 'ze'...?
En waarom zouden mensen niet onder de duim gehouden kunnen worden?
Waarschijnlijk was jij een tijd terug met dezelfde babbels over de Romeinse kerk gekomen. Hoeveel kinderverkrachters zijn er daar niet 'gewoon in functie' gebleven?
Ik bedoelde het natuurlijk ook niet letterlijk. Ik probeerde alleen de vergelijking te maken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:27 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Te grazen nemen lijkt me een groot woord, maar erg smaakvol of gepast kan ik het niet noemen.
Dat clippie van Paul vind ik ronduit smerig. Dat zegt niet direct dat de Leeuw pedofiel is, maar dit topic draait dan ook om dhr. Demmink. Hoeveel of weinig slechte grappen de Leeuw of Teeuwen ook maken, de vraagtekens rondom Demmink worden er niet minder op.
Dat hele Paul verhaal slaat nergens op en heb ik daarom ook weg gehaald.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:12 schreef yvonne het volgende:
Krijgen we nou weer, pure laster?:{ Dat hele de Leeuw verhaal is totaal not done.
Dit is geen speculeren meer, geen complotdenken maar gewone laster.
En nu? Sluiten? Alles van Paul de Leeuw weg? Wegruimen tot aan de OP? Want dit kan gewoon niet. Copycat
Hulde aan Cc dus, of niet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:03 schreef Gray het volgende:
Dus vanaf nu: laat De Leeuw en verder met Demmink.
Je wilt dat gewoon niet over je lippen krijgen in dit subforum, is dat het? Een scepticus heeft gelijk!quote:
Ik betwijfel of je die term correct gebruikt om het O.M. te duiden, maar goed.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nooit babbels gehad over de RK-kerk joh.
Een particuliere organisatie als de RK-kerk kun je ten gene dele ook vergelijken met het O.M. dat niet een particuliere, maar een publiekrechtelijke organisatie is.
Je kan in Nederland voor minder worden aangeklaagd, nietwaar? Toch gebeurt er nooit wat, en blijven de verhalen over Demmink komen, ook zonder dat de Leeuw vieze gezichten trekt met kindertjes op schoot. Als burger lijkt het mij niet gek dat je dan wat vragen stelt; jou blijkbaar wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:25 schreef Ryan3 het volgende:
Wat als dat nou eens precies eenzelfde laken een pak is?
En terecht daar je in Belgie vervolging letterlijk kunt afkopen ....als je maar geld hebt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:48 schreef GoudIsEcht het volgende:
Rondom de zaak Dutroux werd er destijds (en nog steeds) in België ook veel getwijfeld aan de integriteit van de justitiële macht en de politie.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar de verhalen komen steeds uit dezelfde hoek.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:51 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Je kan in Nederland voor minder worden aangeklaagd, nietwaar? Toch gebeurt er nooit wat, en blijven de verhalen over Demmink komen, ook zonder dat de Leeuw vieze gezichten trekt met kindertjes op schoot. Als burger lijkt het mij niet gek dat je dan wat vragen stelt; jou blijkbaar wel.
Je bedoelt vast dat Micha Kat ze verzamelt. Volgens mij heeft hij toch meerdere bronnen, niet?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:15 schreef idefixo het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar de verhalen komen steeds uit dezelfde hoek.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En terecht daar je in Belgie vervolging letterlijk kunt afkopen ....als je maar geld hebt.
Gerechtelijke uitspraken 'verdwijnen' daar 'gewoon'.
Dat kan in Nederland niet.
Voor de graffiti op de woning van Demmink moest Micha Kat zich verantwoorden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:52 schreef GoudIsEcht het volgende:
Overigens: als het allemaal door hem verzonnen zou zijn, dan is er toch overduidelijk sprake van smaad/laster?
http://www.hpdetijd.nl/20(...)mink-zit-al-twee-dagquote:Opmerkelijk nieuws inzake de kwestie Joris Demmink. Journalist Micha Kat van de website Klokkenluider Online zit in de cel. Afgelopen maandag bracht hij met een spuitbus leuzen aan op het huis van de secretaris-generaal van Justitie Joris Demmink en op het ministerie van Justitie. Kat wilde vervolgens zélf aangifte doen van zijn daad maar de Haagse hermandad besloot hem op te halen. Hij wordt vandaag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
Die bron heb ik ja.... en nee dat staat niet in de wet. Wij hebben regelmatig mensen in onderzoek die in België een 'zaak' aan de broek hadden die 'ineens' verdwenen was. Allemaal mensen met vermogen, niet bij jan de loodgieter.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:54 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]![]()
Heb je daar een bron bij? Staat dat in België zo in de wet? En hoe weet je dat het in Nederland niet kan?
Nu jij weerquote:Op elk moment, zolang er nog geen definitief vonnis of arrest is, zal het parket of de onderzoeksrechter de strafvordering kunnen laten vallen in ruil voor de betaling van de overeengekomen boete.
Critici waarschuwen voor klassenjustitie. Het antwoord van Devlies: "Wie geld heeft, kan een schikking betalen. Maar wat rijke criminelen nu uitgeven aan advocaten, zullen ze morgen aan een schikking betalen".
Voor meineed, vals getuigenis, vervalsen van akten of geschriften enz. kan je wel meer krijgen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:09 schreef idefixo het volgende:
[..]
Voor de graffiti op de woning van Demmink moest Micha Kat zich verantwoorden.
[..]
http://www.hpdetijd.nl/20(...)mink-zit-al-twee-dag
Je bedoelt de minnelijke schikking.quote:
Waar zou die volgens jou in de Dutroux-zaak zijn toegepast?quote:De minnelijke schikking, of verval van strafvordering door betaling van een geldsom, is een voorstel om een geldsom te betalen bij kleinere misdrijven (namelijk, misdrijven gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 5 jaar). In dat geval vervalt de strafvordering.
Bovendien moet de schade volledig vergoed zijn (uitzondering: de dader die zijn aansprakelijkheid voor de schade in een geschrift erkent en het bewijs levert van de vergoeding van het niet-betwiste deel van de schade.)
De strafvordering mag nog niet ingesteld zijn en het openbaar ministerie moet van oordeel zijn dat deze schikking volstaat.
Het systeem van de minnelijke schikking wordt geregeld door artikel 216bis van het Wetboek van Strafvordering.
Ik zeg nergens dat dit in de Dutroux zaak is toegepast.... ik zeg alleen dat het in België regelmatig voorkomt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:17 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Je bedoelt de minnelijke schikking.
[..]
Waar zou die volgens jou in de Dutroux-zaak zijn toegepast?
Juist.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:20 schreef heartz het volgende:
[..]
Voor meineed, vals getuigenis, vervalsen van akten of geschriften enz. kan je wel meer krijgen.
Is Micha Kat zelf............quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:20 schreef heartz het volgende:
[..]
Voor meineed, vals getuigenis, vervalsen van akten of geschriften enz. kan je wel meer krijgen.
Het gesprek ging als volgt:quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat dit in de Dutroux zaak is toegepast.... ik zeg alleen dat het in België regelmatig voorkomt.
Waarop jij antwoordde met:quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:48 schreef GoudIsEcht het volgende:
Rondom de zaak Dutroux werd er destijds (en nog steeds) in België ook veel getwijfeld aan de integriteit van de justitiële macht en de politie.
Die minnelijke schikking is misschien niet best voor het vertrouwen in de rechtsstaat, maar de kritieken en het wantrouwen rondom de Dutroux-zaak waren op meer gebaseerd dan dat, in tegenstelling tot wat jij er van probeert te maken, Mr. Kinderfilm.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En terecht daar je in Belgie vervolging letterlijk kunt afkopen ....als je maar geld hebt.
Gerechtelijke uitspraken 'verdwijnen' daar 'gewoon'.
Dat kan in Nederland niet.
i rest my case.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:25 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Die minnelijke schikking is misschien niet best voor het vertrouwen in de rechtsstaat,
Ik heb werkelijk waar geen idee van waar je met je hele tantrum op doelt; waar ik je op probeerde te wijzen is dat het antwoord op je vraag een paar posts boven je vraag was te lezen en je dus de energie van het vragen had kunnen besparen...quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je wilt dat gewoon niet over je lippen krijgen in dit subforum, is dat het? Een scepticus heeft gelijk!
En jij als mod hier houdt zo lang mogelijk afstand, totdat het niet anders meer kan?
En wat voor een consequentie heeft deze zaak Paul de Leeuw, voor de zaak van deze topicreeks denk je?
Of denk je dat het vuilbekken tegen Demmink zo maar door kan gaan, als je ziet wat voor methoden worden gebruikt tegen Paul de Leeuw? Wat als dat nou eens precies eenzelfde laken een pak is?
Je hebt geen case meneer Kinderfilm. De case was dat er bij de Dutroux-zaak gerede twijfels waren over het functioneren van justitie. Politiemeldingen die niet werden opgepakt, onderzoek dat werd tegengewerkt, rechters die vervangen werden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
i rest my case.
mr bontkraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |