SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@paypal.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden) Bugworks 7,50 (3,5 maanden) Vondutch 15 euro (7,5 maanden) Zerotop0 15 euro (7,5 maanden) battlelies 15 euro (7,5 maanden) JK 4 euro (2 maanden) Idanue 12 euro (6 maanden) jorwol 10 euro (5 maanden) WyriHaximus 12 euro (6 maanden) Firefox1 4 euro (2 maanden)
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar) jpjedi 15 euro (3 maanden) Dekkered 30 euro (6 maanden) JK 20 euro (4 maanden)
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Mixed Hardcore
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
BoF: #2 NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2!
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
BoF: #3 i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked #3
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
BoF: #4 NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4
Admins:
Rp2009
hiddit
JK
jpjedi
Civilian
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of jpjedi
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dit weekend weer eens gaan spelen, tot nu toe totaal geen zin gehad.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Zin in Gulf of Oman!Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Zin in Karkand; lekker noobtuben bij het welbekende muurtje in het begin van de ronde
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Of lekker nade spammenquote:Op donderdag 8 december 2011 09:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zin in Karkand; lekker noobtuben bij het welbekende muurtje in het begin van de ronde![]()
![]()
Ik ken al die mappen nietquote:Op donderdag 8 december 2011 09:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zin in Karkand; lekker noobtuben bij het welbekende muurtje in het begin van de ronde
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
quote:
Oh da's niet echt een clan. Maatje van me en ik spelen met [TvB] wat staat voorquote:Op donderdag 8 december 2011 09:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Met wat voor clantag speel jij eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In onze vriendengroep gaat standaard op vrijdag het smsje 'tvb' de deur uit, en dan treffen we elkaar even later in onze stamkroeg.
Would you like to know more?
quote:Ja hallo, ik speel geen games vanaf mijn 9e ofzo hoorquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Oh da's niet echt een clan. Maatje van me en ik spelen met [TvB] wat staat voorHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In onze vriendengroep gaat standaard op vrijdag het smsje 'tvb' de deur uit, en dan treffen we elkaar even later in onze stamkroeg.
![]()
![]()
hehequote:Op donderdag 8 december 2011 09:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
[..]
Ja hallo, ik speel geen games vanaf mijn 9e ofzo hoor![]()
![]()
Ik ook niet hoor. Dat BF2 uitkwam was ik een jaar of 18quote:Op donderdag 8 december 2011 09:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
[..]
Ja hallo, ik speel geen games vanaf mijn 9e ofzo hoorOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Zijn de fok servers down?
Kijk ff op battlelog om naar de score te kijken van een potje van gisteren en zie dat op de tab mulitplayer geen enkele fok server wordt weergegeven![]()
![]()
Ik begon eigenlijk pas met BF een maandje voordat BF3 uitkwamquote:Op donderdag 8 december 2011 09:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Dat BF2 uitkwam was ik een jaar of 18
Dat heb ik ook gemerkt!!quote:Op donderdag 8 december 2011 00:24 schreef LuieSurinamer het volgende:
wat een verschil nu ik van mijn 8800gt ben overgestapt op de 6950
Van 800x450 alles low op een 8800gts van 320 mb naar 1024x768 alles ultra op een 1gb 6950![]()
![]()
Ik zie ze ook niet idd, wel typisch als alle servers tegelijk down zouden zijnquote:Op donderdag 8 december 2011 09:48 schreef Re.active het volgende:
Kijk ff op battlelog om naar de score te kijken van een potje van gisteren en zie dat op de tab mulitplayer geen enkele fok server wordt weergegevenMisschien een probleempje in Amsterdam
Sterker nog, ik zie geen één favo server bij mijquote:Op donderdag 8 december 2011 09:48 schreef Re.active het volgende:
Kijk ff op battlelog om naar de score te kijken van een potje van gisteren en zie dat op de tab mulitplayer geen enkele fok server wordt weergegeven
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik zie ze ook niet idd, wel typisch als alle servers tegelijk down zouden zijnMisschien een probleempje in Amsterdam
Ik ook niet. Zal wel een battlelog issue zijnquote:Op donderdag 8 december 2011 09:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zie geen één favo server bij mij![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 8 december 2011 09:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zie geen één favo server bij mij![]()
Alleen ThC maar dat was 1 van de 12 favoriete :S![]()
Daarvoor fervent CoD'er?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:49 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik begon eigenlijk pas met BF een maandje voordat BF3 uitkwam
Dit is de eerste shooter die ik een beetje serieus speelquote:
Ik ken karkand op mijn duimpjequote:Op donderdag 8 december 2011 09:52 schreef rubbels het volgende:
Ik ken de BF2 (en dus B2K) maps ook niet hoor!![]()
![]()
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op donderdag 8 december 2011 09:53 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dit is de eerste shooter die ik een beetje serieus speel
Ik heb BF2 wel, maar tot mijn grote spijt heb ik alleen die eerste map een paar keer singleplayer gespeeld...quote:![]()
![]()
Pistol/knife only in Karkandquote:
Vanaf mijn 8e op de msx met cassette bandjesquote:Op donderdag 8 december 2011 09:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
[..]
Ja hallo, ik speel geen games vanaf mijn 9e ofzo hoor
qua battlefield alle versies behalve de BC varianten.
TVB![]()
![]()
Of niet dat was geweldig.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Pistol/knife only in Karkand
Lekker mensen knife de hele tijd.![]()
BF2 singleplayer?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:54 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik heb BF2 wel, maar tot mijn grote spijt heb ik alleen die eerste map een paar keer singleplayer gespeeld...![]()
![]()
Wil je ook lid worden van TvB?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vanaf mijn 8e op de msx met cassette bandjes
TVB
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241085687485/
Would you like to know more?
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 8 december 2011 09:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik ken al die mappen niet
Ja hallo, ik speel geen games vanaf mijn 9e ofzo hoorIk game al wat jaartjes de enige battlefield die ik me kan herinneren die ik gespeeld heb is 2142. Maar hoe de maps eruit zagen geen idee.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
En maar bang zijn toen dat je stats werden gereset, omdat EA/DICE dat niet wildequote:Op donderdag 8 december 2011 09:55 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Of niet dat was geweldig.
Lekker mensen knife de hele tijd.
Ik lees op GoT dat ze nu pas een beetje beginnen met painten. Had wel verwacht dat die jongens veel sneller zouden zijn. En wat lopen er daar een mensen te zeuren over de gameplay op die servers. Volgens mij is het veel gezelliger op onze servers.
MSX met cassettes? Hmmm.. die heb ik gemist, wel C64 met cassettes en MSX2 met 3.5" diskettes.. of gewoon de 8088 PC met 5.25" floppen (Police Quest, Airborne Ranger, Street Rod, Mach 3 enzo).. maar MSX en cassettes? Die ken ik niet
Nog steeds geen kill met mijn MAV.![]()
![]()
Ach, dan had je het tenminste makkelijkquote:Op donderdag 8 december 2011 09:57 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ja, toen had ik nog geen internet.
Dus moest ik het doen met bots :S
Dat lukt mij ook niet hoor. Ik kan schieten wat ik wil op een gastje, maar dood gaan ho maarquote:
Haha inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, dan had je het tenminste makkelijk
En nog kreeg ik het voor elkaar om vaak dood te gaan (was toen echt een grote noob)
![]()
Cassette bandjes? 2 dagen code overtypen om snake te kunnen spelen zul je bedoelen op een msx 1.Met natuurlijk de nodige fouten en maar regels tellen waar de fout zou zittenquote:Op donderdag 8 december 2011 09:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vanaf mijn 8e op de msx met cassette bandjes
TVBEn dan jaren later op je eerste nokia met een druk op de knop kunnen spelen. Yep nooit verwerkte frustratie
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Ik heb werkelijk waar gaan flauw idee waar jullie het over hebbenquote:Op donderdag 8 december 2011 09:59 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Cassette bandjes? 2 dagen code overtypen om snake te kunnen spelen zul je bedoelen op een msx 1.Met natuurlijk de nodige fouten en maar regels tellen waar de fout zou zittenEn dan jaren later op je eerste nokia met een druk op de knop kunnen spelen. Yep nooit verwerkte frustratie
Zal wel te jong zijn![]()
![]()
Ik ben pas bij een C64 begonnen, dus valt nog mee.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Ik zat vorige week ff een potje op 1 van hun servers en was aan lurken op de TS. nou nou wat een kwaliteit hoor. Die war gaan wij slapend winnenquote:Op donderdag 8 december 2011 09:57 schreef JK het volgende:
Ik lees op GoT dat ze nu pas een beetje beginnen met painten. Had wel verwacht dat die jongens veel sneller zouden zijn. En wat lopen er daar een mensen te zeuren over de gameplay op die servers. Volgens mij is het veel gezelliger op onze servers.![]()
![]()
Rubbels, daar ben jij te jong voor. Toen jij werd geboren, kwam net de eerste Playstation uit.
Dat was toen voor ons een zeer geavanceerde console die vele malen mooier was dan bijv de SNES of Megadrive.Man wat was Destruction Derby een mooi spel. Als je dat nu ziet, lach je je kapot.
@Sideshowbobbie; Een MAV kan niet schieten op personen, alleen een puls geven richting T-UGS en SOFLAM van de vijand je moet dus hard tegen iemand aan vliegen..![]()
Haha, destruction derby heb ik ook nog gespeeld op de pcquote:Op donderdag 8 december 2011 10:04 schreef JK het volgende:
Rubbels, daar ben jij te jong voor. Toen jij werd geboren, kwam net de eerste Playstation uit.
Dat was toen voor ons een zeer geavanceerde console die vele malen mooier was dan bijv de SNES of Megadrive.Man wat was Destruction Derby een mooi spel. Als je dat nu ziet, lach je je kapot.
@Sideshowbobbie; Een MAV kan niet schieten op personen, alleen een puls geven richting T-UGS en SOFLAM van de vijand je moet dus hard tegen iemand aan vliegen..![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: