SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@paypal.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden) Bugworks 7,50 (3,5 maanden) Vondutch 15 euro (7,5 maanden) Zerotop0 15 euro (7,5 maanden) battlelies 15 euro (7,5 maanden) JK 4 euro (2 maanden) Idanue 12 euro (6 maanden) jorwol 10 euro (5 maanden) WyriHaximus 12 euro (6 maanden) Firefox1 4 euro (2 maanden)
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar) jpjedi 15 euro (3 maanden) Dekkered 30 euro (6 maanden) JK 20 euro (4 maanden)
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Mixed Hardcore
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
BoF: #2 NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2!
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
BoF: #3 i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked #3
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
BoF: #4 NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4
Admins:
Rp2009
hiddit
JK
jpjedi
Civilian
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of jpjedi
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dit weekend weer eens gaan spelen, tot nu toe totaal geen zin gehad.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Zin in Gulf of Oman!Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Zin in Karkand; lekker noobtuben bij het welbekende muurtje in het begin van de ronde
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Of lekker nade spammenquote:Op donderdag 8 december 2011 09:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zin in Karkand; lekker noobtuben bij het welbekende muurtje in het begin van de ronde![]()
![]()
Ik ken al die mappen nietquote:Op donderdag 8 december 2011 09:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zin in Karkand; lekker noobtuben bij het welbekende muurtje in het begin van de ronde
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
quote:
Oh da's niet echt een clan. Maatje van me en ik spelen met [TvB] wat staat voorquote:Op donderdag 8 december 2011 09:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Met wat voor clantag speel jij eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In onze vriendengroep gaat standaard op vrijdag het smsje 'tvb' de deur uit, en dan treffen we elkaar even later in onze stamkroeg.
Would you like to know more?
quote:Ja hallo, ik speel geen games vanaf mijn 9e ofzo hoorquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Oh da's niet echt een clan. Maatje van me en ik spelen met [TvB] wat staat voorHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In onze vriendengroep gaat standaard op vrijdag het smsje 'tvb' de deur uit, en dan treffen we elkaar even later in onze stamkroeg.
![]()
![]()
hehequote:Op donderdag 8 december 2011 09:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
[..]
Ja hallo, ik speel geen games vanaf mijn 9e ofzo hoor![]()
![]()
Ik ook niet hoor. Dat BF2 uitkwam was ik een jaar of 18quote:Op donderdag 8 december 2011 09:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
[..]
Ja hallo, ik speel geen games vanaf mijn 9e ofzo hoorOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Zijn de fok servers down?
Kijk ff op battlelog om naar de score te kijken van een potje van gisteren en zie dat op de tab mulitplayer geen enkele fok server wordt weergegeven![]()
![]()
Ik begon eigenlijk pas met BF een maandje voordat BF3 uitkwamquote:Op donderdag 8 december 2011 09:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Dat BF2 uitkwam was ik een jaar of 18
Dat heb ik ook gemerkt!!quote:Op donderdag 8 december 2011 00:24 schreef LuieSurinamer het volgende:
wat een verschil nu ik van mijn 8800gt ben overgestapt op de 6950
Van 800x450 alles low op een 8800gts van 320 mb naar 1024x768 alles ultra op een 1gb 6950![]()
![]()
Ik zie ze ook niet idd, wel typisch als alle servers tegelijk down zouden zijnquote:Op donderdag 8 december 2011 09:48 schreef Re.active het volgende:
Kijk ff op battlelog om naar de score te kijken van een potje van gisteren en zie dat op de tab mulitplayer geen enkele fok server wordt weergegevenMisschien een probleempje in Amsterdam
Sterker nog, ik zie geen één favo server bij mijquote:Op donderdag 8 december 2011 09:48 schreef Re.active het volgende:
Kijk ff op battlelog om naar de score te kijken van een potje van gisteren en zie dat op de tab mulitplayer geen enkele fok server wordt weergegeven
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik zie ze ook niet idd, wel typisch als alle servers tegelijk down zouden zijnMisschien een probleempje in Amsterdam
Ik ook niet. Zal wel een battlelog issue zijnquote:Op donderdag 8 december 2011 09:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zie geen één favo server bij mij![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 8 december 2011 09:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zie geen één favo server bij mij![]()
Alleen ThC maar dat was 1 van de 12 favoriete :S![]()
Daarvoor fervent CoD'er?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:49 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik begon eigenlijk pas met BF een maandje voordat BF3 uitkwam
Dit is de eerste shooter die ik een beetje serieus speelquote:
Ik ken karkand op mijn duimpjequote:Op donderdag 8 december 2011 09:52 schreef rubbels het volgende:
Ik ken de BF2 (en dus B2K) maps ook niet hoor!![]()
![]()
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op donderdag 8 december 2011 09:53 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dit is de eerste shooter die ik een beetje serieus speel
Ik heb BF2 wel, maar tot mijn grote spijt heb ik alleen die eerste map een paar keer singleplayer gespeeld...quote:![]()
![]()
Pistol/knife only in Karkandquote:
Vanaf mijn 8e op de msx met cassette bandjesquote:Op donderdag 8 december 2011 09:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
[..]
Ja hallo, ik speel geen games vanaf mijn 9e ofzo hoor
qua battlefield alle versies behalve de BC varianten.
TVB![]()
![]()
Of niet dat was geweldig.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Pistol/knife only in Karkand
Lekker mensen knife de hele tijd.![]()
BF2 singleplayer?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:54 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik heb BF2 wel, maar tot mijn grote spijt heb ik alleen die eerste map een paar keer singleplayer gespeeld...![]()
![]()
Wil je ook lid worden van TvB?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vanaf mijn 8e op de msx met cassette bandjes
TVB
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241085687485/
Would you like to know more?
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 8 december 2011 09:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik ken al die mappen niet
Ja hallo, ik speel geen games vanaf mijn 9e ofzo hoorIk game al wat jaartjes de enige battlefield die ik me kan herinneren die ik gespeeld heb is 2142. Maar hoe de maps eruit zagen geen idee.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
En maar bang zijn toen dat je stats werden gereset, omdat EA/DICE dat niet wildequote:Op donderdag 8 december 2011 09:55 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Of niet dat was geweldig.
Lekker mensen knife de hele tijd.
Ik lees op GoT dat ze nu pas een beetje beginnen met painten. Had wel verwacht dat die jongens veel sneller zouden zijn. En wat lopen er daar een mensen te zeuren over de gameplay op die servers. Volgens mij is het veel gezelliger op onze servers.
MSX met cassettes? Hmmm.. die heb ik gemist, wel C64 met cassettes en MSX2 met 3.5" diskettes.. of gewoon de 8088 PC met 5.25" floppen (Police Quest, Airborne Ranger, Street Rod, Mach 3 enzo).. maar MSX en cassettes? Die ken ik niet
Nog steeds geen kill met mijn MAV.![]()
![]()
Ach, dan had je het tenminste makkelijkquote:Op donderdag 8 december 2011 09:57 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ja, toen had ik nog geen internet.
Dus moest ik het doen met bots :S
Dat lukt mij ook niet hoor. Ik kan schieten wat ik wil op een gastje, maar dood gaan ho maarquote:
Haha inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, dan had je het tenminste makkelijk
En nog kreeg ik het voor elkaar om vaak dood te gaan (was toen echt een grote noob)
![]()
Cassette bandjes? 2 dagen code overtypen om snake te kunnen spelen zul je bedoelen op een msx 1.Met natuurlijk de nodige fouten en maar regels tellen waar de fout zou zittenquote:Op donderdag 8 december 2011 09:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
TVBEn dan jaren later op je eerste nokia met een druk op de knop kunnen spelen. Yep nooit verwerkte frustratie
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Ik heb werkelijk waar gaan flauw idee waar jullie het over hebbenquote:Op donderdag 8 december 2011 09:59 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Cassette bandjes? 2 dagen code overtypen om snake te kunnen spelen zul je bedoelen op een msx 1.Met natuurlijk de nodige fouten en maar regels tellen waar de fout zou zittenEn dan jaren later op je eerste nokia met een druk op de knop kunnen spelen. Yep nooit verwerkte frustratie
Zal wel te jong zijn![]()
![]()
Ik ben pas bij een C64 begonnen, dus valt nog mee.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Ik zat vorige week ff een potje op 1 van hun servers en was aan lurken op de TS. nou nou wat een kwaliteit hoor. Die war gaan wij slapend winnenquote:Op donderdag 8 december 2011 09:57 schreef JK het volgende:
Ik lees op GoT dat ze nu pas een beetje beginnen met painten. Had wel verwacht dat die jongens veel sneller zouden zijn. En wat lopen er daar een mensen te zeuren over de gameplay op die servers. Volgens mij is het veel gezelliger op onze servers.![]()
![]()
Rubbels, daar ben jij te jong voor. Toen jij werd geboren, kwam net de eerste Playstation uit.
Dat was toen voor ons een zeer geavanceerde console die vele malen mooier was dan bijv de SNES of Megadrive.Man wat was Destruction Derby een mooi spel. Als je dat nu ziet, lach je je kapot.
@Sideshowbobbie; Een MAV kan niet schieten op personen, alleen een puls geven richting T-UGS en SOFLAM van de vijand je moet dus hard tegen iemand aan vliegen..![]()
Haha, destruction derby heb ik ook nog gespeeld op de pcquote:Op donderdag 8 december 2011 10:04 schreef JK het volgende:
Rubbels, daar ben jij te jong voor. Toen jij werd geboren, kwam net de eerste Playstation uit.
Dat was toen voor ons een zeer geavanceerde console die vele malen mooier was dan bijv de SNES of Megadrive.Man wat was Destruction Derby een mooi spel. Als je dat nu ziet, lach je je kapot.
@Sideshowbobbie; Een MAV kan niet schieten op personen, alleen een puls geven richting T-UGS en SOFLAM van de vijand je moet dus hard tegen iemand aan vliegen..![]()
![]()
Ah okquote:Op donderdag 8 december 2011 10:04 schreef JK het volgende:
T-UGS enzo heb ik wel meerdere malen gesloopt met dat ding. Dan wordt het nu dus oefenen met het tegen aanvliegen van mensen
Ik moet daar ook een keer spelen, maar het trekt me totaal niet. Misschien komt dat al door de strenge moderatie op het forum. Als je even gezellig doet wordt je al afgestraft. Enkel puur zakelijke informatie en gebruikers die elkaar wijzen op de regels van het forum.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:03 schreef Re.active het volgende:
[..]
Ik zat vorige week ff een potje op 1 van hun servers en was aan lurken op de TS. nou nou wat een kwaliteit hoor. Die war gaan wij slapend winnen![]()
![]()
Een klein pistooltje erop zou toch wel grappig zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ah ok![]()
T-UGS enzo heb ik wel meerdere malen gesloopt met dat ding. Dan wordt het nu dus oefenen met het tegen aanvliegen van mensen![]()
Of leuk als je kan painten met dat ding. Maar spotten is ook voldoende, ik heb binnenkort echt wel mn Surveillance medal.![]()
Op de PC zag het er al beter uit. Zo was Tekken (1) en Toshinden ook fantastisch om te zien. Ach, hoe zien wij BF3 over zeg.. 15 jaar?quote:Op donderdag 8 december 2011 10:05 schreef rubbels het volgende:
[..]
Haha, destruction derby heb ik ook nog gespeeld op de pc![]()
Ik moet op GoT altijd zo lachen om nieuw geregistreerden. Die beginnen altijd met 'hallo' o.i.d. in een post. Gelijk 5 posts daaronder van die tweakertjes die zeggen "op GoT begroeten we elkaar niet" of zoietsquote:Op donderdag 8 december 2011 10:06 schreef JK het volgende:
[..]
Ik moet daar ook een keer spelen, maar het trekt me totaal niet. Misschien komt dat al door de strenge moderatie op het forum. Als je even gezellig doet wordt je al afgestraft. Enkel puur zakelijke informatie en gebruikers die elkaar wijzen op de regels van het forum.
Ja inderdaad, dan zal BF3 ook wel weer "lelijk" zijn...quote:Op donderdag 8 december 2011 10:08 schreef JK het volgende:
[..]
Op de PC zag het er al beter uit. Zo was Tekken (1) en Toshinden ook fantastisch om te zien. Ach, hoe zien wij BF3 over zeg.. 15 jaar?
Mara aan de andere kant vraag ik me wel af hoe lang de ontwikkeling op het gebied van graphics nog door kan gaan, wanneer zitten we op de max?![]()
Als het net zo mooi als het echte levenquote:Op donderdag 8 december 2011 10:09 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan zal BF3 ook wel weer "lelijk" zijn...
Mara aan de andere kant vraag ik me wel af hoe lang de ontwikkeling op het gebied van graphics nog door kan gaan, wanneer zitten we op de max?![]()
![]()
Ja, alle games straks thanks to: Google streetviewquote:Op donderdag 8 december 2011 10:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als het net zo mooi als het echte leven
Fotorealistische omgevingen, iedereen overhoop schieten in je eigen tuin![]()
![]()
Als het idd realitisch is. En daarna gaan we over op echte virtual reality waar je je echt in een wereld waant als bijv. the matrix. Met gevoel en alles.
Moet ineens denken aan Night Trap op de Sega CD.. dat was toen realitische beeld, maar wel scripted events. fullmotion video. In 1987 gefilmd, in 1992(-1995) uitgebracht als spel.
Toen had je nog geen DVD of Bluray/HD kwaliteit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Night_Trap
Leuk stukje om te lezen, hoe ook het ESRB rating systeem o.a. door dit spel is gekomen op de markt.
Maargoed, weer ontopic over BF3 nu.![]()
![]()
Ga eens rap een xbox halen en speel bc1. Dat is echt een aanrader, Ik snap dan ook niet hoe dice het in bc2 en bf3 zo heeft kunnen verknallen.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
TVB
Die sp van bc1 is echt kneitergoedWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Geniaal spel was dat, hij was er geloof ik ook op de Panasonic 3DO.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:16 schreef JK het volgende:
Als het idd realitisch is. En daarna gaan we over op echte virtual reality waar je je echt in een wereld waant als bijv. the matrix. Met gevoel en alles.
Moet ineens denken aan Night Trap op de Sega CD.. dat was toen realitische beeld, maar wel scripted events. fullmotion video. In 1987 gefilmd, in 1992(-1995) uitgebracht als spel.
Toen had je nog geen DVD of Bluray/HD kwaliteit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Night_Trap
Leuk stukje om te lezen, hoe ook het ESRB rating systeem o.a. door dit spel is gekomen op de markt.
Maargoed, weer ontopic over BF3 nu.-weg-![]()
Ik geloof je wel, maar had het graag gezienquote:Op donderdag 8 december 2011 09:35 schreef Re.active het volgende:
[..]
Footage is er niet maar this is Proof that it happened
People assume too much.![]()
Ik heb een xdoos en ps3 incl al de bc's maar vind het helemaal niets.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:28 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ga eens rap een xbox halen en speel bc1. Dat is echt een aanrader, Ik snap dan ook niet hoe dice het in bc2 en bf3 zo heeft kunnen verknallen.
Die sp van bc1 is echt kneitergoed![]()
![]()
Ik heb de demo van BC1 gespeeld op de PS3 (of was dat nog PS2?), maar die viel zwaar tegen vergeleken met BF2 (PC). Dus ik heb de hele BC achter me gelaten. 2142 nog wel op een blauwe maandag gespeeld. Heb alleen al die veteran medals niet omdat ik de logins al niet eens meer weet of kwijt ben.
Codename Eagle, BF1942, BF2 + DLC, BF2142, BF3. Dat is mijn lijstje.![]()
Mijn lijstje is : BF1942, BF2, BC2(vond ik niks aan) ,COD MW2 en BO tot mijn spijt en BF3 met trots.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:23 schreef JK het volgende:
Ik heb de demo van BC1 gespeeld op de PS3 (of was dat nog PS2?), maar die viel zwaar tegen vergeleken met BF2 (PC). Dus ik heb de hele BC achter me gelaten. 2142 nog wel op een blauwe maandag gespeeld. Heb alleen al die veteran medals niet omdat ik de logins al niet eens meer weet of kwijt ben.
Codename Eagle, BF1942, BF2 + DLC, BF2142, BF3. Dat is mijn lijstje.![]()
![]()
BFVOnovertroffen sfeer
Zo nu een weer een potje schieten
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award![]()
nou dan doe ik ook wel ff meequote:Op donderdag 8 december 2011 12:29 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Mijn lijstje is : BF1942, BF2, BC2(vond ik niks aan) ,COD MW2 en BO tot mijn spijt en BF3 met trots.
BF 1942, BF2, BF2142, BC2, BF3, FEAR 2
en een aantal need for speed![]()
Dag dat we het over shooters hadden in dat gevalquote:Op donderdag 8 december 2011 12:37 schreef hiddit het volgende:
[..]
nou dan doe ik ook wel ff mee
BF 1942, BF2, BF2142, BC2, BF3, FEAR 2
en een aantal need for speed
Alle NFS en fifa 08 tot 12![]()
Net even zitten kijken wat je nou moet doen voor die laser target designator medal.
Dat wordt een vrijwel onmogelijke medal als je het op random servers doet. Aangezien je target damage moet oplopen om mee te tellen. Dat wordt nog aardig wat potjes painten en de rest bij brengen hoe ze guided shells moeten schieten
Ik kan wel voor 5 mins inloggen maar spelen wordt lastig aangezien ik weer aan het werk ben vanuit huis.quote:
En jpjedi als het goed is staat er vandaag of morgen een donatie van mij afhankelijk van hoe vlot de ing dit keer is.Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Ik laat het je weten, tnx!quote:Op donderdag 8 december 2011 12:48 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ik kan wel voor 5 mins inloggen maar spelen wordt lastig aangezien ik weer aan het werk ben vanuit huis.
En jpjedi als het goed is staat er vandaag of morgen een donatie van mij afhankelijk van hoe vlot de ing dit keer is.![]()
Alle cod's hierzo behalve 1 en united offensive
Alle BF
Verder de meeste shooters die uit zijn gekomen heb ik wel even gespeeld.![]()
Tja je hebt een hobby of je hebt het niet
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ik ben op dit moment nog een enorme noob, dus dan mag ik ook noob vragen stellen, wanneer komt karkand terug?Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award![]()
Ik ben maar eens begonnen met Assault, welk wapen is een beetje de moeite waard om alles voor te gaan unlocken?![]()
13 december.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben op dit moment nog een enorme noob, dus dan mag ik ook noob vragen stellen, wanneer komt karkand terug?-weg-![]()
Probeer de andere server ook eens te vullen behalve alleen de #2quote:
Als we vanaaf training hebben doe ik niet mee. Net een paar dagen gestopt met roken. Denk dat ik op TS alleen maar zal schelden dan als ik de computer heel weet te houden![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:42 schreef Re.active het volgende:
Als we vanaaf training hebben doe ik niet mee. Net een paar dagen gestopt met roken. Denk dat ik op TS alleen maar zal schelden dan als ik de computer heel weet te houdenPush To Talk
I follow you......but not on Twitter![]()
Maak niet uit joh gwn push to talk zetten.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:42 schreef Re.active het volgende:
Als we vanaaf training hebben doe ik niet mee. Net een paar dagen gestopt met roken. Denk dat ik op TS alleen maar zal schelden dan als ik de computer heel weet te houden![]()
Na een paar dagen meegelezen te hebben hier gister toch maar een paar potjes meegespeeld.
Goede sfeer op de server, ik ga nog vaker langs komen![]()
![]()
Vooral rond 20:00 wordt het druk met leuke spelers uit het forumquote:Op donderdag 8 december 2011 15:02 schreef Gibson02 het volgende:
Na een paar dagen meegelezen te hebben hier gister toch maar een paar potjes meegespeeld.
Goede sfeer op de server, ik ga nog vaker langs komen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
De HK416 is erg geliefd (Hij is net generft, maar daar merk ik eigelijk weinig van).. Maar de wapens zijn vrij balanced,, Dus tis meer een kwestie van smaak.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:11 schreef Idanue het volgende:
Ik ben maar eens begonnen met Assault, welk wapen is een beetje de moeite waard om alles voor te gaan unlocken?![]()
F2000 ftw. Welk lvl ben je? P90 owned ook.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:11 schreef Idanue het volgende:
Ik ben maar eens begonnen met Assault, welk wapen is een beetje de moeite waard om alles voor te gaan unlocken?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Wat mij erg is opgevallen de laatste tijd is dat de crashes bij mij veel te maken hadden met mijn pc. Voorheen had ik een oudere AMD dual core met een compleet verse windows installatie. Hij liep regelmatig vast bij het starten van de map. Laatst heb ik nieuw bord en cpu gekocht en sinds dien gebeurt me het vrijwel nooit meer dat hij crashed bij het laden.
Natuurlijk moest ik weer prusten op mijn wat oudere grafische kaart, die heeft per default de optie dat je hem kan overclocken. Dat was blijkbaar de reden bij mij waardoor hij wat vaker vast liep.
Voor het geval dat je die settings hebt aangepast terug naar default werkte een stuk beter.Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Dat heb ik gemerkt, was genoeg kanonnenvoer voor mijn M60E4quote:Op donderdag 8 december 2011 15:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vooral rond 20:00 wordt het druk met leuke spelers uit het forum![]()
![]()
Inderdaad, hoewel ik 'm op afstand niet zo goed vind. Dichtbij schiet je idd wel alles meteen omverquote:Op donderdag 8 december 2011 15:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
F2000 ftw. Welk lvl ben je? P90 owned ook.
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Kost je aardig wat tijd om te unlocken. Ik ben rank 36, en heb de F2000 niet eens unlockedquote:Op donderdag 8 december 2011 15:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
F2000 ftw. Welk lvl ben je? P90 owned ook.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Niets vergeleken met mijn hoogste potjequote:Op donderdag 8 december 2011 15:40 schreef Kadooosh het volgende:
36k score in 1 potje
http://battlelog.battlefi(...)9063255/1/186570983/
Assault is snel te unlocken, recon is kutter qua tijdquote:Op donderdag 8 december 2011 15:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kost je aardig wat tijd om te unlocken. Ik ben rank 36, en heb de F2000 niet eens unlockedIk wil de m98b.
AFCA
Metro is een uitstekende map om snel te levelen voor Assaultquote:Op donderdag 8 december 2011 15:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niets vergeleken met mijn hoogste potje![]()
[..]
Assault is snel te unlocken, recon is kutter qua tijdIk wil de m98b.
Ben er 1 keer in geslaagd om 38x te reviven in 1 ronde
Nee, alleen de shooters die door Dice zijn gemaakt. Nu is Codename Eagle door een bedrijfje gemaakt wat in Dice is opgenomen. Dus oprotten met MW en dat soort baggerspellen zonder teamplay. Laat ik maar niet mijn games die ik heb gespeeld opnoemen, want dan krijg je een lijst vanaf eind jaren '80. Toen ik nog jong was, was de NES met Mario 8-bit helemaal hot. Ik voel me nu oudquote:Op donderdag 8 december 2011 12:43 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dag dat we het over shooters hadden in dat geval
Alle NFS en fifa 08 tot 12, kan je nagaan hoe jpjedi zich moet voelen.
![]()
![]()
![]()
38x ? Ik revive 38 x in 10 minuten xDquote:Op donderdag 8 december 2011 15:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Metro is een uitstekende map om snel te levelen voor Assault
Ben er 1 keer in geslaagd om 38x te reviven in 1 rondeAFCA
Veel flaggen cappen, met een voertuig er naar toe enquote:Op donderdag 8 december 2011 15:54 schreef Smoofie het volgende:
Assault is snel te unlocken, recon is kutter qua tijdIk wil de m98b.
uitstappen op het moment dat de vlag bijna neutraal hebt of voor jouw team.
Een vrij lege server is dan erg fijn. Van vlag naar vlag rijden, dan scoor je snel punten voor je recon wapens. En uiteraard gewoon schieten met de algemene wapens.. ik deed het met de UMP-45, want kills met een sniper heb ik nog even geen tijd voor.
Voor helikopter unlocks zijn lege servers ook ideaal.. flags cappen vanuit de heli. Die punten komen dan op de heli te staan. Helemaal nu je tragere reload hebt van flares.![]()
Naja..ik maak wel veel kills met sniper of p90, dat is geen punt. Maar met bijv 40 kills heb ik vaak maar 6k punten.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:02 schreef JK het volgende:
[..]
Veel flaggen cappen, met een voertuig er naar toe en
uitstappen op het moment dat de vlag bijna neutraal hebt of voor jouw team.
Een vrij lege server is dan erg fijn. Van vlag naar vlag rijden, dan scoor je snel punten voor je recon wapens. En uiteraard gewoon schieten met de algemene wapens.. ik deed het met de UMP-45, want kills met een sniper heb ik nog even geen tijd voor.AFCA
Qui audet adipiscitur
Forum Opties Forumhop: Hop naar: