Wat een sterallures heeft dat mens zegquote:AMSTERDAM - De wensenlijst van Adele is uitgelekt op internet. Veel eisen heeft de Britse zangeres niet, maar wel één opmerkelijke: Amerikaans bier is niet toegestaan!
Adele vindt bier gebrouwen in de VS 'niet aanvaardbaar'. De zangeres eist voor zichzelf en haar medewerkers twaalf flesjes Europees bier. In de kleedkamer wil ze een fles 'van de beste rode wijn', een pakje Marlboro Light en een wegwerpaansteker. Ook een schaal sandwiches met kip - maar zonder tomaat, azijn of chili - wil de Britse in de buurt hebben. Citrusvruchten zijn overigens uit den boze.
Bovendien eist Adele dat iedereen die op de gastenlijst staat twintig dollar doneert aan Sands, een Britse goedendoelorganisatie voor ouders die een baby hebben verloren.
Sterallures omdat zij geen Amerikaans bier wilt?quote:Op donderdag 8 december 2011 07:34 schreef DonJoris het volgende:
[..]
Wat een sterallures heeft dat mens zeg
Ik weet dat lezen moeilijk is en veel tijd in beslag neemt maar als je even een klein beetje moeite had gedaan en meer dan alleen de titel leest had je:quote:Op donderdag 8 december 2011 07:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Sterallures omdat zij geen Amerikaans bier wilt?
Ik noem dat gewoon gezond verstand.
Dat stukje eruit kunnen halen.quote:In de kleedkamer wil ze een fles 'van de beste rode wijn', een pakje Marlboro Light en een wegwerpaansteker. Ook een schaal sandwiches met kip - maar zonder tomaat, azijn of chili - wil de Britse in de buurt hebben. Citrusvruchten zijn overigens uit den boze.
Troll.quote:Op donderdag 8 december 2011 07:34 schreef DonJoris het volgende:
[..]
dit valt nog wel mee. Veel Nederlandse 'artiesten' hebben veel meer eisen.quote:Op donderdag 8 december 2011 07:34 schreef DonJoris het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon volgende keer de moeite neemt om niet op het nieuwe topic knopje te drukken om dit onzin telegraaf nieuws te posten dan zijn we er ook.quote:Op donderdag 8 december 2011 07:43 schreef DonJoris het volgende:
[..]
Ik weet dat lezen moeilijk is en veel tijd in beslag neemt maar als je even een klein beetje moeite had gedaan en meer dan alleen de titel leest had je:
[..]
Dat stukje eruit kunnen halen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 07:43 schreef DonJoris het volgende:
[..]
Ik weet dat lezen moeilijk is en veel tijd in beslag neemt maar als je even een klein beetje moeite had gedaan en meer dan alleen de titel leest had je:
[..]
Dat stukje eruit kunnen halen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 08:15 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Dit veeleisend noemen
Als ik voor mijn baas een hotel in moet heb ik nog bijna meer eisen
Jij bent niet veel gewend he?quote:
Misschien moet je nog eens op je link klikken en het verhaal goed doorlezen.quote:Op donderdag 8 december 2011 07:51 schreef Pikkebaas het volgende:
Trouwens. Van Halen wilde M&M's op de kleedkamer maar alle bruine moesten er uit.
http://www.snopes.com/music/artists/vanhalen.asp
Zat er toch een bruine in dan stopte ze het concert.
quote:Op donderdag 8 december 2011 08:38 schreef 314 het volgende:
sowieso dingen eisen als artiestwees blij dat je geboekt wordt met je nepbaan!
niet dan? 10.000 euro voor een uurtje liedjes zingen, en dan nog allerlei vreemde eisen.. drink gewoon een biertje en eet een broodje en doe je ding.. wat maakt het nou uit dat er citrusvruchten liggen? als je die niet lekker vindt eet je ze niet op.. zo moeilijk is het nietquote:
+1quote:Op donderdag 8 december 2011 08:42 schreef 314 het volgende:
[..]
niet dan? 10.000 euro voor een uurtje liedjes zingen, en dan nog allerlei vreemde eisen.. drink gewoon een biertje en eet een broodje en doe je ding.. wat maakt het nou uit dat er citrusvruchten liggen? als je die niet lekker vindt eet je ze niet op.. zo moeilijk is het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |