Ja, en PSV heeft in Venlo een paar maanden terug zich ook in de rust om laten kopen. 2-0 voorstaan bij rust en dan 10 minuten na rust met 3-2 achterstaan, dat duidt er gewoon op dat er in de rust iets moet zijn gebeurd!quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook met name het wedstrijdverloop wat vraagtekens oproept... ondanks die 10 man komt Dynamo voor... Lyon maakt op slag van rust gelijk... dan is het dus gewoon nog een wedstrijd... om vervolgens in de 45 minuten daarna het compleet te laten lopen... dat duidt er gewoon op dat er in de rust iets moet zijn gebeurt...
Herken de trolls.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:52 schreef Kremers het volgende:
Ik blijf de niet-Ajax supporters van dit forum toch wel grappig vinden. Bijna iedereen die er verstand van heeft zegt dat er iets niet in de haak is, maar zij blijven maar ontkennen...
Waar rook is is vuur.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
vr 09 dec 2011, 14:50
Kroatische voetbalofficials gearresteerd
ZAGREB - De politie heeft twee officials van de Kroatische voetbalbond (HNS) aangehouden op verdenking van omkoping. Dit meldt het nationale persbureau Hina vrijdag.
Vice-voorzitter en oud-scheidsrechter Zeljko Siric en het hoofd van de scheidsrechterscommissie, Stjepan Djedovic, zijn beiden opgepakt. Siric stond in het verleden bekend als een van de beste arbiters in Kroatië.
De Kroatische club Dinamo Zagreb raakte deze week in opspraak na de ruime nederlaag in de Champions League tegen Olympique Lyon (1-7). Volgens de Europese bond UEFA zijn er geen bewijzen voor omkoping bij dit duel.
Zie je toch?quote:
en dan ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Maakt me serieus helemaal niks uit die buitenspel goals. Dat kan gebeuren. Alleen moeten ze dat gedrag van de Zagreb spelers even goed onderzoeken.
Oke linksboven is een twijfel geval.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie je toch?
Verder werd er een zuiver doelpunt van Lyon afgekeurd eerste helft.
quote:
Met technische hulpmiddelen niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Maakt me serieus helemaal niks uit die buitenspel goals. Dat kan gebeuren. Alleen moeten ze dat gedrag van de Zagreb spelers even goed onderzoeken.
Zo. Je bent de eerste die een beetje realistisch is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Ajax moet hier geen energie meer insteken. Dat heeft toch geen zin...
Ze hebben twee keer 0-0 tegen de directe concurrent gespeeld, dan weet je dat je afhankelijk van anderen bent. Dan hadden ze maar van Lyon moeten winnen. Niks aan te doen, volgende keer meer geluk...
Steken ze er energie in dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben twee keer 0-0 tegen de directe concurrent gespeeld, dan weet je dat je afhankelijk van anderen bent. Dan hadden ze maar van Lyon moeten winnen. Niks aan te doen, volgende keer meer geluk...
Natuurlijk hadden ze gewoon in Lyon moeten winnen, maar als Zagreb expres de wedstrijd verneukt heeft om de trainer kwijt te raken is er sprake van competitie-vervalsing. En dat moet gewoon onderzocht worden. Geen idee wat daar voor straffen opstaan, maar kan mij voorstellen dan Dynamo dan volgend jaar min punten krijgt in Europa? Als je niets doet dan gebeurt het wellicht weer, maar dan met een andere club.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Nee. Omdat ze meer goals hebben gemaakt. En al hadden ze dat niet (gelijk aantal), waren ze nog door.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:56 schreef opgebaarde het volgende:
Maar Lyon mag wel door terwijl ze twee keer 0-0 tegen de concurrent spelen? Waarom, omdat ze niet-Amsterdams zijn?
Joh?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Omdat ze meer goals hebben gemaakt. En al hadden ze dat niet (gelijk aantal), waren ze nog door.
Haal van hun 2 goals af en tel er bij ons 2 op. Zoals terecht is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Omdat ze meer goals hebben gemaakt. En al hadden ze dat niet (gelijk aantal), waren ze nog door.
huilbrieven sturen en oa Lyon en Zagreb beschuldigenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe hebben er energie ingestoken dan?
brieven? Ik heb er volgens mij 1 gezien.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef vincerusso het volgende:
[..]
huilbrieven sturen en oa Lyon en Zagreb beschuldigen
Waarom 2 erafquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Haal van hun 2 goals af en tel er bij ons 2 op. Zoals terecht is.
1 keer. Tevens werd er een goal onterecht afgekeurd. Kan je tegen elkaar wegstrepenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Omdat zij 2 keer scoorden vanaf buitenspelpositie.
Omdat Zagreb nog tien keer minder zijn best deed dan Madrid terwijl Madrid B 16x beter is.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
1 keer. Tevens werd er een goal onterecht afgekeurd. Kan je tegen elkaar wegstrepen
Natuurlijk stinkt het zaakje, daar gaat het niet om...maar nogmaals, wat wint Ajax ermee als Zagreb wordt geschorst? Op dit soort momenten moet je als club je schouders ophalen en je als een goed verliezer gedragen. Als je het op doelsaldo laat aankomen, dan weet je dat je genaaid kunt worden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:56 schreef Kremers het volgende:
[..]
Natuurlijk hadden ze gewoon in Lyon moeten winnen, maar als Zagreb expres de wedstrijd verneukt heeft om de trainer kwijt te raken is er sprake van competitie-vervalsing. En dat moet gewoon onderzocht worden. Geen idee wat daar voor straffen opstaan, maar kan mij voorstellen dan Dynamo dan volgend jaar min punten krijgt in Europa? Als je niets doet dan gebeurt het wellicht weer, maar dan met een andere club.
Linksboven is duidelijk geen buitenspel. Die 2 Zagreb spelers die dichtbij de assistmaker staan heffen dat op. Kijk maar hoever zij in het donkere vlak staan.quote:
Ben jij toevallig een portugese grensrechter?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Linksboven is duidelijk geen buitenspel. Die 2 Zagreb spelers die dichtbij de assistmaker staan heffen dat op. Kijk maar hoever zij in het donkere vlak staan.
Zie jij alleen dingen die je wilt zien?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een portugese grensrechter?
Duidelijk geen buitenspel?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Linksboven is duidelijk geen buitenspel. Die 2 Zagreb spelers die dichtbij de assistmaker staan heffen dat op. Kijk maar hoever zij in het donkere vlak staan.
Doe het zelf eens en je zult zien dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Duidelijk geen buitenspel?
Kopieer dat plaatje maar in Paint, trek een lijn van de bal evenwijdig aan de grasvakken naar beneden en komt dan hier terug je ongelijk toegeven.
Hier dan, eigenwijzequote:Op vrijdag 9 december 2011 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe het zelf eens en je zult zien dat ik gelijk heb.
welke danquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe het zelf eens en je zult zien dat ik gelijk heb.
Waarom staat de afgekeurde goal van Lyon niet in dat plaatje trouwens
Het is maar te hopen dat Feyenoorders binnenkort weer een reden hebben om op hun eigen club te schelden. Hoewel ik graag in het middelpunt van de aandacht sta krijgen Ajacieden nu wel heel veel nutteloze aandachtquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij hebt echt moeite met ruimtelijk inzicht he?
Eigenwijze trol.
De aandacht is wel terecht, of wou je het zomaar voorbij laten gaan stilletjes, net zoals het verliezen van Juventus. De UEFA denkt nu, laten we maar stil zijn, en hopelijk vergeet iedereen het dan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is maar te hopen dat Feyenoorders binnenkort weer een reden hebben om op hun eigen club te schelden. Hoewel ik graag in het middelpunt van de aandacht sta krijgen Ajacieden nu wel heel veel nutteloze aandacht.
Ik vind linksboven lastig te zien, maar volgens mij staan de speler en bal op gelijke lijn, dus geen buitenspelquote:
op miraculeuze wijze ?quote:Op donderdag 8 december 2011 02:46 schreef tong80 het volgende:
........horen we er meer van.
Net als we 20 jaar later pas hoorden over de omkoping in 1983 van Malta door Spanje.
Platini en Blatter zijn dan al weg en treft geen enkele blaam.
In groep D bereikte Olympique Lyon
op miraculeuze wijze de volgende ronde.
De Franse club won met 7-1 bij Dinamo
Zagreb en zag Real Madrid Ajax met 3-0
verslaan.Daardoor kwam Lyon in punten
naast Ajax en bleef het de ploeg uit
Amsterdam op doelsaldo voor (+2 om 0).
Lyon speelde ruim een uur met een man
meer;Leko ontving an 28 minuten al zijn
tweede kaart.Toch kwam Zagreb op 1-0 en
leken Lyons kansen verkeken.Op slag van
rust tikte Gomis echter de 1-1 binnen.
Omdat Ajax bij de rust met 2-0 achter
stond,gaf Lyon in de tweede helft gas.
Dat leverde in 7 minuten tijd 3 goals
op.Na nog eens 3 treffers was de klus
al een kwartier voor tijd geklaard.
3 punten en 7 goals inlopen, terwijl je in de rust 2 punten en 5 goals achterstaat, is niet miraculeus, wou je zeggen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:37 schreef nlmoslim het volgende:
[..]
op miraculeuze wijze ?
het sterke lyon tegen 10 spelers van zaghreb
lyon geloofde er ook niet in !quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
3 punten en 7 goals inlopen, terwijl je in de rust 2 punten en 5 goals achterstaat, is niet miraculeus, wou je zeggen?
bron?quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:15 schreef fanneke het volgende:
Mijn god, zijn ze nou nog steeds niet uitgejankt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |