Nee. Omdat ze meer goals hebben gemaakt. En al hadden ze dat niet (gelijk aantal), waren ze nog door.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:56 schreef opgebaarde het volgende:
Maar Lyon mag wel door terwijl ze twee keer 0-0 tegen de concurrent spelen? Waarom, omdat ze niet-Amsterdams zijn?
Joh?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Omdat ze meer goals hebben gemaakt. En al hadden ze dat niet (gelijk aantal), waren ze nog door.
Haal van hun 2 goals af en tel er bij ons 2 op. Zoals terecht is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Omdat ze meer goals hebben gemaakt. En al hadden ze dat niet (gelijk aantal), waren ze nog door.
huilbrieven sturen en oa Lyon en Zagreb beschuldigenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe hebben er energie ingestoken dan?
brieven? Ik heb er volgens mij 1 gezien.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef vincerusso het volgende:
[..]
huilbrieven sturen en oa Lyon en Zagreb beschuldigen
Waarom 2 erafquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Haal van hun 2 goals af en tel er bij ons 2 op. Zoals terecht is.
1 keer. Tevens werd er een goal onterecht afgekeurd. Kan je tegen elkaar wegstrepenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Omdat zij 2 keer scoorden vanaf buitenspelpositie.
Omdat Zagreb nog tien keer minder zijn best deed dan Madrid terwijl Madrid B 16x beter is.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
1 keer. Tevens werd er een goal onterecht afgekeurd. Kan je tegen elkaar wegstrepen
Natuurlijk stinkt het zaakje, daar gaat het niet om...maar nogmaals, wat wint Ajax ermee als Zagreb wordt geschorst? Op dit soort momenten moet je als club je schouders ophalen en je als een goed verliezer gedragen. Als je het op doelsaldo laat aankomen, dan weet je dat je genaaid kunt worden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:56 schreef Kremers het volgende:
[..]
Natuurlijk hadden ze gewoon in Lyon moeten winnen, maar als Zagreb expres de wedstrijd verneukt heeft om de trainer kwijt te raken is er sprake van competitie-vervalsing. En dat moet gewoon onderzocht worden. Geen idee wat daar voor straffen opstaan, maar kan mij voorstellen dan Dynamo dan volgend jaar min punten krijgt in Europa? Als je niets doet dan gebeurt het wellicht weer, maar dan met een andere club.
Linksboven is duidelijk geen buitenspel. Die 2 Zagreb spelers die dichtbij de assistmaker staan heffen dat op. Kijk maar hoever zij in het donkere vlak staan.quote:
Ben jij toevallig een portugese grensrechter?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Linksboven is duidelijk geen buitenspel. Die 2 Zagreb spelers die dichtbij de assistmaker staan heffen dat op. Kijk maar hoever zij in het donkere vlak staan.
Zie jij alleen dingen die je wilt zien?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een portugese grensrechter?
Duidelijk geen buitenspel?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Linksboven is duidelijk geen buitenspel. Die 2 Zagreb spelers die dichtbij de assistmaker staan heffen dat op. Kijk maar hoever zij in het donkere vlak staan.
Doe het zelf eens en je zult zien dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Duidelijk geen buitenspel?
Kopieer dat plaatje maar in Paint, trek een lijn van de bal evenwijdig aan de grasvakken naar beneden en komt dan hier terug je ongelijk toegeven.
Hier dan, eigenwijzequote:Op vrijdag 9 december 2011 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe het zelf eens en je zult zien dat ik gelijk heb.
welke danquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe het zelf eens en je zult zien dat ik gelijk heb.
Waarom staat de afgekeurde goal van Lyon niet in dat plaatje trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |