Dat heb ik aleen met sokkenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gek genoeg stoppen we wel gewoon de complete set in de wasmachinde, maar als we de boel uit de droger halen is er een sloop weg
Vanmorgen heb ik er nog lekker op losgespetterdquote:Op donderdag 8 december 2011 16:13 schreef indaha het volgende:
Hier waait het nu ook wat harder, maar het is bijna de hele dag droog geweest op een paar druppels na.
Beterschap![]()
Rewimo hoe is het nu met je spetterpoep?
Da's logisch. Dat is het sokkenmonsterquote:
Ja dan heb jij ook nog een kussensloopmonster in huisquote:Op donderdag 8 december 2011 16:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's logisch. Dat is het sokkenmonster
Dat monster eet dan alleen maar die ene sloopquote:Op donderdag 8 december 2011 16:16 schreef indaha het volgende:
Ja dan heb jij ook nog een kussensloopmonster in huis(of de katten hebben de sloop ingepikt om op te slapen)
Kieskeurig beestquote:Op donderdag 8 december 2011 16:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat monster eet dan alleen maar die ene sloop
Goed zoquote:Op donderdag 8 december 2011 16:30 schreef Oognip het volgende:
Hoi
Ik heb vandaag weer een katheter ingebracht en ging weer goed
Nu op school aan het wachten voor een gesprek.
Voor zover ik weet niet nee. En gesprek gaat niet over mijn functioneren, maar over het honourscollege.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Een leuk gesprek over je functioneren hoop ik(dat zal wel want er zijn nog geen ongelukjes gebeurd door jou toch
)
Ow dat moet ze niet te vaak gaan doen die lieve Binkquote:Op donderdag 8 december 2011 16:36 schreef Greys het volgende:
Senes, je had een rotdag met schutting en rolgordijn toch?
Hier is het ook zo'n dag
Eerst viel Bink weer om vanmorgen. Spartel spartel piep krijs.
Dus ik denk dat het nu toch spoedig gaat ophouden, want dat is nu de tweede keer omvallen in 1 week al. Wordt nu wel erg vaak.
En de verwarming doet het ook nietDus het is hier maar 16 graden.
Bijgevuld, ontlucht, niets helpt.
HoiiiiiiiiSorry voor het klagen. Moest ff.
Chicoquote:Op donderdag 8 december 2011 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Kijk es wie er net heerlijk op mn schoot lag
[ afbeelding ]
Dat is het idd ook. Spartelen op haar zij, alles verkrampt, helemaal met een scheef open bekkie enzo. Echt een klotegezicht. Maar omdat het niet zo vaak gebeurde en ze er vrij snel weer uit komt steeds vond ik het nog wel kunnen. Maar het wordt nu wel erg vaakquote:Op donderdag 8 december 2011 16:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet nee. En gesprek gaat niet over mijn functioneren, maar over het honourscollege.
@greys wat lijkt me dat een vreselijk gezicht zeg als Bink omvalt
Dat is klotequote:Op donderdag 8 december 2011 16:59 schreef Greys het volgende:
Blijft hetzelfde, maar ik weet niet hoe lang ze duren als ik er niet bij ben.
Als ik er bij ben krijg ik haar vrij snel weer ontspannen.
En GODVERDEHOEREN![]()
![]()
Ik loop net naar boven om nog één keer die ketel proberen te herstarten, vergeet ik mijn telefoon weg te leggen. Die is nu aan gruis gebeten door Biet.
Ik ben echt geneigd om een deur in elkaar te trappen nu van woede, moet dan echt ALLES fout gaan vandaag????
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is het idd ook. Spartelen op haar zij, alles verkrampt, helemaal met een scheef open bekkie enzo. Echt een klotegezicht. Maar omdat het niet zo vaak gebeurde en ze er vrij snel weer uit komt steeds vond ik het nog wel kunnen. Maar het wordt nu wel erg vaak![]()
Warm water heb ik ook niet trouwensDus geen verwarming en geen warm water.
Vanavond maar open haard aan om het van die 16 graden af te krijgen en morgen maar een monteur ofzo...
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:59 schreef Greys het volgende:
Blijft hetzelfde, maar ik weet niet hoe lang ze duren als ik er niet bij ben.
Als ik er bij ben krijg ik haar vrij snel weer ontspannen.
En GODVERDEHOEREN![]()
![]()
Ik loop net naar boven om nog één keer die ketel proberen te herstarten, vergeet ik mijn telefoon weg te leggen. Die is nu aan gruis gebeten door Biet.
Ik ben echt geneigd om een deur in elkaar te trappen nu van woede, moet dan echt ALLES fout gaan vandaag????
Ik heb geen vaste lijnquote:Op donderdag 8 december 2011 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
En poepje, je kan nu ook een monteur bellen hoorHeb je een ketel contract? Want die komen ook gewoon 's avonds als je geen warm water of kachel hebt. Stomme vraag ws, maar geeft je ketel een storingsmelding?
PM mij anders ff het nr en de klachten + het nr. Dan bel ik ff de monteur voor je, mocht je het willen.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste lijn
Zal zo even kijken of het simkaartje het nog niet in een oude foon.
En ik ga vanavond wel open haarden, heb nu écht nergens meer zin in.
Mijn eigen schuld. Jonge honden slopen nou eenmaal soms dingen die je laat slingeren.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:06 schreef Oognip het volgende:
Jezus Greys wat kut zeg van Biet. Daar zou ik ook behoorlijk kwaad van zijn. Je kan niet eens je telefoon ergens laten liggen
Dat moet gewoonquote:Op donderdag 8 december 2011 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn eigen schuld. Jonge honden slopen nou eenmaal soms dingen die je laat slingeren.
Maar ik ben dan ook retekwaad op mezelf, dat ik zo nodig die ketel nog eens moest proberen.
En bij het proberen te fixen van die ketel (tijdens het bijvullen) moest ik me in onmogelijke bochten achter de wasmachine wringen en schoot er kramp in mijn nek.
En dus Bink ook nog vanmorgen omgevallen. Het is gewoon echt een kutdag. Maar is morgen vast weer beter![]()
Neem een goeie borrelquote:Op donderdag 8 december 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
Da's lief van je Q
Maar ik ga even een kwartier niets doen en heel diep in en uit ademen
Man man man, wat kan een mens kwaad worden
Heeft dat veel nadelige gevolgen?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:30 schreef Oognip het volgende:
Zo ik ben officieel gestopt met het honoursprogramme (voor sommigen hier komt het vast niet als een totale verrassing).
Ik heb op dit moment, en dat blijft mijn hele studie, mijn handen vol aan stage en ben na stage echt kapot dat ik de tijd voor het honoursporgramme niet kon vinden. Het programma zelf past ook niet echt bij mij.
Blij dat ik nu officieel gestopt ben
Neemt ze biet mee, ruim je dan wel je foon op?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:40 schreef Maes het volgende:
He bah Greys wat een narigheid. Je mag hier komen hoor, hier doet de kachel het wel![]()
En ons Binkje
Neequote:
MM al wat meer zonder pijn Q?quote:
Ach je hebt af en toe ook wat tijd voor jezelf nodig denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee
Voor mijn studie sowieso niet want het staat los van mijn studie. Het is iets extra's wat je naast je studie kan doen. Kost om de week 1 avond en dan nog een hoop voorbereiding. Als ik wel het hele programma had gevolgd dan kreeg ik een aantekening op mijn diploma. Nu dus niet.
Nopequote:Op donderdag 8 december 2011 17:51 schreef Moeraskat het volgende:
hellleuuuuu is het meeeee you're looooooooooooooking feuuuurrrwwr![]()
oquote:
Dat vind ik dus ookquote:Op donderdag 8 december 2011 17:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach je hebt af en toe ook wat tijd voor jezelf nodig denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |