kliekjesquote:Op woensdag 7 december 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
Eliessssss ik zie net je sms
Lekker vlot zijn wij allebei hea? En ja, is goed
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
Eliessssss ik zie net je sms
Lekker vlot zijn wij allebei hea? En ja, is goed
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe mijn oranje jurkje aan.... Jij?
Ik had haar ergens 6,5 week geleden (oke, pietsie overdreven) een sms gestuurd of ik ff een bakkie zou komen drinken, ook al drink ik geen bakkies, maar ze zag het nu pas, Het Vlotjequote:
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op woensdag 7 december 2011 23:30 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga maar eens slapen zo, moet morgen naar de chirurg in Veghel
quote:
Ik ben met bovenquote:
*popcorn pakt*quote:Op donderdag 8 december 2011 09:16 schreef senesta het volgende:
Dit is mijn dagIk wil even naar buiten kijken en het rolgordijn dondert eraf
Oepsquote:
Het zijn er ook veelquote:Op donderdag 8 december 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeps. Ik ben niet wakker
. Al die namen ook
.
Haha ik ook zo ongeveerquote:Op donderdag 8 december 2011 10:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het zijn er ook veel
Ik had in den beginne een kaart van oh-oh nodig om haar honden uit elkaar te houden
Hahahaquote:Op donderdag 8 december 2011 10:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het zijn er ook veel
Ik had in den beginne een kaart van oh-oh nodig om haar honden uit elkaar te houden
Misschien moeten we ergens een dierenvoorstel iets maken. Ik kan me voorstellen dat het soms veel en verwarrend isquote:
Tombo heeft dat vast in haar Wikiquote:Op donderdag 8 december 2011 10:59 schreef senesta het volgende:
Misschien moeten we ergens een dierenvoorstel iets maken. Ik kan me voorstellen dat het soms veel en verwarrend is
Net zo makkelijkquote:Op donderdag 8 december 2011 10:58 schreef senesta het volgende:
Neemt ze me nou gewoon in de maling?
Goedquote:Op donderdag 8 december 2011 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Samzz, ik stuur je wel een kerstkaart, dan weet je zo wie wie is, PM me je adres maar, ga je op de lijst
Ik heb mama ooit eens beloofd dat ik de kerstkaarten zou schilderen. Ik heb het gewetenquote:
Ahwquote:Op donderdag 8 december 2011 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Chico had weer praatjes vanmorgen!
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook hebben met zo'n pakkie aanquote:Op donderdag 8 december 2011 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die ligt op de bank tv te kijkenquote:
Toch wel hoor, je zal niet de eerste zijn die z'n zielige, manke poes thuis achterlaat, nog even door het raam kijkt en voornoemde zielige manke poes als een kitten door de kamer ziet razenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Net zo makkelijk
Nee, ik denk dat ze dat niet doen. Een beetje ziektewinst is lekker, maar zover denken poezen niet door volgens mij. Hoop ikMisschien zit Fritz mij ook al maanden in de zeik te nemen
Of z'n poten zijn te kortquote:Op donderdag 8 december 2011 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Sjon zn mouwen waren wat lang![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Sjon zn mouwen waren wat lang![]()
[ afbeelding ]
OMGquote:Op donderdag 8 december 2011 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is lekker, ik kan nooit slapen in het ziekenhuisquote:Op donderdag 8 december 2011 11:25 schreef Qwea het volgende:
Die heeft trouwens vannacht als een blok geslapen
Heb je nog met een zaklamp in zijn gezicht geschenen?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:25 schreef Qwea het volgende:
Die heeft trouwens vannacht als een blok geslapen
Agosquote:Op donderdag 8 december 2011 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Hij is eindelijk weer helemaal beter, alleen eet ie 's avonds nog steeds slecht, maar hij eet wel 's morgens goed en tussen de middag ook, dus ach.
[ afbeelding ]
Ja, nou, als ik hier weleens hondjes voorbij zie schuifelenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh MD jouw adres wil ik trouwens ook graag , voor een kerstkaartje <3
Ze hebben alleen maar kleding aan die goed zit, ze worden er totaal niet door gehinderd hoor
Soms wel moeizaam. Ik wil heel graag iets voor langere tijd, maar dat is er gewoon heel weinig. Maar toch heb ik de verplichting tot 2 sollicitaties per week. Dus moet ik ook wel op tijdelijke dingen reageren. Maar we gaan er zo weer een leuke de deur uit doen, en dan nog een andere vinden....quote:Op donderdag 8 december 2011 11:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Croli, goed dat je het toch nog even hebt gecontroleerdHoe gaat het met de zoektocht naar een nieuwe baan?
Nah, pijn is hetzelfde. Hij mag van mij ook helemaal NIKS doen.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is lekker, ik kan nooit slapen in het ziekenhuisWas ook altijd compleet kapot als ik weer thuis kwam. Een lekkere nacht knap je dan enorm van op. De pijn is ook minder nu?
quote:
Met langere tijd bedoel je een halfjaarcontract? Ik ga in elk geval voor je duimenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:57 schreef Croli het volgende:
[..]
Soms wel moeizaam. Ik wil heel graag iets voor langere tijd, maar dat is er gewoon heel weinig. Maar toch heb ik de verplichting tot 2 sollicitaties per week. Dus moet ik ook wel op tijdelijke dingen reageren. Maar we gaan er zo weer een leuke de deur uit doen, en dan nog een andere vinden....
Die is vast lekker warmquote:Op donderdag 8 december 2011 12:50 schreef Croli het volgende:
naja gewoon iets wat zicht heeft op daar blijven...
Waarom gaat misty van de 6 stoelen precies op de stoel liggen waar ik zat/zit??
Had ik best kunnen doenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je nog met een zaklamp in zijn gezicht geschenen?
Dat, en die stoel ligt ze eigenlijk altijd op....quote:
Sowieso tot de 16de. Dan moet hij naar de poli, hechtingen eruit enzo.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Ow naja Kees doet ook alsof ze doodgaat als ik dr wat aan trek, dan laat ze zich zo omkieperen, dus die krijgt niks aan![]()
De chineesjes vinden hun kleren heerlijk.
Qwea, hoe lang moet ie nu nog rustig aan doen en zo, de arme sloeber?
Druk druk maar wel goedquote:Op donderdag 8 december 2011 13:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hey ! ltns idd !![]()
lekker hoor en daar ?
Hey ! hoe gaat het met de katjes ?quote:
gelukkigquote:
jaaaa i laf joe toe !!quote:
Best, ze zijn ondeugend en groeien als koolquote:Op donderdag 8 december 2011 13:52 schreef Nonneke het volgende:
Hey ! hoe gaat het met de katjes ?![]()
Christan zn tekening hangt nogsteeds op de koelkast![]()
muchos grande !quote:Op donderdag 8 december 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Maar ook wel muchos?
![]()
Ow kijk, je kussen in actie
[ afbeelding ]
das jammer he dat ze zo snel groot wordenquote:Op donderdag 8 december 2011 13:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Best, ze zijn ondeugend en groeien als kool
Wat leuk!
Leuk is dat he?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Best, ze zijn ondeugend en groeien als kool
Wat leuk!
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Maar ook wel muchos?
![]()
Ow kijk, je kussen in actie
[ afbeelding ]
Haha nee die gek woont er nog. Maar wel minder last van nu het kouder isquote:Op donderdag 8 december 2011 13:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hey ! hoe gaat het met de katjes ?![]()
Christan zn tekening hangt nogsteeds op de koelkast![]()
[..]
gelukkig![]()
is de buurman al verhuist ?
[..]
jaaaa i laf joe toe !!
nee die hele grote vond ik ook niet zo, ze slaan hard met hun staartquote:Op donderdag 8 december 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Leguanen vind ik echt niks aan, mn ex had twee megajoekels, met een eigen kamer vol tropische planten en watervallen en zo.
Ik wil wel mss ooit nog een Griekse landschildpad
Thessa heeft zelf twee baardagamen.
Die zijn best grootquote:Op donderdag 8 december 2011 14:22 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nee die hele grote vond ik ook niet zo, ze slaan hard met hun staartDie grote van haar waren nogal contact gestoord (ze had ze opgevangen), de kameleon was wel cute.
[ afbeelding ]
![]()
kheb zelf rood- en geelwang schildpadden
Ik vind deze wel errug gaafquote:Op donderdag 8 december 2011 14:22 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nee die hele grote vond ik ook niet zo, ze slaan hard met hun staartDie grote van haar waren nogal contact gestoord (ze had ze opgevangen), de kameleon was wel cute.
[ afbeelding ]
![]()
kheb zelf rood- en geelwang schildpadden
haha gelukkig maar, beter heb je er geen last vanquote:Op donderdag 8 december 2011 14:13 schreef bigbird het volgende:
[..]
Haha nee die gek woont er nog. Maar wel minder last van nu het kouder is
mensen schrikken ook altijd als ze vragen of ik huisdieren heb, en ik sta nog een half uur op te noemenquote:Op donderdag 8 december 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Waterschildpadden heb ik jaaaaaaaaren gehad ja, ik vergeet altijd wat voor een dierentuin jij hebtJa huu, die van mn ex waren ook zo, ik ging die kamer nooit in, want idd, die beesten zwiepten met die staarten, echt brrrrrrr
ja die waren idd best grootquote:Op donderdag 8 december 2011 14:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Die zijn best groot, die kleine die Thessa op haar schouder heeft vind ik nog wel leuk .
ja 100 jaar terugquote:Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Thessa is echt nergens bang voor hoor, die zou nog leeuwen gaan aaien.
Non, ben jij dat???????
Ja die van mn ex waren ook minstens zo groot, ik vind ze echt afgrijselijk
bizar hmquote:Op donderdag 8 december 2011 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje echt?
Ik zie het gewoon echt echt echt niet, dat jij het bent, te weird gewoon
Nemen je logees niet gewoon de boel mee?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:59 schreef Rewimo het volgende:
De keuken is schoon, logeerbed opgemaakt en ik ben verdorie wéér een sloop kwijt van het logeerbeddengoedDat gebeurt gewoon elke keer als we het wassen
Your mothers womanparts ook hequote:
Hier waait het nu ook wat harder, maar het is bijna de hele dag droog geweest op een paar druppels na.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:04 schreef Croli het volgende:
Zo weer thuis van het boodschapjes doen. heb t maar in 2 sessies gedaan, anders paste het nooit niet zeg!!
Nu ff 2 sinaasappeltjes aan t wegwerken. iets van vitamines zijn goed als je verkouden bent ofzo...
Hier begint het nu net weer aardig te waaien... hoe is dat elders?
Gek genoeg stoppen we wel gewoon de complete set in de wasmachinde, maar als we de boel uit de droger halen is er een sloop wegquote:Op donderdag 8 december 2011 16:03 schreef DeZwabber het volgende:
Nemen je logees niet gewoon de boel mee?
Dat heb ik aleen met sokkenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gek genoeg stoppen we wel gewoon de complete set in de wasmachinde, maar als we de boel uit de droger halen is er een sloop weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |