Mijn eigen schuld. Jonge honden slopen nou eenmaal soms dingen die je laat slingeren.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:06 schreef Oognip het volgende:
Jezus Greys wat kut zeg van Biet. Daar zou ik ook behoorlijk kwaad van zijn. Je kan niet eens je telefoon ergens laten liggen
Dat moet gewoonquote:Op donderdag 8 december 2011 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn eigen schuld. Jonge honden slopen nou eenmaal soms dingen die je laat slingeren.
Maar ik ben dan ook retekwaad op mezelf, dat ik zo nodig die ketel nog eens moest proberen.
En bij het proberen te fixen van die ketel (tijdens het bijvullen) moest ik me in onmogelijke bochten achter de wasmachine wringen en schoot er kramp in mijn nek.
En dus Bink ook nog vanmorgen omgevallen. Het is gewoon echt een kutdag. Maar is morgen vast weer beter![]()
Neem een goeie borrelquote:Op donderdag 8 december 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
Da's lief van je Q
Maar ik ga even een kwartier niets doen en heel diep in en uit ademen
Man man man, wat kan een mens kwaad worden
Heeft dat veel nadelige gevolgen?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:30 schreef Oognip het volgende:
Zo ik ben officieel gestopt met het honoursprogramme (voor sommigen hier komt het vast niet als een totale verrassing).
Ik heb op dit moment, en dat blijft mijn hele studie, mijn handen vol aan stage en ben na stage echt kapot dat ik de tijd voor het honoursporgramme niet kon vinden. Het programma zelf past ook niet echt bij mij.
Blij dat ik nu officieel gestopt ben
Neemt ze biet mee, ruim je dan wel je foon op?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:40 schreef Maes het volgende:
He bah Greys wat een narigheid. Je mag hier komen hoor, hier doet de kachel het wel![]()
En ons Binkje
Neequote:
MM al wat meer zonder pijn Q?quote:
Ach je hebt af en toe ook wat tijd voor jezelf nodig denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee
Voor mijn studie sowieso niet want het staat los van mijn studie. Het is iets extra's wat je naast je studie kan doen. Kost om de week 1 avond en dan nog een hoop voorbereiding. Als ik wel het hele programma had gevolgd dan kreeg ik een aantekening op mijn diploma. Nu dus niet.
Nopequote:Op donderdag 8 december 2011 17:51 schreef Moeraskat het volgende:
hellleuuuuu is het meeeee you're looooooooooooooking feuuuurrrwwr![]()
oquote:
Dat vind ik dus ookquote:Op donderdag 8 december 2011 17:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach je hebt af en toe ook wat tijd voor jezelf nodig denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |