ja idd, in plaats van te geloven in hun team, zetten ze allemaal hun tv uit of beginnen ze op spelers of de scheids te kankerenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef Elusive het volgende:
als ajax er 1 intikt zijn ze toch gewoon door ? wat lopen al die ajax supporters hier hun team belachelijk te maken dan ??
Ja..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef Noppie2000 het volgende:
1-7Ajax nu 2x scoren om door te gaan?
Dat was al duidelijk toen ajax er 2x van won zonder tegendoelpunt. Hoe slecht ben je danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef Sheepcidus het volgende:
zagreb scoort in 90e minuut door een wisselpeler die niet is omgekocht
http://forum.fok.nl/bnwquote:Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef Jongentje. het volgende:
Valt ook niet op dat Lyon na rust ineens 6x scoort.
Geen enkel NL team heeft wat in Europa te zoeken en in de CL al helemaal niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mee eens, ondanks dat ik Feyenoorder ben. Het is gewoon van belang van Nederland als voetballand dat Nederlandse clubs doorstromen in de Europese competities.
Niemand had er rekening mee gehouden dat ze en tegenstander en scheidsrechter om zouden kopen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef OmniRocket het volgende:
mogen we straks wel de arrogante ajacieden uitlachen als Ajax (jammer genoeg) niet meer scoort?
Die supporters die er zo zeker van waren dat er niks meer mis kon gaan, en ondanks waarschuwingen toch vol bleven houden
Ik had wel gehoopt dat Ajax doorging trouwens!
In de herhaling ja, maar de grens kan fouten maken. Ik overigens wel een voorstander van hulpmiddelenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat lul jij nou met je randje het is buitenspel of niet. Hier is geen twijfel over mogelijk.
blijf het maar roepen om aandacht, maar de Ajacieden riepen dit helemaal niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef OmniRocket het volgende:
mogen we straks wel de arrogante ajacieden uitlachen als Ajax (jammer genoeg) niet meer scoort?
Die supporters die er zo zeker van waren dat er niks meer mis kon gaan, en ondanks waarschuwingen toch vol bleven houden
Ik had wel gehoopt dat Ajax doorging trouwens!
10 10 10quote:
Rightquote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Afgelopen. Veel plezier met binnenkort weer een plaats minder in Europa
Yey voor Nederland!
Vanavond is het geen kwelling hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stream, sport1? waarom jezelf kwellen met iets wat je zo haat?
Lul niet man, was randje buitenspel. Ga er zelf staan.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat lul jij nou met je randje het is buitenspel of niet. Hier is geen twijfel over mogelijk.
quote:
Grapjas, moeten er 2 in schieten, met deze scheids, in 10 minuten.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
ja idd, in plaats van te geloven in hun team, zetten ze allemaal hun tv uit of beginnen ze op spelers of de scheids te kankeren
Het is lullig maar dit soort dingen gebeuren in het voetbal..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik ben Feyenoorder, maar Ajax is hier toch wel zwaar genaaid hoor
Jij kijkt die andere wedstrijd dus? Drie keer niks dus daar?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die keeper duikt niet eens naar de bal. Ja hoor, super overtuigend dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |