Mije ooK! Ik had die van Monty Python! Van the bright side of life. Echt prachtig.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
LOL. Welke kutmod delete mijn YT filmpje
Treurert.
Je kunt er op gokken dat Real wint.. Je moet je eigen wedstrijd iig kopen, zorgen dat daar een hoge uitslag komt.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef Lemming22 het volgende:
Bij deze stand kun je nog niet spreken van omkoping. Of is Real ook omgekocht om 2-0 te maken?
Real speelt juist verdacht rustigquote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef Lemming22 het volgende:
Bij deze stand kun je nog niet spreken van omkoping. Of is Real ook omgekocht om 2-0 te maken?
Stream, sport1? waarom jezelf kwellen met iets wat je zo haat?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als NOS alleen ajax uitzend
+1quote:Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik ben Feyenoorder, maar Ajax is hier toch wel zwaar genaaid hoor
ze dachten al succes te hebbenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef Elusive het volgende:
als ajax er 1 intikt zijn ze toch gewoon door ? wat lopen al die ajax supporters hier hun team belachelijk te maken dan ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Kaká staat dan ook niet bekend om z'n geweldige motivatie in wedstrijden die er volgens hem niet toe doenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef TheGeneral het volgende:
Enoh komt echt elke keer voor Kaka![]()
Kaka
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik ben Feyenoorder PSV-er, maar Ajax is hier toch wel zwaar genaaid hoor
25 miljoen even cashen...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef Ties02 het volgende:
Het was 2× randje buitenspel, het is onwaarschijnlijk maar het kan voorkomen, de grens heeft namelijk geen herhaling
Als je daar naar kijkt, dan heb je meer aan een goed draaiend Ajax in de EL. Ajax ligt er volgende ronde toch uit in de CLquote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mee eens, ondanks dat ik Feyenoorder ben. Het is gewoon van belang van Nederland als voetballand dat Nederlandse clubs doorstromen in de Europese competities.
Wat lul jij nou met je randje het is buitenspel of niet. Hier is geen twijfel over mogelijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef Ties02 het volgende:
Het was 2× randje buitenspel, het is onwaarschijnlijk maar het kan voorkomen, de grens heeft namelijk geen herhaling
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef Travel. het volgende:
Fakkels- en hooivorkenmenigte voor de grensrechter
Ik haat niks, REALquote:Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stream, sport1? waarom jezelf kwellen met iets wat je zo haat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |