Internetheld.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:51 schreef PalmRoyale het volgende:
Mochten er in NL ooit een tijd komen dat we ons tegen radicale moslims moeten verdedigen dan ben ik de eerste die een wapen oppakt om ze 1 voor 1 door hun zieke koppen te schieten.
Er had veel sneller ingegrepen moeten worden. De politie was ter plekke, waarom wachten tot die vrouw bespuugd werd?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is dan niet zo mooi, dat mensen verwijderd worden om hoe ze eruit zien. Net als het niet zo mooi was geweest als deze mensen meteen opgepakt waren. Maar toen ze er waren en overlast veroorzaakten, is het risico bekeken, zijn de lieden opgepakt en zijn ze over gegaan tot de orde van de dag. Wat had er anders moeten gebueren?
Ik moet bekennen dat ik geen idee heb hoe lang het gespeeld heeft en hoe lang het duurde tot de politie ingreep, want ik was er niet. Dus misschien heb je gelijk, wie weet?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er had veel sneller ingegrepen moeten worden. De politie was ter plekke, waarom wachten tot die vrouw bespuugd werd?
Dus idioten die alle ongelovige honden dood wensen moeten leuk blijven leven?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Beter maar even inhoudelijk, in plaats van zeggen wie je allemaal wel niet dood wil maken (want daar kan een ban tegenover staan) of de ander voor internetheld uitmaken.
Vertel, wat was er dan anders geweest?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef Mylene het volgende:
Als het een stel PVV aanhangers waren geweest was het natuurlijk wel anders geweest.
Kort gezegd: ja. Want anders is het tegen de policy. En als idioten komen verkondigen dat alle ongelovige honden dood moeten, worden die ook weggeedit.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef Blitzkrieger het volgende:
[..]
Dus idioten die alle ongelovige honden dood wensen moeten leuk blijven leven?
Dan was ze niet bespuugd, maar hadden ze door het gleufje van haar burka gepist.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Vertel, wat was er dan anders geweest?
Tofik mishandelen, de ander belediging door te spugen en ze - na dit geweld - sommeren op hun eigen bijeenkomst op te hoepelen is toch een behoorlijke aantasting van de rechten van Tofik en co. Intimidatie met een politiek oogmerk. Volgens mij is daar een betere term voor.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:47 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze allemaal de openbare orde verstoren. Ik denk dat gemiddelde moslim met een baard fatsoenlijker is dan de gemiddelde relmarokkaan met een westers kapsel.
Just my 2 cents.
Die waren de weg kwijt geraakt.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Ringo het volgende:
Doden is natuurlijk niet nodig, maar een handje afhakken voor het stelen van de show lijkt me shariawaardig.
Nou zeker hier op FOK, laten we elkaar geen gekkie noemen.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Misschien niets nieuws, maar wel treurig.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef eriksd het volgende:
Ach, de politie is over het algemeen doodsbang en kiest doorgaans de kant van de oproerkraaiers. Niets nieuws.
Hhhehehequote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Ringo het volgende:
Doden is natuurlijk niet nodig, maar een handje afhakken voor het stelen van de show lijkt me shariawaardig.
Meldt je aan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niemand die er de ballen voor heeft.. dat is het punt, we zijn watjes en verschuilen ons achter watjes die zichzelf politieagent mogen noemen.
Ik neem aan dat hier een militair spreekt die er al wat missies in Uruzgan op heeft zitten?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:51 schreef PalmRoyale het volgende:
Mochten er in NL ooit een tijd komen dat we ons tegen radicale moslims moeten verdedigen dan ben ik de eerste die een wapen oppakt om ze 1 voor 1 door hun zieke koppen te schieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |