Zal wel niets mee gebeuren.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:19 schreef Bastard het volgende:
Veel foto's maken, allemaal oppakken als lid van een terroristische beweging. Net als de occupiers in engeland.
Ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Adam1981 het volgende:
Irshad Manji, is dat niet die "lesbische moslima"?___!
Terroristische organisatie? Ze plegen geen aanslagen hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:19 schreef Bastard het volgende:
Veel foto's maken, allemaal oppakken als lid van een terroristische beweging. Net als de occupiers in engeland.
http://www.amazon.com/Allah-Liberty-and-Love-ebook/dp/B004INHA12quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Adam1981 het volgende:
Irshad Manji, is dat niet die "lesbische moslima"?___!
Nee hoor, valt reuze mee. Ze kan in ieder geval meer uithalen en meer mensen optrommelen dan die Sharia4Schubbekutteveen figuren.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Over marginaal gesproken... Manji = marginaal.
Hoho, niet iedere Nederlander heeft een racistisch kort lontje.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zal wel niets mee gebeuren.
En ondertussen groeit de haat onder de NLers meer en meer....
In veel gevallen is dat zo bij milieuactivisten, krakers, occupyers en personen die tegen zwarte piet demonstreren.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef De_Nuance het volgende:
Ze moeten helemaal uit België komen, niet eens genoeg mensen kunnen optrommelen hier.
Laat zien hoe marginaal ze zijn.
En Tofik en Irshad Manji zijn goed bezig, gewoon doorgaan inderdaad.
Bij mij niet hoor. Extremisten worden door haat gevoed, maar waarom zou ik extremisten haten? Mijn leven wordt daar niet beter op, alleen maar killer.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat niet, maar dit soort acties zijn toch om misselijk van te worden?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Hoho, niet iedere Nederlander heeft een racistisch kort lontje.
Met je dubbele puntjes, wil je daar iets mee impliceren of?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De politie zou om te beginnen deze gasten buiten moeten zetten. Ordeverstoring.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor. Extremisten worden door haat gevoed, maar waarom zou ik extremisten haten? Mijn leven wordt daar niet beter op, alleen maar killer.
Verder zou ik deze lui even een nachtje laten zitten. Verstoring van de openbare orde ofzo, maak er maar wat moois van.
Volgens mij zijn we dat stadium zolangzamerhand echt wel voorbij hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat een marginaal groepje debielen uit België een islamdebat van notabene Tofik Dibi en Irshad Manji (beide moslim) komen verstoren met haat.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nou dit gaat dus een keer mis.. Dan heb je rassenrellen..
Welnee.. we wennen er aan, steeds een stukje verder pakken totdat je op een dag je afvraagt waarom je je in je eigen land niet meer welkom voelt.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nou dit gaat dus een keer mis.. Dan heb je rassenrellen..
Let op de kinderen!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Als ik het niet dacht, altijd weer die Belgen.
Dat vragen steeds meer mensen zich nu al af.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welnee.. we wennen er aan, steeds een stukje verder pakken totdat je op een dag je afvraagt waarom je je in je eigen land niet meer welkom voelt.
Je kan er idd beter niet naar kijken. Dit soort berichten is slecht voor de bloeddruk, de rikketik en den algehele gemoedstoestand.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor. Extremisten worden door haat gevoed, maar waarom zou ik extremisten haten? Mijn leven wordt daar niet beter op, alleen maar killer.
Verder zou ik deze lui even een nachtje laten zitten. Verstoring van de openbare orde ofzo, maak er maar wat moois van.
Tja als die nou dat soort gasten had gepakt had hij een lintje mogen krijgen.quote:
Tofik is goed bezig.twitter:TofikDibi twitterde op woensdag 07-12-2011 om 21:28:20Opruiers eisen dat @IrshadManji en ik v podium afgaan @DeBalie. Ondanks verzoek van de politie om daar gehoor aan te geven, is antwoord: nee reageer retweet
Breivik wil het liefst samenwerken met dat soort gasten, stond in zijn manifestquote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja als die nou dat soort gasten had gepakt had hij een lintje mogen krijgen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja als die nou dat soort gasten had gepakt had hij een lintje mogen krijgen.
Nee, om Breiviks maakt men zich niet druk. Wel om al die vervelende irritante achterlijke domme agressieve moslims. Maarja, die crisis is nu even urgenter.quote:
Je obsessie verbaast me telkens weer. Ik snap echt niet dat je druk kan maken om zo'n klein groepje.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je kan er idd beter niet naar kijken. Dit soort berichten is slecht voor de bloeddruk, de rikketik en den algehele gemoedstoestand.
Terecht, geen centimeter geven.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef De_Nuance het volgende:
Tofik is goed bezig.twitter:TofikDibi twitterde op woensdag 07-12-2011 om 21:28:20Opruiers eisen dat @IrshadManji en ik v podium afgaan @DeBalie. Ondanks verzoek van de politie om daar gehoor aan te geven, is antwoord: nee reageer retweet
De politie weer eens niet. Wat een slappe zakken weer, ongelofelijkquote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef De_Nuance het volgende:
Helemaal mee eens, maar hier hebben veel moslims zelf het meeste last van.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat niet, maar dit soort acties zijn toch om misselijk van te worden?
Wat is er mis met gewoon straffen als men over de schreef gaan, en het probleem aanpakken zoals het hoort, waarom moet je daar meteen mensen voor haten?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je kan er idd beter niet naar kijken. Dit soort berichten is slecht voor de bloeddruk, de rikketik en den algehele gemoedstoestand.
Tofik is een homo.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef De_Nuance het volgende:
Dat is jammer. Haat is een primitieve en stompzinnige emotie waar de wereld niet mee vooruit komt.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze doen gewoon niks. Echt ...wat een land wordt dit.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De politie weer eens niet. Wat een slappe zakken weer, ongelofelijk
Alsof dit het enige groepje is.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef Ludd het volgende:
[..]
Je obsessie verbaast me telkens weer. Ik snap echt niet dat je druk kan maken om zo'n klein groepje.
Me dunkt dat er momenteel wel grotere problemen zijn waar je je druk om zou kunnen maken.
Die incidenten helpen wel mee de zaak op scherp te zetten. Er broeit al zoveel, van beide zijden.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Omdat een marginaal groepje debielen uit België een islamdebat van notabene Tofik Dibi en Irshad Manji (beide moslim) komen verstoren met haat.
Gewoon teruggeven aan België vanavond.
twitter:thijskleinpaste twitterde op woensdag 07-12-2011 om 21:29:34We krijgen nu instructies zo ver mogelijk achterin de zaal te gaan staan. De politie gaat zo in actie komen denk ik. reageer retweet
Raar boeltje inderdaad!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Irshad ook... twee homo's die voor de Islam spreken. Moet niet gekker worden
Wat een onzin. Dit soort gasten haat ik vanuit het diepste van mijn hart. Als ik ze daar ook weer zie staan met die smerige baarden, die vlag en dat gebler van ze voel ik een diepe, diepe, heel diepe haat. Pure haat.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon straffen als men over de schreef gaan, en het probleem aanpakken zoals het hoort, waarom moet je daar meteen mensen voor haten?
Ik kan oprecht zeggen dat ik niemand haat, ik ben het vaak niet met mensen eens, ik vind dat sommige mensen aangepakt moeten worden, maar waarom zou ik ze daarvoor haten?
Wat is eigenlijk het probleem. Moslims die over de islam spreken, daar hebben andere moslims toch geen probleem mee?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Irshad ook... twee homo's die voor de Islam spreken. Moet niet gekker worden
Oké en nu?quote:
Idd, ook als Tofik Dibi aan jouw kant staat in een discussie, dan nog moet je een hekel aan hem hebben.quote:
Waarom dan precies, leg me dat eens uit? Haat is niet iets wat ik snel voel.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dit soort gasten haat ik vanuit het diepste van mijn hart. Als ik ze daar ook weer zie staan met die smerige baarden, die vlag en dat gebler van ze voel ik een diepe, diepe, heel diepe haat. Pure haat.
Maar de ene kant waar het broeit wordt steeds afgewimpeld, en dat is een groot probleem.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die incidenten helpen wel mee de zaak op scherp te zetten. Er broeit al zoveel, van beide zijden.
Serieus. Jij ziet een paar extremistische moslims als het grootste probleem van dit moment?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alsof dit het enige groepje is.
En er is altijd wel iets anders om je druk over te maken. Maar dat doen we wel als dit is opgelost.
Het zijn juist moslims die het meest te lijden hebben onder radicale moslims. Altijd al geweest.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het probleem. Moslims die over de islam spreken, daar hebben andere moslims toch geen probleem mee?
Dan zijn we niks beter dan een bananenrepubliek.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef Confetti het volgende:
Het is jammer dat we niet een geheime dienst hebben die dit soort mensen zonder proces neerknalt.
Ik denk dat ik met haar ga trouwentwitter:thijskleinpaste twitterde op woensdag 07-12-2011 om 21:03:17Dikke kudo's voor de jonge moslima die hier de troep schreeuwende extremisten van woedend van repliek dient trouwens. Wat een heldin. reageer retweet
Maar dat is toch een heel vreemd idee? Hoe radicaal moet je zijn dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Het zijn juist moslims die het meest te lijden hebben onder radicale moslims. Altijd al geweest.
Je haat ze o.a. vanwege uiterlijke kenmerken, een baard in dezen? Goed argument.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dit soort gasten haat ik vanuit het diepste van mijn hart. Als ik ze daar ook weer zie staan met die smerige baarden, die vlag en dat gebler van ze voel ik een diepe, diepe, heel diepe haat. Pure haat.
twitter:thijskleinpaste twitterde op woensdag 07-12-2011 om 21:16:12Wat een heldin, @irshadmanji. Lachend de extremisten rustig op hun plek zettend. Ze doet geen stap van het podium af. Zij winnen niet. reageer retweet
Hee, niets tegen baarden.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef Confetti het volgende:
Het is jammer dat we niet een geheime dienst hebben die dit soort mensen zonder proces neerknalt.
Hij had het ook over gebler en zwaaien met die zwarte vlag.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef Ludd het volgende:
[..]
Je haat ze o.a. vanwege uiterlijke kenmerken, een baard in dezen? Goed argument.
Mooi, het is klaar.twitter:thijskleinpaste twitterde op woensdag 07-12-2011 om 21:35:24As we speak twee aanhoudingen. De heren extremisten zijn weg. Wij gaan weer verder, denk ik. Manji is bespuugd en zal aangifte doen. reageer retweet
Ze komen vast uit Antwerpen. Ik zou ook dat gedrag vertonen als ik daar maar lang genoeg zou wonen.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Als ik het niet dacht, altijd weer die Belgen.
Daar zeg je wat ja.. Sinterklaas wordt aangerand, maar je moet eens het suikerfeest gaan verstoren..quote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had het ook over gebler en zwaaien met die zwarte vlag.
En dat is zeer intimiderend.
Als er een paar jongens met de Nederlandse vlag binnen waren gekomen en daarmee waren gaan zwaaien had je de reacties eens moeten lezen.
Dan was Leiden in last geweest.
Yeah right. De sfeer zal wel voor de rest van de avond verpest zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef De_Nuance het volgende:
Mooi, het is klaar.twitter:thijskleinpaste twitterde op woensdag 07-12-2011 om 21:35:24As we speak twee aanhoudingen. De heren extremisten zijn weg. Wij gaan weer verder, denk ik. Manji is bespuugd en zal aangifte doen. reageer retweet
Hoop dat ze gewoon doorgaan nu.
Niemand die er de ballen voor heeft.. dat is het punt, we zijn watjes en verschuilen ons achter watjes die zichzelf politieagent mogen noemen.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Daar zeg je wat ja.. Sinterklaas wordt aangerand, maar je moet eens het suikerfeest gaan verstoren..
Waarom? Om alles waar ze voor staan. Voor zo'n varken als die knakker van S4B die op kosten van de belastingbetaler bezig is zijn haat te prediken, actief de sharia proberen in te voeren, de boel te ondermijnen, mensen aan te vallen, dat smerige allah-geschreeuw van ze. God wat maken dat soort gasten me kotsmisselijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom dan precies, leg me dat eens uit? Haat is niet iets wat ik snel voel.
Kopje Turkse appelthee erbij en gaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:41 schreef Picchia het volgende:
[..]
Yeah right. De sfeer zal wel voor de rest van de avond verpest zijn.
De synode van Dordrecht was feitelijk niet anders; juist gematigde geloofsgenoten vormen een bedreiging voor extremisten, omdat die een redelijk op alternatief op hun fanatieke evangelie vormen.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat is toch een heel vreemd idee? Hoe radicaal moet je zijn dan?
Nee het is niet HET grootste probleem en dat zeg ik ook niet. Ik heb het over nu. Nu dit bericht.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef Ludd het volgende:
[..]
Serieus. Jij ziet een paar extremistische moslims als het grootste probleem van dit moment?
Groter dan het feit dan Nederlands souverineiteit bijvoorbeeld beetje bij beetje uitgeleverd wordt aan Europa. Het feit dat de Euro op klappen staat, etc.?
Amazing...
Och, ik zeg ook niet dat hun actie wenselijk is of bevorderlijk voor een discussie, maar om je er nu zo druk over te maken vind ik onbegrijpelijk. Over hoeveel man hebben we het hier in totaal? En wat hebben ze nu precies gedaan? De boel verstoord en zich hinderlijk opgehouden? Is dat alles.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had het ook over gebler en zwaaien met die zwarte vlag.
En dat is zeer intimiderend.
Als er een paar jongens met de Nederlandse vlag binnen waren gekomen en daarmee waren gaan zwaaien had je de reacties eens moeten lezen.
Dan was Leiden in last geweest.
Ja, daar zit wat in. Dankjewel voor je uitleg.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef Reya het volgende:
[..]
De synode van Dordrecht was feitelijk niet anders; juist gematigde geloofsgenoten vormen een bedreiging voor extremisten, omdat die een redelijk op alternatief op hun fanatieke evangelie vormen.
Boosheid is wat anders als de haast panische angst die jij tentoonspreidt. Haat voor meningen die niet de jouwe zijn. We hebben wetten en regels om dat tegen te gaan. Objectieve wetten en regels. Zodat men in hun blinde haat en vooral ook angst, geen dingen doen waar ze later spijt van krijgen.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarom? Om alles waar ze voor staan. Voor zo'n varken als die knakker van S4B die op kosten van de belastingbetaler bezig is zijn haat te prediken, actief de sharia proberen in te voeren, de boel te ondermijnen, mensen aan te vallen, dat smerige allah-geschreeuw van ze. God wat maken dat soort gasten me kotsmisselijk.
Ook niet het eerst dat ze zo iets doen trouwens
Begrijp niet dat je als NLe vent hier NIET boos om kan worden.
Nee hoor juist niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:41 schreef Picchia het volgende:
[..]
Yeah right. De sfeer zal wel voor de rest van de avond verpest zijn.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef Ludd het volgende:
[..]
Je haat ze o.a. vanwege uiterlijke kenmerken, een baard in dezen? Goed argument.
Ze hebben die vrouw bespuugd, ze hebben de mensen daar geintimideerd, ze hebben gewoon de vergadering verstoord. Er zijn maar een paar mensen voor nodig om de hele boel te laten escaleren.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef Ludd het volgende:
[..]
Och, ik zeg ook niet dat hun actie wenselijk is of bevorderlijk voor een discussie, maar om je er nu zo druk over te maken vind ik onbegrijpelijk. Over hoeveel man hebben we het hier in totaal? En wat hebben ze nu precies gedaan? De boel verstoord en zich hinderlijk opgehouden? Is dat alles.
Er wordt hier gedaan alsof er een aanslag gepleegd is, getuige alle doodsverwensingen.
Waar hebben we het over zeg.
Dat wil niet zeggen dat ze allemaal de openbare orde verstoren. Ik denk dat gemiddelde moslim met een baard fatsoenlijker is dan de gemiddelde relmarokkaan met een westers kapsel.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja die ongetrimde baard, jurk en zwarte vlag met zwaard erop staan helemaal niet voor een bepaald gedachtengoed he?
Die hadden eens binnen moeten komen stampen. Reken maar dat die in een mum van tijd ingerekend waren. Terecht ook. Maar waarom konden deze gasten zo lang doorgaan? Dat begrijp ik niet. Die lafheid, bah.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja die ongetrimde baard, jurk en zwarte vlag met zwaard erop staan helemaal niet voor een bepaald gedachtengoed he?
Zo is een kale knakker met bomberjas, Duits kruis, kisten en een strakke broek ook helemaal niet een bepaald type.
We hebben het over een handjevol mafkezen. Wát een bedreiging voor de rechtsstaat zeg, tjongejonge.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarom? Om alles waar ze voor staan. Voor zo'n varken als die knakker van S4B die op kosten van de belastingbetaler bezig is zijn haat te prediken, actief de sharia proberen in te voeren, de boel te ondermijnen, mensen aan te vallen, dat smerige allah-geschreeuw van ze. God wat maken dat soort gasten me kotsmisselijk.
Ja, bagatelliseer het maar.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We hebben het over een handjevol mafkezen. Wát een bedreiging voor de rechtsstaat zeg, tjongejonge.
Ze gaan dus gewoon door. Mooi.twitter:TofikDibi twitterde op woensdag 07-12-2011 om 21:43:30ME heeft opruiers verwijderd. Op verzoek van @IrshadManji gaan we door: over hoopgevende nieuwe generatie moslims #andwewontstop reageer retweet
En waar baseer je dit op, behalve je eigen onderbuik?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die hadden eens binnen moeten komen stampen. Reken maar dat die in een mum van tijd ingerekend waren. Terecht ook. Maar waarom konden deze gasten zo lang doorgaan? Dat begrijp ik niet. Die lafheid, bah.
Sharia voor Belgium gooit eieren naar Tofik en spuugt op Irshad Manji en nu zijn ze gearresteerd.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:48 schreef Ringo het volgende:
Hu, laat de ongeletterde brigade weder van zich spreken? Zó 2004.
Aha, en dat rechtvaardigt doodsverwensingen? Nogmaals, dit is ongewenst gedrag. Ik vind het ook logisch als ze hier op aangepakt worden, maar we moeten het niet overdrijven.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hebben die vrouw bespuugd, ze hebben de mensen daar geintimideerd, ze hebben gewoon de vergadering verstoord. Er zijn maar een paar mensen voor nodig om de hele boel te laten escaleren.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:49 schreef De_Nuance het volgende:
Ze gaan dus gewoon door. Mooi.twitter:TofikDibi twitterde op woensdag 07-12-2011 om 21:43:30ME heeft opruiers verwijderd. Op verzoek van @IrshadManji gaan we door: over hoopgevende nieuwe generatie moslims #andwewontstop reageer retweet
Wat heeft mijn onderbuik ermee te maken?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En waar baseer je dit op, behalve je eigen onderbuik?
Nee hoor, er zou precies hetzelfde zijn gebeurd. Tenzij ze wapens hadden.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft mijn onderbuik ermee te maken?
Ik ben serieus. Als er een paar van die gemilimeterde gasten binnen waren gekomen waren ze heel snel verwijderd.
Ik heb geen doodverwensingen gedaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:50 schreef Ludd het volgende:
[..]
Aha, en dat rechtvaardigt doodsverwensingen? Nogmaals, dit is ongewenst gedrag. Ik vind het ook logisch als ze hier op aangepakt worden, maar we moeten het niet overdrijven.
Er gebeuren veel ergere dingen waar veel minder heftig op gereageerd wordt.
Ik had het over het algemeen.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb geen doodverwensingen gedaan.
Dat is dan niet zo mooi, dat mensen verwijderd worden om hoe ze eruit zien. Net als het niet zo mooi was geweest als deze mensen meteen opgepakt waren. Maar toen ze er waren en overlast veroorzaakten, is het risico bekeken, zijn de lieden opgepakt en zijn ze over gegaan tot de orde van de dag. Wat had er anders moeten gebueren?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft mijn onderbuik ermee te maken?
Ik ben serieus. Als er een paar van die gemilimeterde gasten binnen waren gekomen waren ze heel snel verwijderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |