SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:
Hoezo? Mijn PC trekt dat livetopic niet. Tevens zitten we hier wel vaker onze mening over spelers te geven etcquote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef Happel het volgende:
Wedstrijd kan besproken worden in livetopic, niet hier.
Ajax - Real Madrid + Dinamo - Lyon #4 Ajax maakt er nog wel eentje!
Ik denk het wel. Dan had je gewonnen tegen lyonquote:Op woensdag 7 december 2011 21:15 schreef The_Groove het volgende:
Puur hypothetische:
Stel dat de Ajax selectie vanaf het begin fit was geweest en geen blessures van Ziggy, Boerrigter, Boilesen etc. Zouden we dan nu al gekwalificeerd zijn geweest?
OT:
Goeie 2e keepert van Real trouwens...wel pech als Iker de keeper is die voor je zit.
as is vergane turf...quote:Op woensdag 7 december 2011 21:15 schreef The_Groove het volgende:
Puur hypothetische:
Stel dat de Ajax selectie vanaf het begin fit was geweest en geen blessures van Ziggy, Boerrigter, Boilesen etc. Zouden we dan nu al gekwalificeerd zijn geweest?
OT:
Goeie 2e keepert van Real trouwens...wel pech als Iker de keeper is die voor je zit.
Nee, dat doe jij niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:11 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik bespreek de wedstrijd waar ik wil.
Dat kan ook daar of na de wedstrijd.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Mijn PC trekt dat livetopic niet. Tevens zitten we hier wel vaker onze mening over spelers te geven etc
Nee happel. Dit wordt zo vaak gedaan en ook door andere mensen enz. Nee happel.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat kan ook daar of na de wedstrijd.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee happel. Dit wordt zo vaak gedaan en ook door andere mensen enz. Nee happel.
Dit is niet het livetopic, punt. Is verder geen discussie voor nodig. Zeuren kan in feedback.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef Geo3kant het volgende:
Hoezo worden mijn posts gemod??? Ik zeg normale dingen man
twitter:marktuitert twitterde op woensdag 07-12-2011 om 21:28:30Wie roept er challenge? Kunnen die Fifa fossielen wakker worden? #ajarea #grensrechter #blatter reageer retweet
Dat Arbitrale duo gast.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef The_Groove het volgende:
Goh, zou die grensrechter toevallig uit hetzelfde land komen als de trainer van Real>
Dit is Fok! zijn we goed in 'conspiracy theories'quote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Arbitrale duo gast.
Ik vermoed serieus samenzweringen. je kan lachen wat je wil. ik meen het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |