Waarom wel?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef Paxcon het volgende:
Waarom gooien ze het niet gewoon op een akkoordje?
Den Strootquote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef Akwasi het volgende:
Godverdomme wat mis ik Strootman op het middenveld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Der Kevmeisterquote:
Die mis ik elke dagquote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef Akwasi het volgende:
Godverdomme wat mis ik Strootman op het middenveld.
ahaquote:Op woensdag 7 december 2011 20:54 schreef Stiggie het volgende:
Real doet zijn best ook echt niet. Aardig speelt aardig maar beetje bang.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:54 schreef Zilverloo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
Hammetje is op dreef met zn topics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:54 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:54 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Ban voor ajax.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef Muto het volgende:
Ajax speelt met Enoh en dat mag niet. Ban.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef Zilverloo het volgende:
[..]Haha, bazigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
YVONNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef Muto het volgende:
Ajax speelt met Enoh en dat mag niet. Ban.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]Okeej, tenks vier de informeezjon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Een voetballer die meer in 1 dag verdient dan jij in je hele leven, verder niemand.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:56 schreef Muto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Niet weten mystolo Kevin Strootman isquote:Op woensdag 7 december 2011 20:57 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]
Een voetballer die meer in 1 dag verdient dan jij in je hele leven, verder niemand.
Dat is Coentraoquote:Op woensdag 7 december 2011 20:57 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]
Een voetballer die meer in 1 dag verdient dan jij in je hele leven, verder niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |