Storm, glas water trouwens.... http://www.myfoxorlando.c(...)-in-drug-testing-lawquote:Op woensdag 7 december 2011 19:54 schreef Ryan3 het volgende:
Ze zijn helemaal gek geworden daar in de VS (Florida), maarten... (nav vorig commentaar)...
Het ging mij dan ook nadrukkelijk om die hypocrisie over uitdrukkelijk TEGEN Foreign Aid te zijn, maar zodra je dan zegt dat je dan ook die steun aan Israel wilt intrekken, dan je dan automatisch een anti-semiet enzo bent...quote:Op woensdag 7 december 2011 19:45 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de Democratische partij hoor..... even afgezien of men voor of tegen foreign aid zijn verder, Israel heeft altijd een speciale positie.
Goede organisatie die ACLU, iig.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Storm, glas water trouwens.... http://www.myfoxorlando.c(...)-in-drug-testing-law
De rechter heeft het al de laan uit getrapt.
Je hebt zeker een punt, maar het ligt complexer.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:00 schreef Monidique het volgende:
Het punt is dat de Republikeinse partij de afgelopen dertig, twintig en zeker tien jaar ontzettend geradicaliseerd is. Zo ontzettend geradicaliseerd dat alle voorgaande Republikeinse presidenten RINO's zouden zijn geweest, zelfs de Heilige Ronald Reagan zou geen schijn van kans maken bij de huidige primaries. Het is niet zo dat al die politici geen echte Republikeinen zijn (Eisenhower was een Republikein, nou, die zou samen met Reagan als hippie het podium afgetrapt worden), het is zo dat een groot gedeelte van de partij, waaronder Lyrebird, ontzettend, haast fundamentalistisch naar rechts is geschoven, geradicaliseerd.
Dat is de kern van de zaak.
Tsja, ik kan niet anders concluderen dan dat je hier even in slaap was gevallen, want een fantasierijker statement ben ik op het internet nog nauwelijks tegengekomen. You have now entered... the Twilight Zone. Zo'n gevoel krijg ik erbij, totaal geen relatie met de werkelijkheid.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:57 schreef Lyrebird het volgende:
Helaas combineerde [Carter] dat met een halfzacht buitenlands beleid, iets dat heel normaal is binnen de Democratische partij, en dat uiteindelijk weer door Republikeinen moet worden opgelost.
ff aangepastquote:Op donderdag 8 december 2011 03:57 schreef Lyrebird het volgende:
Ik had het over complexer: vergeet niet dat er in de tijd van Eisenhower, Nixon en Reagan Kennedy geen schuld van 15.000.000.000.000 was, en dat de VS niet in 3 oorlogen tegelijkertijd verwikkeld waren.
In sprookjesland misschien. Je aanpassing slaat kant nog wal.quote:
Vietnam is door een Democraat begonnen, en het wachten was tot een Republikein (Nixon) om uit die shit te komen. Carter kennen we nog vanwege zijn avonturen in Iran en het feit dat de Russen Afghanistan binnenvielen onder zijn bewind. Bill Clinton kreeg OBL op een presenteerblaadje aangeboden, maar moest 'm niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tsja, ik kan niet anders concluderen dan dat je hier even in slaap was gevallen, want een fantasierijker statement ben ik op het internet nog nauwelijks tegengekomen. You have now entered... the Twilight Zone. Zo'n gevoel krijg ik erbij, totaal geen relatie met de werkelijkheid.
Het was Reagan die - samen met Bush Sr. - verantwoordelijk is voor het leeuwendeel van de huidige staatsschuld.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:36 schreef Lyrebird het volgende:
In sprookjesland misschien. Je aanpassing slaat kant nog wal.
Nice.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:04 schreef maartena het volgende:
In other news overigens: Blagojevich, de voormalige gouverneur van Illinois die probeerde Obama's Senaatszetel te "verkopen" (de gouverneur heeft het recht een nieuwe Senator aan te wijzen als de huidige Senator de plek weg geeft, in dit geval won Obama dus de presidentsverkiezingen), is vandaag veroordeeld tot 14 jaar gevangenisstraf voor corruptie en fraude.
Wat is dit voor een onzin?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:11 schreef maartena het volgende:
Julie zaten er dus beiden naast: De correcte opmerking moet zijn "In de tijd van Eisenhower, Kennedy, Johnson, Nixon en Carter was er geen enorme staatschuld".
Ja zo ken ik er ook een paar.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:38 schreef Lyrebird het volgende:
Vietnam is door een Democraat begonnen, en het wachten was tot een Republikein (Nixon) om uit die shit te komen. Carter kennen we nog vanwege zijn avonturen in Iran en het feit dat de Russen Afghanistan binnenvielen onder zijn bewind. Bill Clinton kreeg OBL op een presenteerblaadje aangeboden, maar moest 'm niet.
Nee, dat is totaal geen onzin. Tot en MET Carter was de staatschuld onder controle, door zowel Democraten als Republikeinen. Zelfs WO2, Korea en Vietnam lieten geen enorme schulden achter.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:17 schreef Lyrebird het volgende:
Wat is dit voor een onzin?
Of had de correcte opmerking moeten zijn "In de tijd van Eisenhower, Kennedy, Johnson, Nixon en Carter was Maartena niet het meest irritante jongetje van de klas."
Het grafiekje waar je te pas en te onpas mee op de proppen komt, laat absolute getallen zien, maar het is gebruikelijker om ze in verhouding tot het BNP weer te geven. Daaraan kun je zien dat er wel degelijk een flinke schuld na WO2 was.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, dat is totaal geen onzin. Tot en MET Carter was de staatschuld onder controle. Zelfs WO2, Korea en Vietnam lieten geen enorme schulden achter.
is onderdeel van wetgeving die duidelijk moet maken dat de reclame betaald is door de campagne van die betreffende kandidaat.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:08 schreef rockstah het volgende:
Waar komt dat "I approve of this message" toch vandaan? Is dit niet vanzelfsprekend aangezien hij het zelf uitspreekt?
quote:Op donderdag 8 december 2011 08:38 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Bill Clinton kreeg OBL op een presenteerblaadje aangeboden, maar moest 'm niet.
Nee, maar je kunt wel duidelijk zien wie de hoofdschuldigen zijn van die 15 triljoen. En dat is dus niet Obama, want die erfde zo'n 12+ triljoen van zijn voorgangers uit voornamelijk de Reagan en Bush familie.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:48 schreef Lyrebird het volgende:
Je hebt gelijk dat de staatsschuld tot en met Carter onder controle was. Maar daar had ik het niet over. Ik schreef dat er ook tijdens Reagan geen staatsschuld van 15 triljoen was.
Wetgeving, zo is duidelijk dat deze spot uit de campagnekas van Perry komt, en niet door een andere organisatie is gemaakt. Organisaties als MoveOn of de TeaParty kunnen ook eigen spotjes maken bijvoorbeeld, maar kunnen niet zeggen dat de kandidaat het goedkeurt.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:08 schreef rockstah het volgende:
Waar komt dat "I approve of this message" toch vandaan? Is dit niet vanzelfsprekend aangezien hij het zelf uitspreekt?
Dat zijn natuurlijk, net zoals bij de Ron Paul youtubers, Democraten die massaal gaan stemmen op de video.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:58 schreef Montov het volgende:
3753 stemmen voor leuk, 174166 stemmen voor niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |