Ik denk dat het door de ouders komt hoor. Beetje bescheidenheid zijn ze vergeten bij te brengen.quote:
De ouders vinden het waarschijnlijk geweldig "ons kind is zo slim en bijdehand".quote:Op woensdag 7 december 2011 19:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk dat het door de ouders komt hoor. Beetje bescheidenheid zijn ze vergeten bij te brengen.
Ja, die krijgt weinig kritiek thuis.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
De ouders vinden het waarschijnlijk geweldig "ons kind is zo slim en bijdehand".
Vast. Ik hoop dat ze meelezen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
De ouders vinden het waarschijnlijk geweldig "ons kind is zo slim en bijdehand".
Eigen ouders ook?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Het erge is dat ik IRL ook zo'n kind ken. Je wordt er knettergek van (en dat vinden alle volwassenen die haar meemaken).
Wie? Melle? Die skater-types ook altijd.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Het erge is dat ik IRL ook zo'n kind ken. Je wordt er knettergek van (en dat vinden alle volwassenen die haar meemaken).
Symphatiek is anders inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef Karina het volgende:
En als eerste haar vinger opsteken, IK ga door
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh, Quinty weet zeker dat ze doorgaat
Als ze 18 was geweest zou ik haar eens stevig 'onder handen' hebben genomen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh, Quinty weet zeker dat ze doorgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |