Denk dat ze minder snel zijn als de uitzendingen ..... Waarschijnlijk zullen ze het morgen wel corrigeren ...quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:40 schreef Zelva het volgende:
Waarom staat op de site dat Quinten door is? Ik was al helemaal verheugd en toen kwam ik aa het einde van de aflevering.
Die zelfbedachte pompoenballetjes of zo iets , omdat dr moeder voor alles allergisch ... Lekker koken daar in huis ...quote:Op maandag 12 december 2011 18:43 schreef Karina het volgende:
Die Manon, maakt iets wat ze eigenlijk niet meer kan luchten of zien
Meer ingrediënten dan ik in een hele week gebruik.quote:Op maandag 12 december 2011 18:54 schreef Karina het volgende:
Die heeft zowat een heel menu gemaakt.
quote:Op maandag 12 december 2011 18:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vind vooral de opmaak van de borden soms zo tof!
Ja dat inderdaad. Lijkt me leuk om te krijgen in een restaurant.quote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]Die kleine net, met zijn bos, zo schattig. Die kleintjes vind ik sowieso steeds zo fantasierijk.
De zus van tut?quote:Op maandag 12 december 2011 19:02 schreef Karina het volgende:
Ik sta af en toe te kijken van de namen van de kinderen. Tooshola? Of wat was het?
Ik versta ze wel goed, maar ik kom uit de buurt van brabant.quote:Op maandag 12 december 2011 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Tooshela
En sommigen zijn nauwelijks te verstaan
Dat vind ik ook bij van die ouderwetse namen, zoals Dirkje, voor vrouwen. Je hele leven een verkleinnaam...quote:Op maandag 12 december 2011 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]Vreselijk. Stel je bent 40 en dan die naam...
"Da is altijd."quote:Op maandag 12 december 2011 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
En sommigen zijn nauwelijks te verstaan
Ja precies, er was ook een Maartje net.quote:Op maandag 12 december 2011 19:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook bij van die ouderwetse namen, zoals Dirkje, voor vrouwen. Je hele leven een verkleinnaam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |