quote:Op donderdag 8 december 2011 16:20 schreef welkominspace het volgende:
toen ik hoorde dat het zou komen dacht ik ook ff "weer zo'n programma met die kutkinderen, doe dat lekker op ketnet ofzo"
Uh, wat heeft dat er mee te maken? Ik bedoelde meer dat die Ozzies wat creatiever leken, en gewoon al een heel repertoir van eigen recepten hadden, al wisten hoe ze zelf ravioli moesten maken, eend (geen wild dier) moesten koken etc.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar in Australië wonen de kinderen ook tussen de wilde dieren, beetje moeilijk vergelijken lijkt me
Nope, behalve dat ik me altijd afvraag of het wel gezond is voor kinderen om vegetariër te zijn. Mja.quote:
Ben ik het wel mee eens. Beetje vlees is goed voor je.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nope, behalve dat ik me altijd afvraag of het wel gezond is voor kinderen om vegetariër te zijn. Mja.
Nja, dit brengt gisteren weer een beetje in evenwichtquote:Op donderdag 8 december 2011 18:55 schreef Karina het volgende:
Ja deze zijn leuk en vrolijk.
stiekem wel een beetje jammer, toch leuker om te kijken als je wat te zeiken hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |