Niet zo lang geleden schreef Bert Keizer een vergelijkbare column in Trouw.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Deprimerende, maar o zo herkenbare column
http://zocalopublicsquare(...)tors-die/read/nexus/
[..]
Vaak wil ook familie dat 'alles uit de kast' wordt getrokken; maar wie vertelt ze dat het nutteloos is? Dat paps/mams echt niet lang meer te leven heeft en niet miraculeus door alle interventies volgend jaar gewoon weer de tango kan dansen... Dat het mensonterend isquote:Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef AnneX het volgende:
Niet zo lang geleden schreef Bert Keizer een vergelijkbare column in Trouw.
Het accent, als ik mij goed herinner, dat de oudere mens een menswaardige dood ontzegd wordt dankzij de techniek.
Kan hem niet vinden. Had het wel uitgeknipt.![]()
Triest.
Collega uit Utrecht?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Een oud-collega van ikea (Zelfde afdeling, zelfde team op de afdeling) en ik worden opnieuw collega's.
Te bizarre ontmoeting op t werk gewoon vandaagwe stonden allebei zo
jaquote:Op donderdag 8 december 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Collega uit Utrecht?Dat is inderdaad tè bizar
Wel deze link gevonden, als je ze nog niet kent.quote:[b]Op donderdag 8 december 2011 21:17 schreef Isabeau het volgende:[/
Ik ben wel benieuwd naar die column.
ja echt hequote:Op donderdag 8 december 2011 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Geweldig, MemoEn wat een prachtig toeval!
Grip 1 hier bij een woonzorgcentrum vlak bij de boot naar Newcastle. Gipsplaten laten los.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:04 schreef golfer het volgende:
Het gaat weer aardig tekeer hier met de storm. Intussen is alles al van onze balkontafel afgeblazen.
Hier ook constant geluiden van sirenes (brandweer??). Omgewaaide bomen enzo.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef borisz het volgende:
Grip 1 hier bij een woonzorgcentrum vlak bij de boot naar Newcastle. Gipsplaten laten los.
Ik zag het op twitter.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Grip 1 hier bij een woonzorgcentrum vlak bij de boot naar Newcastle. Gipsplaten laten los.
Dat ja!quote:
een boom om gewaaid? of wat takken los?quote:
Wat een link.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:34 schreef borisz het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)os-in-ijmuiden-.html
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar New Kids Nitro geweest.
Leuke film JONGUH.![]()
![]()
Morgen weer lekker gewichtheffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |