Hahaquote:
Ik weet precies wat je bedoelt. Er valt bijna niet te werken op die manier!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee niet voldoende.. de bovenverdieping wel. Het is de constructie waar het in de winter echt koud word, buiten 2 - 10 graden en het is hier koud. Zomers met al dat glas te warm.
1 van de redenen om van baan te wisselen.
Tenkoste van je concentratie!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:44 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt. Er valt bijna niet te werken op die manier!
Kijk daarom maar in de file staan in een koekblikquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:44 schreef R0N1N het volgende:
Ja echt heel jammer ... not!
Vannacht al in het Hotel geslapen, beetje duur om elke dag te doen.
(& voorlopig is m'n werk weer verlengd tot eind Januari)
Nee, deze winter liever even geen sneeuw (en ook geen wind meer)
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:45 schreef Bastard het volgende:
Tenkoste van je concentratie!
[..]
Kijk daarom maar in de file staan in een koekblik
Heb je al zicht op ander werk dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
Had ook de trein kunnen pakken, maar ja ... 5 uur reistijd per dag en dat voor bijna ¤40,- ... voor een paar tientjes meer geen gezeur, ligbad, ontbijt & maar 70 meter lopen naar kantoor
Kijk zo is het het beste he? Dat gebeurt bij mij ook al een paar keer "kom eens een kop koffie drinken om te praten"quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:09 schreef R0N1N het volgende:
edit:
Het is voorlopig zelfs zo dat bureaus mij bellen (Via ex-collega's), of ik voor ze wil/kan werken
Je lijkt toch hopelijk niet qua karakter op haar? Ik vond het best een leuke serie vroeger, maar op een gegeven moment ging die verbale diarree van de personages goed mijn keel uithangen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:42 schreef MissVanity het volgende:
HahaDat is een groot compliment
Ik wilde vroeger net zo worden als zij. Maar nu ik de serie opnieuw kijk niet meer! Een kind op je 16e en er helemaal alleen voor staan
![]()
Ik was vroeger echt raar!
Ga je nog iets leuks doen?...Mag je gewoon ook even lekker naar buiten voor wat frisse lucht?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:30 schreef summer2bird het volgende:
Bah.
Ik heb een loopneusgat.
En mijn pinpas en mijn boek vergeten mee te nemen van de afdeling.
Maar het is WEEKEIND!
Aquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen?...Mag je gewoon ook even lekker naar buiten voor wat frisse lucht?
Sterkte nog trouwens...ik vind het echt heel goed van je dat je actie onderneemt
Wat fijn!!!!....Thuis is toch het fijnst...Sterktequote:Op vrijdag 9 december 2011 13:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
A
Natuuurlijk mag ik naar buiten
Ik zit nu trouwens thuis. Ik mag elke dag naar huis en vadaag mag ik thuis blijven slapen.
En ik mag zo vaak naar buiten als ik wil
Ik heb namelijk zo'n pasje waarmee je de deur kan ontgrendelen.
Ja hequote:
Thuis is echt fijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat fijn!!!!....Thuis is toch het fijnst...Sterkte
Je zou eens met de tijd die je overhebt wat korte verhalen gaan schrijven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja he
Weet je wat ook lachen is? Om 8 uur wordt er op mijn deur geklopt. "Lisa, ben je wakker?"
Iemand steekt aan de andere de sleutel in het slot van mijn deur en maakt de deur open.
Opeens schijnt een zacht licht de kamer in.
Ik draai me langzaam om en vraag me af welke klapjosti dat zich een verplegend personeelslid noemt het waagt om mij in mijn welverdiende uitslaap slaap te storen.
Ah, het is Tom. De altijd lekker uitziende Tom (24 jaar, slank, lang, bruin haar dat losjes met wat gel achterover gekamt is)
"Lisa, ben je wakker" vraagt Tom.
"Ja nu wel" antwoord ik wat minder chagarijnig.
"Kom je zo ook naar de dagopening?"
"Nee" antwoord ik. Ik ga nooit naar dagopeningen.
"Okey dan" zegt Tom en hij sluit de deur.
Vervolgens laat ik me achterover vallen op mijn bed en sla de dekens extra strak om me heen.
Het is koud in mijn kamer.
In het donker val ik weer in slaap.
9:00- er word weer op mijn deur geklopt.
Ik weet niet zeker of ik het geluid gedroomt heb dus ik draai me nog even om.
KLAK, TRRK doet het slot.
Goedemorgen zegt een buitenlands ogende schoonmaakster op een schelle harde toon.
Vervolgens loopt ze naar mijn badkamer.
Daar maakt ze even de wc schoon, de normale routine.
Ik mompel "boedemorge" terug en wacht tot ze weg is.
Ze verlaat mijn kamer om me in een verhullende duisternis achter te laten.
Waarom zijn die schoonmakers altijd zo vroeg![]()
Aan de andere kant, ze komen wel.
Bij sommige mensen mogen ze niet eens meer naar binnen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je zou eens met de tijd die je overhebt wat korte verhalen gaan schrijven.
Goed idee!quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:52 schreef senesta het volgende:
[..]of meedoen aan de kerstverhalen wedstrijd op FOK!
Totaal niet zelfs. Geen verbale diarree hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:47 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Je lijkt toch hopelijk niet qua karakter op haar? Ik vond het best een leuke serie vroeger, maar op een gegeven moment ging die verbale diarree van de personages goed mijn keel uithangen.
Ja zeker meedoen! Is gewoon leuk ook toch?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:22 schreef summer2bird het volgende:
Zal ik echt meedoen met die wedstrijd?
Ik bedoel, al die mensen die meedoen zullen wel heel goed kunnen schrijven.
Ach, wat the heck, ik doe gewoon mee
Waarom niet? Ze hebben ook een leuk thema dit jaarquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:03 schreef MissVanity het volgende:
HahaAlsof je ooit iets wint met dat soort dingen
Ik bedoelde niet de kerstverhalenwedstrijd hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze hebben ook een leuk thema dit jaar
Ja dat idee had ik alquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:22 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet de kerstverhalenwedstrijd hoor![]()
Maar dat rad van Bastard. En als je al wat wint dan moet je verzendkosten betalen
Ze willen heel graag hun "gelijk" krijgen. En dat proberen ze te doen op alle fora.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom komen in TRU in hemelsnaam mensen posten die zeggen er absoluut niet in te geloven, in het paranormale e.d.? Maar als een bok op de haverkist komen posten als het hier over gaat.
Zelf heb ik helemaal niets met auto's, dus op dat forum kom ik niet want het interesseert me niet.
Nou, ik weet het antwoord eigenlijk wel, maar onbegrijpelijk dat zelfbenoemde Intellectuelen met hun boekenwijsheid dat zélf niet zien. Ik zit gewoon tegen een stel zoutzakken te praten, die zich vastklampen aan logica en ratio en voor de rest wegduiken.
Wat een armoe.
Makkelijker gezegd dan gedaan misschien maar probeer je er niet zo over op te winden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja, gefrustreerd zeker. En die scheepsladingen boekenwijsheid, wat móet je ermee? En ook werkelijk overal een antwoord op weten, gewoon wégredeneren. Volgens mij pure angst voor oncontroleerbare zaken... maar zelf snappen ze het niet! En dan denken dat je slim bent! De zelfkennis van een boterletter hoor.
Ik krķjg er wat van
Discussie is juist goed. Kun je een onderwerp mooi uitdiepen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Die neiging heb ik ook wel eens hoor.. Om met mensen die over iets moeilijk bewijsbaars posten, te gaan discussiėren over de bewijsbaarheid. Tja, het is tenslotte een discussieforum. Dus echt kwalijk nemen kun je ze het ook niet.
Als het over de inhoud kan gaan zonder kleinerende opmerkingen over elkaars achtergrond of intellect gaat het allemaal prima. Oprechte interesse hebben, dan kun je een eind komen. Maar dit is FOK, is voor vermaak en laagdrempelige esotherie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Die neiging heb ik ook wel eens hoor.. Om met mensen die over iets moeilijk bewijsbaars posten, te gaan discussiėren over de bewijsbaarheid. Tja, het is tenslotte een discussieforum. Dus echt kwalijk nemen kun je ze het ook niet.
Gewoon omdat Lenny roeltquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Sara![]()
..en nog maar een Lenny, gewoon omdat
Hartstikke mooi, tja, dan moet dezequote:
Niet veel zo te zien hequote:Op zaterdag 10 december 2011 14:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hebben we Kravitz-fans in de zaal? Nee toch?
Blijft zo lekker hangenquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hebben we Kravitz-fans in de zaal? Nee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |