Whahahaquote:Op woensdag 7 december 2011 17:34 schreef summer2bird het volgende:
Gefeli Kroketvullig.
[ afbeelding ]
Hier is een vriendje voor je verjaardag.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:34 schreef summer2bird het volgende:
Gefeli Kroketvullig.
[ afbeelding ]
Gelukkig voor haar reageert ze niet, dus toch een levenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ga je nog iets leuks doen vanavond, Kroketvulling? Gezellig vrienden op visite enzo?
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:34 schreef summer2bird het volgende:
Gefeli Kroketvullig.
[ afbeelding ]
Dank je wel lavenderquote:Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
@ Mousy.
Het gaat dus heel langzaam vooruit, net als bij Ronin heeft het zijn tijd nodig.
. Hoop toch dat de behandeling uiteindelijk nut heeft gehad.
Sterkte
Klinkt best wel somber, die titelquote:Op donderdag 8 december 2011 13:09 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Dank je wel lavender
Vanmorgen bij fysio geweest, k moet nu oefeningen gaan doen met een soort rubberband.
Ik vond de band nogal stug en was maar goed dat ik nog niet was gaan oefenen ermee, want ik moet m dus enkel pakken ipv dubbel.
Anders zou ik dus m veels te zwaar belast hebben.
t Gaat wat beter weer dan gisteren.
goed liedje
Top!quote:Op donderdag 8 december 2011 15:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben geslaagd voor het onderdeel databases van mijn opleiding!Dat was echt heel moeilijk en ik ben ZO blij dat ik daar nu voor geslaagd ben he
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 december 2011 15:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben geslaagd voor het onderdeel databases van mijn opleiding!Dat was echt heel moeilijk en ik ben ZO blij dat ik daar nu voor geslaagd ben he
Feliquote:Op donderdag 8 december 2011 15:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Karaoke!!! De Koreaan in mij begint nu vol opwinding op en neer te wippen!quote:Op donderdag 8 december 2011 16:12 schreef summer2bird het volgende:
YEEEEAAAAAAH!
ik heb een kado gevonden voor de surprise voor mijn vader.
Oh yeah.
Een karaokeset bij bol.com voor 20 euro met microfoon voor de wii.
Hoef ik er ook niet voor naar de stad
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:55 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Karaoke!!! De Koreaan in mij begint nu vol opwinding op en neer te wippen!
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:55 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Karaoke!!! De Koreaan in mij begint nu vol opwinding op en neer te wippen!
Hahaquote:Op donderdag 8 december 2011 17:37 schreef Kroketvulling het volgende:
Zat er maar een lekkere Koreaan in mij die vol opwinding... goed, laat maar...
Dat zou wel een aardig verjaardagscadeau zijn geweest.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:37 schreef Kroketvulling het volgende:
Zat er maar een lekkere Koreaan in mij die vol opwinding... goed, laat maar...
Nee nog net niet, jammer he?quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:15 schreef summer2bird het volgende:
Goeiemorgen.
Sneeuwt het al?
Anders kom ik mijn bed niet uit hihi.
Ja echt wel.. zit hier echt in een ziekelijk gebouw, mn handen zijn ook echt koud nu.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:32 schreef MissVanity het volgende:
2 truienIs het zo koud op kantoor?
Ik zit ook met een dikke trui aan en een dekentje op schoot
Geen verwarming??quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja echt wel.. zit hier echt in een ziekelijk gebouw, mn handen zijn ook echt koud nu.
Gisteren de hele dag met mn jas aan gezeten.
Je lijkt er zelfs op geloof ikquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:36 schreef MissVanity het volgende:
Aflevering 9 van seizoen 2 van Gilmore Girls doet het nietVerdomme!
Lorelai Gilmore was vroeger mijn grote voorbeeld
[ afbeelding ]
Die in het midden dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |