Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb vandaag gewoon in een dag een concept versie van een scriptie in elkaar geknald![]()
Hij is echt niet meteen helemaal goed, maar er staat in ieder geval al n hele hoop goeds in
* littledrummergirl is trots op zichzelf![]()
bezuinigingen in de hulpverleningssector en het gevolg daarvan op een bepaalde organisatie en haar personeelquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:40 schreef Miljonair het volgende:
Barreltje hier, barreltje daar ♪♪♪♫♪♫♫♪
Dat klinkt als een zeer nuttige scriptiequote:Op woensdag 7 december 2011 16:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bezuinigingen in de hulpverleningssector en het gevolg daarvan op een bepaalde organisatie en haar personeel
en het gevolg voor de patienten??quote:Op woensdag 7 december 2011 16:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bezuinigingen in de hulpverleningssector en het gevolg daarvan op een bepaalde organisatie en haar personeel
Greenpeacequote:Op woensdag 7 december 2011 16:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
![]()
al vind greenpeace dat wat minder
Ehwhut?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb vandaag gewoon in een dag een concept versie van een scriptie in elkaar geknald![]()
Hij is echt niet meteen helemaal goed, maar er staat in ieder geval al n hele hoop goeds in
* littledrummergirl is trots op zichzelf![]()
deels, de groep clienten die nu daar komen krijgen geen indicatie voor zorg meer, dus er kom een nieuwe 'moeilijkere' doelgroep voor in de plaatsquote:Op woensdag 7 december 2011 16:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en het gevolg voor de patienten??
en tot nu toe is het nog best leuk ookquote:Op woensdag 7 december 2011 16:45 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dat klinkt als een zeer nuttige scriptie.
ik zei het foutquote:Op woensdag 7 december 2011 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehwhut?
Scriptie moet toch een half jaar onderzoek kosten?
Gelukkig heeft een bioscoop altijd een fysieke vestiging.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:52 schreef Toekito het volgende:
pathe.nl ligt eruit.............handig als je bioskaartjes wilt.
ff op t fietsje naar shouwburgpleinquote:Op woensdag 7 december 2011 16:52 schreef Toekito het volgende:
pathe.nl ligt eruit.............handig als je bioskaartjes wilt.
heb je wel eens gezien wat een kutweer het is?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:53 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Gelukkig heeft een bioscoop altijd een fysieke vestiging.
Ik dacht alquote:Op woensdag 7 december 2011 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zei het foutconcept versie vooronderzoeksverslag was dit
Als je erheengaat voor de film moet je er óók doorquote:Op woensdag 7 december 2011 16:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb je wel eens gezien wat een kutweer het is?
wat vind hij wel nuttig dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:54 schreef Miniem het volgende:
Leuk zon pa
Wil straks na mijn examen bij mijn huidige bijbaan gaan werken.
Maar meneer is het er niet mee eens en zegt dat ik die driekwart jaar tot een nieuwe opleiding nuttig moet besteden.
Want werk (ervaring opdoen) is niet nuttigquote:Op woensdag 7 december 2011 16:54 schreef Miniem het volgende:
Leuk zon pa
Maar meneer is het er niet mee eens en zegt dat ik die driekwart jaar tot een nieuwe opleiding nuttig moet besteden.
Verder gaan met mijn huidige opleiding. Die kennis nuttig besteden.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat vind hij wel nuttig dan?
Thuisbioscoopquote:Op woensdag 7 december 2011 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je erheengaat voor de film moet je er óók door.
wie zegt dat ik vandaag ga? Verrekte mongolquote:Op woensdag 7 december 2011 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je erheengaat voor de film moet je er óók door.
je aanmelden voor de WW schijnt wel tijd te kostenquote:Op woensdag 7 december 2011 16:54 schreef Miniem het volgende:
Leuk zon pa
maar je bent toch KLAAR??quote:Op woensdag 7 december 2011 16:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Verder gaan met mijn huidige opleiding. Die kennis nuttig besteden.
Ergens stage lopen ofzo.
Maar ik wil daar niet mee door
ww?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je aanmelden voor de WW schijnt wel tijd te kosten
en vervolgens kan je je aanmelden voor een sociale huurwoning en iedere week reageren..
hebbie wel wat te doen..![]()
maar serieus.. wat stelt je pa voor als "nuttige"besteding dan??
het blijft hbo hequote:
Waarom moete dan nu een kaartje kopen, koekwaus?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
wie zegt dat ik vandaag ga? Verrekte mongol
News Kids Nitroquote:Op woensdag 7 december 2011 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom moete dan nu een kaartje kopen, koekwaus?
Jezusfuckquote:Op woensdag 7 december 2011 17:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het blijft hbo hewaar je met vingerverven vier studiepunten kunt verdienen
Da kende merge ok nog wel kopuh jonguh!quote:
Uitkering voor werklozen.quote:
Hedde ge da nog nie gedaan of wel?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Da kende merge ok nog wel kopuh jonguh!
Hij vind geld niet belangrijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uitkering voor werklozen.
Belachelijk van je pa. Wees blij dat je werkt voor je geld en niet thuis op de bank gaat zitten niksen.
precies... Mijn opleiding stelt weinig voor. Ik ben goed in mijn werk omdat ik de aanleg heb en geduldig ben, niet zozeer om wat ik nou in die vier jaar aan kennis heb opgepiktquote:Op woensdag 7 december 2011 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Jezusfuck![]()
Voor vier studiepunten moet ik een complete chip from scratch ontwerpen ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot vanavond!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:09 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat zich maar eens in wat rare hoeken vouwenYoga ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot vanavond!
Tot vanavond
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Werkervaring opdoen met een baan of stage is ook belangrijker dan geld, ALS je er daadwerkelijk iets mee wil en gaat doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:06 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hij vind geld niet belangrijk.
Hij wil dus dat ik wat ga doen met de kennis van mijn huidige opleiding.
Maarja...
Maar eens over praten bij de GGZ
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:09 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat zich maar eens in wat rare hoeken vouwenTot vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot vanavond!![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
Mja, binnenkort er maar eens over praten met mijn ouders.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werkervaring opdoen met een baan of stage is ook belangrijker dan geld, ALS je er daadwerkelijk iets mee wil en gaat doen.
Anders kan je beter werken en sparen voor een nieuwe opleiding of andere toekomstplannen.
Ja, wat zegt je moeder er eigenlijk over?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mja, binnenkort er maar eens over praten met mijn ouders.
Wat heb ik soms toch een schijt aan mn leven
Mijn moeder houdt zich gedeisd en gaat er niet tegenin.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, wat zegt je moeder er eigenlijk over?
Lekkere situatiequote:Op woensdag 7 december 2011 17:18 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mijn moeder houdt zich gedeisd en gaat er niet tegenin.
Zou ik ook doen though.
Anders krijgt zei het weer op haar dak.
En zo gaat het altijd.
Ja, denk je dat ik die brabo-praat van je begrijp of zo?quote:
Eendjequote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
GoedenavondThuis, eten in de oven en straks even quiche maken voor gezellig avondje op werk.
Ja, gezien oew friettent @attractiepark verleden, kende da snappen jonguhquote:Op woensdag 7 december 2011 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, denk je dat ik die brabo-praat van je begrijp of zo?![]()
"daar" is een aanduiding van plaats en "straks" is toekomst. Dus
Zeg nogeens iets grappigs?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:16 schreef MPG het volgende:
Ja, dat straks de trein terug niet meer rijdt omdat het een bietje waait ofzo.
Geen reisadvies dusquote:Deventer-Almelo
Woensdag 7 December 17:36
Oorzaak
Tussen Deventer en Almelo langere reistijd door een sein- en overwegstoring.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 15 min. De verstoring is naar verwachting rond 19:00 uur verholpen.
Reisadvies
Hey, dat was een etablissement op stand jahquote:Op woensdag 7 december 2011 18:06 schreef MPG het volgende:
Ja, gezien oew friettent @attractiepark verleden, kende da snappen jonguh
Is normaal NL hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, denk je dat ik die brabo-praat van je begrijp of zo?![]()
"daar" is een aanduiding van plaats en "straks" is toekomst. Dus
iddquote:Op woensdag 7 december 2011 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik las het joh, kut[ afbeelding ]
onze sonny is doodquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
onze sonny is dood![]()
heb hem vanmorgenvroeg gevonden voor langs de weg
Pasta met venkel. Niet meer in de oven, inmiddels in mn maagje.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Eendje
Goeden plaatjen
Wat staat er in de oven?
He bah!quote:Op woensdag 7 december 2011 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
onze sonny is dood![]()
Is er nog overquote:Op woensdag 7 december 2011 18:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pasta met venkel. Niet meer in de oven, inmiddels in mn maagje.
he jakkesquote:Op woensdag 7 december 2011 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
onze sonny is dood![]()
Lieverdquote:Op woensdag 7 december 2011 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
onze sonny is dood![]()
Ik zal maar even niet beginnen over m'n cavia...quote:Op woensdag 7 december 2011 18:19 schreef Miniem het volgende:
[..]Bah, allemaal huisdieren die dood gaan deze week
Sterkte.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
onze sonny is dood![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zal maar even niet beginnen over m'n cavia...
Ik ben nog steeds geen vliegerquote:Op woensdag 7 december 2011 18:28 schreef DaMart het volgende:
* DaMart komt ook weer binnengewaaid... letterlijk.
Waddanquote:Op woensdag 7 december 2011 18:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zal maar even niet beginnen over m'n cavia...
Gisteren wilde ik m op de grond zetten bij het verschonen van z'n hok, maar ipv staan ging ie op z'n zij liggen. Als in... Hij kon niet op z'n pootjes staan dus zakte op z'n zij.quote:
Ook geen brief voor je moeder hoop ik voor jequote:
Hmm, nouja in de gaten houden dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren wilde ik m op de grond zetten bij het verschonen van z'n hok, maar ipv staan ging ie op z'n zij liggen. Als in... Hij kon niet op z'n pootjes staan dus zakte op z'n zij.
Maar ja, het gaat nu weer beter. Hij wil alleen doorlopend liggen, ook in z'n hok.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren wilde ik m op de grond zetten bij het verschonen van z'n hok, maar ipv staan ging ie op z'n zij liggen. Als in... Hij kon niet op z'n pootjes staan dus zakte op z'n zij.
Maar ja, het gaat nu weer beter. Hij wil alleen doorlopend liggen, ook in z'n hok.
Voor mij ook voorlopig niet. Eerst maar eens een vrouw.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:36 schreef Miniem het volgende:
Voorlopig ff geen huisdier meer voor mij.
Miss in de loop van volgend jaar.
Maar ff kijken.
Ik wil een vrouw en een huisdierquote:Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij ook voorlopig niet. Eerst maar eens een vrouw.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij ook voorlopig niet. Eerst maar eens een vrouw.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Huh? Kaninchen?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:36 schreef Miniem het volgende:
Voorlopig ff geen huisdier meer voor mij.
Miss in de loop van volgend jaar.
Maar ff kijken.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Huh? Kaninchen?
Dat wist ik helemaal nietsterkte mop
Als je een vrouw neemt krijg je er al een poes zonder vlooien bijquote:Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik wil een vrouw en een huisdier.
Dat laatste is wel te hopenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je een vrouw neemt krijg je er al een poes zonder vlooien bij
Arm konijntjequote:Op woensdag 7 december 2011 18:41 schreef Miniem het volgende:
[..]Heel onverwacht.
Zie ook hier: [centraal] Konijnentopic met foto's! #17 winter op komst, ijskonijnen?
Helaas, het is zieligquote:
Dat valt wel mee, hij is nu 3...quote:Op woensdag 7 december 2011 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Oew bah Yuuks, Maar het beest is toch al op leeftijd of niet? Misschien dus gewoon ouderdomsverschijnselen.
Zo, de buit is binnen en mijn rekening een paar honderd lichter...quote:Op woensdag 7 december 2011 15:21 schreef OA het volgende:
Zo, vanavond even een nieuwe radiator kopen.
En dan alleen nog verlichting en we hebben alles voor de badkamer gekocht!
We hebben op ongeveer alles kortingen gepakt en dan nog kost het een fortuin
Nu niet meer dus, het bestaat gewoon niet meer...quote:Op woensdag 7 december 2011 16:29 schreef MPG het volgende:
!
Maar daar hoorde dat A's O'en toch ook bij? Of heb je dat tegenwoordig gedelegeerd
?
In je carrièrepad tot opvolging van dhr. schoonOA...
Fles blijft gewoon mijn papa, puh Martquote:Op woensdag 7 december 2011 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht jij eerst de ontwikkelingen maar eens af...
Zo makkelijk laat PapaFles zich niet aan de kant zetten.
Gaan we daar samen heenquote:
Mooiquote:Op woensdag 7 december 2011 17:47 schreef Miniem het volgende:
Daarstraks ff een foto gemaakt van de lucht hier.
[ afbeelding ]
Dat is helaas best wel heul oud voor een cavia tegenwoordigquote:
Tof jonguhh. BAM.quote:
Die klapmongol, die motte een klap voor zunne harsen hebbe.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tof jonguhh. BAM.
Die rooie van New Kids was laatst op het Gymnasium hier in Deurne voor een of ander programma.
Whehe.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die klapmongol, die motte een klap voor zunne harsen hebbe.
Zonnen grote vuurbal JONGEH!
Jouw sig. Koetsjie koetsjie.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zweedse gehaktballetjes met doperwten, aardappel en ui. En eoa poepkleurig sausje.
Wat ik in de Kurzistenflet ook vaak at![]()
Niet meer doen dus![]()
Misschien photoshopper maar dan moet ik weten wat het allemaal in houd.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:08 schreef Symphonic het volgende:
Wel sip allemaal
Ow ik ga even schaamteloos spammen:
FOK!film zoekt enthousiaste medewerkers
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
even de afwas doen. Over een half uur begint het heerlijk avondje![]()
AJAX
Is het al oorlog?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:54 schreef LDS het volgende:
Mijn hemel, er zijn geloof ik al 15 straaljagers overgekomen
En nouja, hup Ajax dan maar!
Ik zit nog te twijfelen of het de Russen of de Duitsers zijnquote:
Ik heb een SCC voor vak K, maar volgende week donderdag tegen Rapid Boekarest zit ik een vak ernaast op J.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Bosje, welk vak zit jij altijd met psv?
Ik ookquote:Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een SCC voor vak K, maar volgende week donderdag tegen Rapid Boekarest zit ik een vak ernaast op J.
Oefenavond met de vrijwillige brandweer?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
even de afwas doen. Over een half uur begint het heerlijk avondje![]()
AJAX
Nee, avondje schoonmaken in het bejaardencentrum.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oefenavond met de vrijwillige brandweer?
Op J?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ookzonder eend maar met een andere vriend, wel op een lage rij
Ja, lekker spuiten, nou goed?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oefenavond met de vrijwillige brandweer?
Huuuuuuuuuu mijn papa en vriendje zijn homo met elkaar.quote:
je mist een ksje van mij huuuquote:
Ga jij nou eerst Lola maar teabaggen hequote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op Jen is goed, kom wel even hoi zeggen
heb wel eerder vrij laag gezeten en vind het dan nog wel prima te volgen, moet t alleen wel droog blijven, geloof dat we rij 3 zitten ofzoquote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]Wel jammer dat je laag zit, lijkt me niet heel fijn. Ik heb een SCC op rij 8 en dat is aan het middenpad en dat gaat net nog. Die wedstrijd tegen Rapid zit ik hoger, op rij 12.
Maar ik heb denk ik het geluk dat ik door die SCC al vrij vroeg mag bestellen en dus sneller de betere plaatsen kan bemachtigen in die prijsklasse.
Ja, lekker, doe mij er ook maar eenquote:
Wat heb jij eigenlijk in je UI?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, lekker, doe mij er ook maar een.
Bier. Van vage origine, maar in glazen met Tux eropquote:
Koeienbierquote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Bier. Van vage origine, maar in glazen met Tux erop.
quote:
quote:
Gelukkig wordt het hier overstemd door de afzuigkap.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
WAT een geleuter die voorbeschouwing![]()
Men is al een kwartier lang zichzelf allerlei onzin aan te praten "waarom Ajax toch wel zal winnen"
Marijkjequote:
Okee, Tja als je last minute pas weet dat je kan, zit je snel laag. Maar 3 kan eventueel best wel prima zijn. Ik heb er nog nooit gezeten, dus kan het niet erg goed vergelijken.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb wel eerder vrij laag gezeten en vind het dan nog wel prima te volgen, moet t alleen wel droog blijven, geloof dat we rij 3 zitten ofzomaar die vriend van me had kaartjes geregeld dusja en k wist pas net dat ik vrij was die avond
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:32 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het hier overstemd door de afzuigkap.
Heb het gas aan laten staan dus als het misgaat lees je het morgen in de krant.
Laag zitten is best leuk voor een keer, als het droog is inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2011 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, Tja als je last minute pas weet dat je kan, zit je snel laag. Maar 3 kan eventueel best wel prima zijn. Ik heb er nog nooit gezeten, dus kan het niet erg goed vergelijken.
Jaquote:
Buikpijn is altijd stomquote:
Het is ongelofelijk, maar ze laten de kerstboom met rustquote:
Nee, bij de Plus hierquote:Op woensdag 7 december 2011 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Die werkt dus helegaar niet bij de Plus hier
.
Nee hier ook nietquote:Op woensdag 7 december 2011 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Die werkt dus helegaar niet bij de Plus hier
.
Die eerste. BlondJE zei ik tochquote:Op woensdag 7 december 2011 20:37 schreef Yuki het volgende:
[ afbeelding ]
Die eerste of tweede van links?
Ja goffer. Moet ik elke keer 2 uur heen en 2 uur terug reizen voor mijn boodschappen zekerquote:
Die werkt OOK al niet bij de Plus hierquote:Op woensdag 7 december 2011 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die eerste. BlondJE zei ik toch
Die vierde trouwens ook
Dat dik schaap?quote:
Kan je meteen gezellig Toek voor z'n kanis rossen toch?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja goffer. Moet ik elke keer 2 uur heen en 2 uur terug reizen voor mijn boodschappen zeker...
Ik zou het je afradenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja goffer. Moet ik elke keer 2 uur heen en 2 uur terug reizen voor mijn boodschappen zeker...
Das Tracy uit Hairsprayquote:Op woensdag 7 december 2011 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat dik schaap?
Volgens mij werk haar zus hier in Eindhoven![]()
marijkequote:
Oh, vertel...quote:Op woensdag 7 december 2011 20:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zou het je afraden
De Plus hier is, eh, bijzonder
Kloptquote:Op woensdag 7 december 2011 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was voordat poes met de ballen voor het raam ging spelen?.
Dat komt misschien nog... Ik neem tenminste aan dat die boom er nog wel een kleine maand moet staanquote:Op woensdag 7 december 2011 20:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
Dat ze nog niet in de kerstboom gehangen hebben, vind ik een wonder
Er zijn een paar bijzondere kassadames...quote:Op woensdag 7 december 2011 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh, vertel...
Issie dubieus ja? En waarom?
Dat komt nog wel, als jullie er niet zijn...quote:Op woensdag 7 december 2011 20:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
Dat ze nog niet in de kerstboom gehangen hebben, vind ik een wonder
Ik heb de plantenspuit paraatquote:Op woensdag 7 december 2011 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat komt misschien nog... Ik neem tenminste aan dat die boom er nog wel een kleine maand moet staan...
Ik ben er bang voor jaquote:Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, als jullie er niet zijn....
Okeequote:Op woensdag 7 december 2011 20:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Das Tracy uit Hairspray
[ afbeelding ]
Whehe, duh.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb de plantenspuit paraat
[..]
Ik ben er bang voor ja
OMGquote:Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Er zijn een paar bijzondere kassadames...
Eentje met een omvang van drie meter zes en een scheel oogje, die je stelselmatig negeert
Een aziatische die je pinpas afpakt
Eentje met donkerhaar die zo verlegen is dat ze je niet aan durft te kijken
en eentje met doodgeblondeerd haar die kauwgombellen blaast en met haar telefoon speelt.
van welke winkel is die boom?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:52 schreef Muck het volgende:
Ed vond de doos interessanter dan de boom![]()
[ afbeelding ]
Ja maar een doos is toch ook veel leuker dan een boom!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:52 schreef Muck het volgende:
Ed vond de doos interessanter dan de boom![]()
[ afbeelding ]
Nouuuuu, als ik meeko weer eens in haar slaap van de kast zie glijden of eddy uit de bocht zie vliegen, heb ik daar zo mijn bedenkingen bijquote:Op woensdag 7 december 2011 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, duh.
Die beesten zijn ook niet achterlijk...
Helaas welquote:[..]
OMG...
Alhoewel, types als nr 3 en vooral 4 komen volgens mij wel vaker voor onder kassapersoneel, volgens mij...
Hier ben ikquote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef Toekito het volgende:
Chips
Voetbal
Muck
En toch ontbreekt er iets....
Ja, hier ook. Geen idee wat te doenquote:
Van tuincentrum "bij mamamuck om de hoek"quote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
van welke winkel is die boom?
Chips en voetbal boven Muck zetten, Toekje toch.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef Toekito het volgende:
Chips
Voetbal
Muck
Bier?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef Toekito het volgende:
Chips
Voetbal
Muck
Start TDU2 eens op, gaan we kijken of we elkaar kunnen vindenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Geen idee wat te doen
Gaan we proberenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Start TDU2 eens op, gaan we kijken of we elkaar kunnen vinden.
Ik ging mijne vandaag kopen, en dan lekker optuigen enzo, therapeutisch friemelen tot ik er bij neer zou vallen..da's mislukt, want ze hadden nergens een goedequote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Van tuincentrum "bij mamamuck om de hoek"
Hoezo?
Wind?quote:
Met spoiler?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spel start hier op... gebruikersnaam is Damart80.
En ik rijd nog rond in een Ibiza.
Huuuuuuu!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ging mijne vandaag kopen, en dan lekker optuigen enzo, therapeutisch friemelen tot ik er bij neer zou vallen..da's mislukt, want ze hadden nergens een goede![]()
Nou ja, misschien bij Tuinland, maar daar haalde ik alleen de parkeergarage, want kerstmarkt met bijbehorende fanfare
iddquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Huuuuuuu!![]()
Deze was enorm afgeprijsd, dus ze heeft hem gewoon meegenomen
Als wij hem niet wilden, raakte ze hem wel aan iemand anders kwijt
En pak een bol wol en een roze haaknaald, dat werkt therapeutisch
Dat ken ik jaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]ik zoek nog wel even verder
![]()
ik mag toch niet meer pinnen, want pas is verlopen, en ik heb nooit een nieuwe gekregen![]()
Heb ik niet
Misschien zo maar even een doos kerstspullen vast naar beneden slepen
Kan je niet vinden als ik op username zoek. Sta voor het vliegveld in een GTR als je mij zoekt.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, in een oranje gepimpte Range Rover.
Ik rijd die kant opquote:Op woensdag 7 december 2011 21:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan je niet vinden als ik op username zoek. Sta voor het vliegveld in een GTR als je mij zoekt.
Username: Solique
jaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:03 schreef Muck het volgende:
Is groen gekwalificeerd en rood niet?
(voetbal)
Ik zie je daar nietquote:Op woensdag 7 december 2011 21:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan je niet vinden als ik op username zoek. Sta voor het vliegveld in een GTR als je mij zoekt.
Username: Solique
* suikertaartje duikt met neus in Mucks handenquote:
Dat ga ik doen, duiken en aankledenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat ken ik ja
Ik moest 'het nieuwe pinnen' bij Action, en dat kon mijn pasje heul nie
En ja, slepen en vast een beetje andere dingetjes aankleden
* Muck knijpt zachtjesquote:Op woensdag 7 december 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje duikt met neus in Mucks handen![]()
Lekkerquote:Op woensdag 7 december 2011 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, even lekker een uurtje geslapen netSpruitjestaart voor morgen staat in de oven... Nu tijd voor jullie
Gezelligquote:Op woensdag 7 december 2011 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, even lekker een uurtje geslapen netSpruitjestaart voor morgen staat in de oven... Nu tijd voor jullie
Ja.quote:
Het is maar een kotssmileyquote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
Ik mag zeker niet "het is maar voetbal" zeggen?
Rustig papquote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een blinde os zeg die grens.
Duidelijk een portugees![]()
portugezen
Het zijn maar Portugezen hoorquote:
Ik wil er voor 50 cent wel even op stampenquote:
als je een mail stuurt krijg je als het goed is antwoord van de juiste persoonquote:Op woensdag 7 december 2011 19:45 schreef Solique het volgende:
Avond allen![]()
[..]
Misschien photoshopper maar dan moet ik weten wat het allemaal in houd.
Gewoon dicht genoeg bij het station gaan wonenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil handschoenen, koude wind is koud
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat stokbroodvretende uitschot heeft nog tegengescoord ook
Fransen![]()
Franse clubs
Ik heb nu warme handenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil handschoenen, koude wind is koud
LDG'tje woont tegenover het metrostationquote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon dicht genoeg bij het station gaan wonen
Nou ja, het blijft voetbalquote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan gewoon niet tegen onrecht. Maar dat kan niemand. Zo raar ben ik niet hoor
Zeer schattig. En grappig vooral!quote:
Oh ja het gaat maar om 25 miljoen iddquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende keer zou ik gewoon een reglementaire nederlaag van 3-0 incasseren als er zo'n strontportugees de leiding heeft. En niet spelen dus.
Ja fles, voetbal is ook levensreddend werk.... Echt, het kan mij heel veel boeienquote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja het gaat maar om 25 miljoen iddKan jou het bommen
voor deze ene keer danquote:Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb nu warme handen![]()
* MPG warmt handen van LDG'tje op
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja fles, voetbal is ook levensreddend werk.... Echt, het kan mij heel veel boeien
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
LDG'tje woont tegenover het metrostation.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja fles, voetbal is ook levensreddend werk.... Echt, het kan mij heel veel boeien
Ja, dat draait toch alleen maar om zuipen in de kroeg, met een of ander maf oranje ding aanquote:Op woensdag 7 december 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
voetbal is saai, tenzij nederlands elftal
ik hou daarvanquote:Op woensdag 7 december 2011 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat draait toch alleen maar om zuipen in de kroeg, met een of ander maf oranje ding aan![]()
Zoquote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
Zo. Dan maar een mini-kerstboom, verdorie
beter iets dan nietsquote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
Zo. Dan maar een mini-kerstboom, verdorie
Nou kijk, dát zijn dan wel weer belangrijke dingen. Voetbal niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom heb ik 6 hoeslakens van 140cm breed in de kast en een bed van 160 cm?het is maar een bed flesje je bent zo schattig
Heequote:
precies, ik ga morgen wel weer op jachtquote:
Omdat MaFles ze op de gok had gekocht, voor het bed er wasquote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom heb ik 6 hoeslakens van 140cm breed in de kast en een bed van 160 cm?het is maar een bed flesje je bent zo schattig
PRAXISquote:
Met groot bedoel ik maximaal 1.50quote:Op woensdag 7 december 2011 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
PRAXIS
met airmiles
2 meter 17 euro
ff folder checken ofzo
oh neppequote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met groot bedoel ik maximaal 1.50![]()
En ik wil een neppe
Een echte neppequote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met groot bedoel ik maximaal 1.50![]()
En ik wil een neppe
MaFles koopt niks. Die heeft gewoon "over".quote:Op woensdag 7 december 2011 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat MaFles ze op de gok had gekocht, voor het bed er was?
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef DaMart het volgende:
Misschien, heel misschien ga ik toch maar een kerstboom neerzetten van het weekend... het is toch wel gezellig natuurlijk, al is het maar voor 3 weken.
Ja, ik heb nu eentje van 20 cmquote:
ja, geen troep, niet erg als er wat sneuvelt, want je zet hem zo weer in elkaar, geen gravende katten in een pot en zei ik al geen troep?quote:
Jaquote:
Mijn boom is 2 meter of zo... in ieder geval hoger dan ik benquote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik heb nu eentje van 20 cm![]()
Dan is 1.50m groot
[..]
ja, geen troep, niet erg als er wat sneuvelt, want je zet hem zo weer in elkaar, geen gravende katten in een pot en zei ik al geen troep?
[..]
Ja
nordmannen vallen niet zo uit als je ze goed laat volzuigen met water (hihi ik zei zuigen) en als je ze gewoon flink water blijft geven....quote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
ja, geen troep, niet erg als er wat sneuvelt, want je zet hem zo weer in elkaar, geen gravende katten in een pot en zei ik al geen troep?
Hansquote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn boom is 2 meter of zo... in ieder geval hoger dan ik ben.
Die van ons ook 2,10mquote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn boom is 2 meter of zo... in ieder geval hoger dan ik ben.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Suggereer jij nou dat ik JJH wil gaan versieren komend weekend?.
Het ging over een boom zetten. Het versieren begin je zelf overquote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Suggereer jij nou dat ik JJH wil gaan versieren komend weekend?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |