Nee mafkees, zo werkt het dus niet. Als je wilt praten blijf jij maar weg uit de stiltecoupéquote:Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef lezut het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen, als je stilte wilt koop je beter een auto, maarja moraalridders op de snelweg![]()
Ja, dat dacht ik ook, eigenlijk?quote:Zit ik vanmiddag op utrecht cs in de sprinter richting breda, wordt er omgeroepen:
"omdat er bij utrecht lunetten twee treinen tegen over elkaar staan, wat niet helemaal de bedoeling is, hebben we 5 tot 10 minuten vertraging"
Ik dacht dat dat niet meer kon gebeuren met de beveliging van tegenwoordig?
Stilte Coupes die vind je nergens.. behalve thuisquote:Op donderdag 8 december 2011 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat stiltecoupe geouwehoer moet ook es kappe wezen. Driekwart van de tijd mag je blij zijn dat je sowieso mee kan, laat staan een zitplaats hebt. En dan gaan ze doen alsof je kan KIEZEN voor een stiltecoupé? Donderopman
Zolang ze tegenover elkaar staan, en niet tegen elkaar aan... is het nog niet zo'n ramp.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Maat van me mailt:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, eigenlijk?![]()
kan wel, maar dan had de ene trein wel een rood sein en een wissel gemist. Ik denk trouwens dat ik al weet welke trein er linkerspoor reed. Waarschijnlijk een conditierit van EETC die bij Houten richting Utrecht over het linkerbinnenspoor werd geleid.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Maat van me mailt:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, eigenlijk?![]()
Die conditierit is gewoon over de juiste sporen geleid, en heeft geen fout begaan. Die trein is ook niet op zo'n manier voor een rood sein gekomen.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan wel, maar dan had de ene trein wel een rood sein en een wissel gemist. Ik denk trouwens dat ik al weet welke trein er linkerspoor reed. Waarschijnlijk een conditierit van EETC die bij Houten richting Utrecht over het linkerbinnenspoor werd geleid.
Het is in de stiltecoupé meestal stiller dan bij mij thuis. Maar ja, ik heb dan ook kinderen...quote:Op donderdag 8 december 2011 00:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Stilte Coupes die vind je nergens.. behalve thuis![]()
![]()
dan kan het van alles zijn geweest, maar niet iets echt bijzonders, want anders had het wel veel langer geduurd.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:29 schreef greavy het volgende:
[..]
Die conditierit is gewoon over de juiste sporen geleid, en heeft geen fout begaan. Die trein is ook niet op zo'n manier voor een rood sein gekomen.
Düsseldorf, denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:00 schreef Crientj het volgende:
Whoot. Tickets gewonnen bij NSHispeed. Wat is leuker; Düsseldorf, Keulen of Frankfurt?
Ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:29 schreef Bitlord het volgende:
Spoedje: kan ik in de automaat ook kaartjes kopen naar België met NS-traject gratis?
Nouja, het zou kunnen. Was maar een schot in de lucht, ik ken de omstandigheden ter plaatse niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Op de vrije baan lukt het niet zomaar, maar daarbuiten kan het prima. En dan staan er gewoon twee machinisten naar twee rode seinen én elkaar te kijken.
Beetje voorbarig om gelijk over STS-passages en opengereden wissels te beginnen.
Ik ook niet. Maar het kan op veel plekken prima op seinbeeld gebeuren. Dan is het een blundertje van de trdl, maar geen veiligheidsissue.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nouja, het zou kunnen. Was maar een schot in de lucht, ik ken de omstandigheden ter plaatse niet.
twitter:treinreiziger twitterde op donderdag 08-12-2011 om 14:56:11@NSHispeed ja, ik kan dus tussen groningen en rotterdam (dalvrij) in de spits reizen als ik vervoersbewijs rsd-essen heb. Klopt toch? reageer retweet
Maar dan geld nog WEL de spitsregeling. Dus niet tussen 6:30 en 9:00 en 16:00 en 18:30. Dus ook met het papieren kaartje bij een int. traject gelden de spitstijden gewoon. Dat is een voorwaarde bij dat abonnement, ongeacht check-in of papieren kaartje.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:11 schreef James1988 het volgende:
Op de site van NS Hispeed staat dat je bij een internationale reis niet hoeft in te checken, ook niet met één van de nieuwe abonnementen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |