Bij mij moesten Ns-conducteurs scrollen langs mijn producten om te zien onder welk product ik was ingechecked.. Kennelijk werd mijn oude studenten-reisproduct als eerste getoond zonder check-in. Pas bij doorscrollen naar andere producten kon de beste man zien dat ik wel was ingechecked..quote:Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef James1988 het volgende:
Ook heel mooi dat twee producten die al bijna een maand verlopen zijn nog in dat lijstje staan
Ik geloof dat er iets van 6 verschillende producten op mijn kaart staanquote:Op woensdag 7 december 2011 20:01 schreef James1988 het volgende:
Dat is apart, ze hebben een apart scherm waar iets staat als:
Ingecheckt: Ja, te Schubbekutteveen-West om 13:37:42
Reisklasse: 2
(Fyra-toeslag: Altijd toeslagvrij)
Alle relevante informatie in een oogopslag.
vanaf 8:55 reis je met korting bij de NSquote:Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef Dimitri_ het volgende:
Iemand een idee hoe het werkt als je reist met een voordeelurenabo, en incheckt om 5 voor 9?
Is dan de hele reis op vol tarief, of gaat vanaf 9 uur automatisch de korting in?
Mijn dank zal groot zijn.
ik geloof dat je even voor 9 kan inchecken, maar of het 5, 2 of 10 voor 9 is weet ik niet. Korting gaat niet automatisch over iigquote:Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef Dimitri_ het volgende:
Iemand een idee hoe het werkt als je reist met een voordeelurenabo, en incheckt om 5 voor 9?
Is dan de hele reis op vol tarief, of gaat vanaf 9 uur automatisch de korting in?
Mijn dank zal groot zijn.
pics van je vriendin?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Dimitri_ het volgende:
Hmm, mijn vriendin haar trein gaat om 8:51. Ze wil nu dan op Breda station een kaartje naar Tilburg (vol tarief) kopen, en een kaartje van Tilburg verder (met korting). Is dit dan wel gewoon legaal? Of heeft iemand een betere optie?
Kusjes van mijn vriendin.
Ah kijk eens aan. Ze kon het zelf nergens vinden maarja, vrouwen he.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:32 schreef twiFight het volgende:
Dat is zelfs wat de NS je adviseert.
Nou kan je die trein ook nemen in in eindhoven overstappen naar maastricht..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef James1988 het volgende:
De trein van 8.51 is de intercity naar Venlo. *-)
Weleens van overstappen gehoord?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef James1988 het volgende:
De trein van 8.51 (Breda, spoor 3) is de intercity naar Venlo.
voorˇbeeld het; o -enquote:Op woensdag 7 december 2011 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weleens van overstappen gehoord?
quote:@ stiltecoupe: van mij mag het in grote neonletters op de deuren staan. Iedereen doet altijd of hun neus bloed met "ow kwisnie dat ut een stiltekoepeej wash" maar dat is onzin. Paar maanden geleden riep de hc het een keer om door de trein ("dames en heren, deze trein heeft stiltecoupes waar u geacht wordt andere mensen niet tot last te zijn" etc etc), vond ik een erg welkome actie!
Opzich snap ik dat ze het niet fijn vinden dat je praat, maar dit is ook wel weer een beetje overdreven:quote:Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef lezut het volgende:
[..]Stiltecoupé... Als ik onverhoopt er toch in terecht kom vanwege drukte oid, dan let ik wel op mijn volume, maar dan zul je nog altijd zien dat er van die moraalridders zijn die dan van je gaan eisen dat je ook strak vooruit gaat zitten kijken met je lippen op elkaar.
Ik zou bijna zeggen, als je stilte wilt koop je beter een auto, maarja moraalridders op de snelweg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |