abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 december 2011 @ 14:29:41 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_105294760
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:28 schreef CruellaDeVil11 het volgende:

[..]

Zij moesten harder werken voor hun cijfer dan zij, dus het is oneerlijk.

Ik weet niet wat ik kan doen. Ik kan aangifte doen OF hem ermee confronteren op de reunie deze zomer.
Ja, nou geloof ik je niet meer.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 7 december 2011 @ 14:29:42 #52
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_105294763
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:28 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nee, die leraar is ontslagen omdat de school vindt dat het niet hoort. Het is niet strafbaar.
Het is wel strafbaar.
pi_105294777
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:28 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nee, die leraar is ontslagen omdat de school vindt dat het niet hoort. Het is niet strafbaar.
http://www.ppsi.nl/aps/PP(...)geving/standaard.htm

Jawel.
pi_105294805
TS is jaloers. Tevens schopje ONZ
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  woensdag 7 december 2011 @ 14:30:57 #55
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_105294806
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:28 schreef CruellaDeVil11 het volgende:

[..]

Zij moesten harder werken voor hun cijfer dan zij, dus het is oneerlijk.
Zij hebben nooit harder voor die 8 moeten werken dan eerst, zij heeft er wellicht gewoon minder hard voor hoeven werken.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_105294807
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:27 schreef CruellaDeVil11 het volgende:

[..]

Grammar nazi.
.
Jij niet dan? Hoe nauw zijn je banden met het onderwijs dan?
  woensdag 7 december 2011 @ 14:31:34 #57
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_105294832
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:30 schreef pl4kkie het volgende:
TS is jaloers. Tevens schopje ONZ
Lijkt me een goede conclusie.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  woensdag 7 december 2011 @ 14:31:48 #58
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105294843
quote:
Rare link. Quote eens de passage die volgens jou relevant is?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_105294883
Hoppa, je vergelijkt je aannames van een leraar die misschien iets met een leerlinge had op school meteen maar met criminelen en kindermishandeling?
Je hebt zelf zo te zien geen leven dat je er na al die tijd mee bezig bent.
Doe iedereen een lol en ga je eigen leven kapot maken.
[/quote]
Iedereen weet dat ze seks hadden, ze zijn vaker intiem met elkaar gezien, ookal was er geen gemeenschap dan nog is een innige relatie tussen leraar en leerling ongepast. Maar ze hadden wel seks hoor, ze ging ook steeds sletterigere kleren dragen het laatste jaar, zeg me noiet dat ze dan als een maagd Maria bij hem op de kamer filmpjes ging kijken zonder seks te hebben.

Waarom zijn hier zoveel mensen voor? Hadden jullie zelf fantasieen over je leraar? Stel dat je 16jarige dochter thuiskwam met haar leraar, zou je dat pikken? Ik vind dat niet normaal.
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 14:33:55 #60
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105294913
Lekkere aanname ook, dat je zeker weet dat ze toen seks hadden. Heb je het gezien? Gegluurd? Werd je uitgenodigd om mee te kijken? Of baseer je dat op wat vermoedens?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_105294914
1. Hij die ontucht pleegt met zijn minderjarig kind, stiefkind of pleegkind, zijn pupil, een aan zijn zorg, opleiding of waakzaamheid toevertrouwde minderjarige of zijn minderjarige bediende of ondergeschikte, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of een geldboete van de vierde categorie.
2. Met dezelfde straf wordt gestraft:
- de ambtenaar die ontucht pleegt met een persoon aan zijn gezag onderworpen of aan zijn waakzaamheid toevertrouwd of aanbevolen;
  woensdag 7 december 2011 @ 14:33:59 #62
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_105294916
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:33 schreef CruellaDeVil11 het volgende:
Iedereen weet dat ze seks hadden, ze zijn vaker intiem met elkaar gezien, ookal was er geen gemeenschap dan nog is een innige relatie tussen leraar en leerling ongepast. Maar ze hadden wel seks hoor, ze ging ook steeds sletterigere kleren dragen het laatste jaar, zeg me noiet dat ze dan als een maagd Maria bij hem op de kamer filmpjes ging kijken zonder seks te hebben.

Waarom zijn hier zoveel mensen voor? Hadden jullie zelf fantasieen over je leraar? Stel dat je 16jarige dochter thuiskwam met haar leraar, zou je dat pikken? Ik vind dat niet normaal.
Die sletterige kleren zijn inderdaad keihard bewijs :D
  woensdag 7 december 2011 @ 14:34:20 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105294932
Too obvious.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_105294944
quote:

Is het jouw dochter? Is het jouw man? Heeft zij er problemen mee (gehad)? Als het antwoord in de drie gevallen nee is dan moet je je er lekker buiten houden...

OF je bent werkelijk zo stom, of een troll.. (hoop het laatste)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_105294946
Meesterlijke troll dit.
pi_105294952
Er zijn mensen aan wie zij het heeft verteld, haar vriendinnen lieten haar daarom ook stikken. Ik ben niet de enige ofzo.
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 14:34:59 #67
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105294961
quote:

Ik vind het ook niet normaal, maar ik vind het ook zeerzeker niet aan jou om in deze situatie iets te doen. Ze heeft ook ouders neem ik aan, die toch iets meer zeggenschap over hun kind hebben.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_105294976
Seks tussen een 16-jarige en meerderjarige is op zich niet illegaal. Wel als er sprake was van een vertrouwensrelatie. Dit kan zijn leerling/leraar, pupil/coach, scout/groepsleider, dat soort dingen. (wetsartikel)
Dit om machtsmisbruik te voorkomen. Een leraar kan natuurlijk heel makkelijk een leerling bedreigen met "dan ga ik je een onvoldoende geven".
Nu lijkt daar hier geen sprake van te zijn, aangezien ze nadien zijn gaan samenwonen, maar destijds was het zeker niet wettelijk toegestaan en grond geweest voor ontslag en eventuele strafrechtelijke vervolging.

Het lijkt me alleen dat de school wel weet met wie de leraar samenwoont en dat het een oud-leerlinge van hem was. Blijkbaar hebben die er nu geen problemen mee.
Om het nu nog strafrechtelijk aan te kaarten gaat moeilijk worden. Zij zal hem nooit beschuldigen, en hij zal uiteraard ook ontkennen. Wat je overhoudt is roddel.

Het dient verder geen enkel doel meer, zeker omdat de school er zelf al niet tegen optreedt. Gewoon laten gaan dus.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  woensdag 7 december 2011 @ 14:35:23 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105294977
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:34 schreef CruellaDeVil11 het volgende:
Er zijn mensen aan wie zij het heeft verteld, haar vriendinnen lieten haar daarom ook stikken. Ik ben niet de enige ofzo.
Had dat dan meteen gezegd!

:')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_105294980
quote:
Hoppa, je vergelijkt je aannames van een leraar die misschien iets met een leerlinge had op school meteen maar met criminelen en kindermishandeling?
Je hebt zelf zo te zien geen leven dat je er na al die tijd mee bezig bent.
Doe iedereen een lol en ga je eigen leven kapot maken.

[/quote]

Nee jij hebt gewoon 0,0 bewijs dat er iets gebeurt is, je hebt alleen maar vermoedens. En door je reacties kom je gewoon nogal als een zeikerd over. Heb je toevallig een kort pittig kapsel?
Gr. Gr.
pi_105294986
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:34 schreef CruellaDeVil11 het volgende:
Lekkere vriendinnen..

Lijkt steed smeer op een troll :')
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_105294988
Jezus, waar maak je je druk om? Bemoei je lekker met je eigen zaken, en laat ze lekker.
Gezien de tijd die ze nu samen zijn, zijn ze blijkbaar nog steeds gelukkig met elkaar, dus laat ze lekker hun gang gaan.
  woensdag 7 december 2011 @ 14:36:02 #73
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105294994
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:34 schreef Scorpie het volgende:
Meesterlijke troll dit.
Nou, meesterlijk :')
Ben er ook wel over uit.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_105294997
quote:
Iedereen weet dat ze seks hadden,
Ik niet. De rechter ook niet.
Dus nogmaals, heb je er harde bewijzen voor?
En dan niet aankomen met "iedereen wist het" en "ze droeg sletterige kleren". Dat zijn geen bewijzen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 7 december 2011 @ 14:36:21 #75
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_105295005
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:35 schreef destrovel het volgende:
Seks tussen een 16-jarige en meerderjarige is op zich niet illegaal. Wel als er sprake was van een vertrouwensrelatie. Dit kan zijn leerling/leraar, pupil/coach, scout/groepsleider, dat soort dingen. (wetsartikel)
Dit om machtsmisbruik te voorkomen. Een leraar kan natuurlijk heel makkelijk een leerling bedreigen met "dan ga ik je een onvoldoende geven".
Nu lijkt daar hier geen sprake van te zijn, aangezien ze nadien zijn gaan samenwonen, maar destijds was het zeker niet wettelijk toegestaan en grond geweest voor ontslag en eventuele strafrechtelijke vervolging.

Het lijkt me alleen dat de school wel weet met wie de leraar samenwoont en dat het een oud-leerlinge van hem was. Blijkbaar hebben die er nu geen problemen mee.
Om het nu nog strafrechtelijk aan te kaarten gaat moeilijk worden. Zij zal hem nooit beschuldigen, en hij zal uiteraard ook ontkennen. Wat je overhoudt is roddel.

Het dient verder geen enkel doel meer, zeker omdat de school er zelf al niet tegen optreedt. Gewoon laten gaan dus.
Perfecte conclusie van dit verhaal :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')