Ja, nou geloof ik je niet meer.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:28 schreef CruellaDeVil11 het volgende:
[..]
Zij moesten harder werken voor hun cijfer dan zij, dus het is oneerlijk.
Ik weet niet wat ik kan doen. Ik kan aangifte doen OF hem ermee confronteren op de reunie deze zomer.
Het is wel strafbaar.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, die leraar is ontslagen omdat de school vindt dat het niet hoort. Het is niet strafbaar.
http://www.ppsi.nl/aps/PP(...)geving/standaard.htmquote:Op woensdag 7 december 2011 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, die leraar is ontslagen omdat de school vindt dat het niet hoort. Het is niet strafbaar.
Zij hebben nooit harder voor die 8 moeten werken dan eerst, zij heeft er wellicht gewoon minder hard voor hoeven werken.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:28 schreef CruellaDeVil11 het volgende:
[..]
Zij moesten harder werken voor hun cijfer dan zij, dus het is oneerlijk.
Lijkt me een goede conclusie.quote:
Rare link. Quote eens de passage die volgens jou relevant is?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:29 schreef CruellaDeVil11 het volgende:
[..]
http://www.ppsi.nl/aps/PP(...)geving/standaard.htm
Jawel.
Die sletterige kleren zijn inderdaad keihard bewijsquote:Op woensdag 7 december 2011 14:33 schreef CruellaDeVil11 het volgende:
Iedereen weet dat ze seks hadden, ze zijn vaker intiem met elkaar gezien, ookal was er geen gemeenschap dan nog is een innige relatie tussen leraar en leerling ongepast. Maar ze hadden wel seks hoor, ze ging ook steeds sletterigere kleren dragen het laatste jaar, zeg me noiet dat ze dan als een maagd Maria bij hem op de kamer filmpjes ging kijken zonder seks te hebben.
Waarom zijn hier zoveel mensen voor? Hadden jullie zelf fantasieen over je leraar? Stel dat je 16jarige dochter thuiskwam met haar leraar, zou je dat pikken? Ik vind dat niet normaal.
Is het jouw dochter? Is het jouw man? Heeft zij er problemen mee (gehad)? Als het antwoord in de drie gevallen nee is dan moet je je er lekker buiten houden...quote:Op woensdag 7 december 2011 14:33 schreef CruellaDeVil11 het volgende:
Waarom zijn hier zoveel mensen voor? Hadden jullie zelf fantasieen over je leraar? Stel dat je 16jarige dochter thuiskwam met haar leraar, zou je dat pikken? Ik vind dat niet normaal.
Ik vind het ook niet normaal, maar ik vind het ook zeerzeker niet aan jou om in deze situatie iets te doen. Ze heeft ook ouders neem ik aan, die toch iets meer zeggenschap over hun kind hebben.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:33 schreef CruellaDeVil11 het volgende:
Had dat dan meteen gezegd!quote:Op woensdag 7 december 2011 14:34 schreef CruellaDeVil11 het volgende:
Er zijn mensen aan wie zij het heeft verteld, haar vriendinnen lieten haar daarom ook stikken. Ik ben niet de enige ofzo.
Iedereen weet dat ze seks hadden, ze zijn vaker intiem met elkaar gezien, ookal was er geen gemeenschap dan nog is een innige relatie tussen leraar en leerling ongepast. Maar ze hadden wel seks hoor, ze ging ook steeds sletterigere kleren dragen het laatste jaar, zeg me noiet dat ze dan als een maagd Maria bij hem op de kamer filmpjes ging kijken zonder seks te hebben.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:33 schreef CruellaDeVil11 het volgende:
Hoppa, je vergelijkt je aannames van een leraar die misschien iets met een leerlinge had op school meteen maar met criminelen en kindermishandeling?
Je hebt zelf zo te zien geen leven dat je er na al die tijd mee bezig bent.
Doe iedereen een lol en ga je eigen leven kapot maken.
Lekkere vriendinnen..quote:Op woensdag 7 december 2011 14:34 schreef CruellaDeVil11 het volgende:
Er zijn mensen aan wie zij het heeft verteld, haar vriendinnen lieten haar daarom ook stikken. Ik ben niet de enige ofzo.
Nou, meesterlijkquote:
Ik niet. De rechter ook niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:33 schreef CruellaDeVil11 het volgende:
Iedereen weet dat ze seks hadden,
Perfecte conclusie van dit verhaalquote:Op woensdag 7 december 2011 14:35 schreef destrovel het volgende:
Seks tussen een 16-jarige en meerderjarige is op zich niet illegaal. Wel als er sprake was van een vertrouwensrelatie. Dit kan zijn leerling/leraar, pupil/coach, scout/groepsleider, dat soort dingen. (wetsartikel)
Dit om machtsmisbruik te voorkomen. Een leraar kan natuurlijk heel makkelijk een leerling bedreigen met "dan ga ik je een onvoldoende geven".
Nu lijkt daar hier geen sprake van te zijn, aangezien ze nadien zijn gaan samenwonen, maar destijds was het zeker niet wettelijk toegestaan en grond geweest voor ontslag en eventuele strafrechtelijke vervolging.
Het lijkt me alleen dat de school wel weet met wie de leraar samenwoont en dat het een oud-leerlinge van hem was. Blijkbaar hebben die er nu geen problemen mee.
Om het nu nog strafrechtelijk aan te kaarten gaat moeilijk worden. Zij zal hem nooit beschuldigen, en hij zal uiteraard ook ontkennen. Wat je overhoudt is roddel.
Het dient verder geen enkel doel meer, zeker omdat de school er zelf al niet tegen optreedt. Gewoon laten gaan dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |