quote:Op woensdag 7 december 2011 13:37 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Tuurlijk knul, lekker makkelijk. Nu ben je ineens aan het trollen.Wat laat jij je kennen zeg.
Kom je volgend topic met mij 1 op 1? echte discussie met onderbouwingen enzo?
O dus wanneer ik antwoord geef op jouw vraag;quote:Op woensdag 7 december 2011 13:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]![]()
Had het van te voren al aan anderen aangegeven dit te doen. Dont worry, is echt zoals het lijkt.
En met jou in discussie? Weinig kans. Je persoonlijke aanvallen, ontwijken van vragen, vragen beantwoorden met zaken die way-off zijn... terwijl je nog een kloon bent ook.
Kom gewoon met je normale account. Dan neem ik je wellicht serieus, troll.
En jij vervolgens stelt dat ik onkundig ben is het teveel gevraagd om het te onderbouwen?quote:Je leert de kinderen de werkelijke geschiedenis van ons financiële systeem en de gevaren die daar mee komen. De oprichting van de FED in 1913 en de consequenties daarvan in de jaren 30 en nu. Dit is gelijk het antwoord op de vraag van 3-voud want de FED is de oorzaak van de huidige crisis. Het systeem dat is geïntroduceerd met de FED heeft ervoor gezorgd dat politici onbeperkt geld uit kunnen geven wat uit het niets gemaakt wordt door een privé bedrijf zonder edelmetalen om het te ondersteunen. Het is een systeem gebaseerd op schuld en dat is waar de schoen wringt.
Zal me aan de reet roesten. Je bent een troll-kloon.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:42 schreef FerryVuist het volgende:
En niet meer zo kronkelen en kermen over persoonlijke aanvallen want ik behandel je met respect. Ik ben ook erg benieuwd naar jouw visie, oprecht.
Waarom begin je mij nu persoonlijk aan te vallen als ik je gewoon een volwassen vraag stel? Jij sprak mij als eerst aan dat ik onkundig zou zijn, waarom negeerde je de "kloon" dan niet gelijk? Of wordt het je nu te heet onder de voeten? Beetje hypocriet om nu te gaan schelden niet waar? Geef gewoon antwoord op mijn vraag, het is een normale vraag en ik behandel je met respect.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zal me aan de reet roesten. Je bent een troll-kloon.
Ah dat verklaard zijn beperkte spelling.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Duidelijk. Zijn claim alles te weten van de economie, zijn pedante manier van posten, zijn persoonlijke aanvallen. Kan er maar één zijn: Goudisecht!
Jij bent toch diegene die continue op de man speelt?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:47 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Waarom begin je mij nu persoonlijk aan te vallen als ik je gewoon een volwassen vraag stel?
Er wordt eerst heel hoog van de toren geblazen en vervolgens zijn ze niet thuis. Typerend.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:47 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Waarom begin je mij nu persoonlijk aan te vallen als ik je gewoon een volwassen vraag stel? Jij sprak mij als eerst aan dat ik onkundig zou zijn, waarom negeerde je de "kloon" dan niet gelijk? Of wordt het je nu te heet onder de voeten? Beetje hypocriet om nu te gaan schelden niet waar? Geef gewoon antwoord op mijn vraag, het is een normale vraag en ik behandel je met respect.
Ik had dat nodig om iedereen duidelijk te maken hoe hypocriet men is met schreeuwen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:47 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Waarom begin je mij nu persoonlijk aan te vallen als ik je gewoon een volwassen vraag stel? Jij sprak mij als eerst aan dat ik onkundig zou zijn, waarom negeerde je de "kloon" dan niet gelijk? Of wordt het je nu te heet onder de voeten? Beetje hypocriet om nu te gaan schelden niet waar? Geef gewoon antwoord op mijn vraag, het is een normale vraag en ik behandel je met respect.
Jij speelt op de man.......quote:Op woensdag 7 december 2011 13:49 schreef FerryVuist het volgende:
Spijtig dat 3-voud alles doet waar hij de vaste bezoekers van dit topic van beschuldigd. Vragen ontwijken en schelden.
Terwijl ik wel gewoon over de brug kom. Echt walgelijk zwak vind ik dit van 3-voud. Ik had op zijn minst een beetje kennis van zijn kant verwacht, dit is gewoon diep triest.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er wordt eerst heel hoog van de toren geblazen en vervolgens zijn ze niet thuis. Typerend.
Ik heb 3-voud de laatste dagen een beetje zitten observeren en het is een persoon die hard schreeuwt, hoog van de toren blaast en zich vervolgens achter zijn mama verschuild.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:51 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Terwijl ik wel gewoon over de brug kom. Echt walgelijk zwak vind ik dit van 3-voud. Ik had op zijn minst een beetje kennis van zijn kant verwacht, dit is gewoon diep triest.
Dus je geeft toe dat je eigenlijk 0,0 verstand hebt van de crisis en de financiële instellingen achter die crisis? Stiekem wist ik dat al wel hoor, ik wou het gewoon uit jouw toetsenbord lezen. Je verwijten zal ik maar even negeren, ik nodig je uit met mij een volwassen discussie te voeren waar we allebei wat van kunnen leren.. Maar aangezien mijn simpele vraag al te hoog gegrepen is voor je adviseer ik je gewoon mijn posts aandachtig te lezen en het daar bij te laten. Je hebt even een flink modderfiguur geslagen jij. Verschuil je maar snel achter het feit dat het een "troll" van je was, hetgeen waar je mij van beschuldigd en als reden gebruikt niet met mij te discussiëren. Wat laat jij je kennen zeg.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik had dat nodig om iedereen duidelijk te maken hoe hypocriet men is met schreeuwen.
Dat was succesvol.
Daarnaast scheld ik niet. Je bent aan het trollen en je bent een kloon. Dat je laatste 3 posts ineens uber-serieus zijn, doet er niets aan af.
It takes one to know one.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb 3-voud de laatste dagen een beetje zitten observeren en het is een persoon die hard schreeuwt, hoog van de toren blaast en zich vervolgens achter zijn mama verschuild.
Leer ons dan eens wat over de crisis. Hoe is deze volgens jou ontstaan? Je stelde ons die vraag en ik heb hem beantwoord. Gewoon omdat het topic daarover gaat, nu jij. Of blijf je offtopic trollen?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:55 schreef 3-voud het volgende:
... en we zijn weer terug bij af. Persoonlijk worden.
Hun niveau is zo hoog dat ze van die spiegel niets leren.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat maar 3-voud, je begrijpt zelfs de meest simpele stellingen niet. Met jou valt niet te discussiëren, veel plezier in je kokerwereldje verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |