Waar zeg ik dat er iets mis mee is? Wederom een (verkeerde) aanname van je.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:09 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Als hij moslim zou zijn?
Já! Kon even niet op de naam komen !quote:Op woensdag 7 december 2011 14:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit topic doet me aan de goede oude tijden met VancouverFan
Je denkt het wel, ik kan het ruiken. Ik kan dat misplaatste gevoel van overwinning gewoon bij je ruiken. Ik gun het je wel hoor, daar niet van. Maar het voelt allemaal als nét niet.quote:
Hoor jij ook een raar gezoem in je hoofd? Zo eentje waar je dan heel de dag rondom je heen kijkt waar het weg komt.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:10 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Je denkt het wel, ik kan het ruiken. Ik kan dat misplaatste gevoel van overwinning gewoon bij je ruiken. Ik gun het je wel hoor, daar niet van. Maar het voelt allemaal als nét niet.
hear hearquote:Op woensdag 7 december 2011 15:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor iemand die claimt 'nieuw' te zijn ken je je BNW pappeheimers wel iig.
ik betrapte je zelfs over kennis van Bankfurt.
Zucht.. klonen, de lol ging er in 2004 al af.
Nee ik heb radio 10 gold op staan.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoor jij ook een raar gezoem in je hoofd? Zo eentje waar je dan heel de dag rondom je heen kijkt waar het weg komt.
Hoger dan wie. Hoger dan van jou sowieso.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lees goed terug dan. Ik heb posts lang geprobeert antwoord te krijgen met nette vragen en de persoonlijke aanvallen te negeren.
Als ik dan die methode zelf hanteer(die actie=reactie waar je begrip voor hebt), wordt men wild (en wederom persoonlijk, duh) en begin jij op mij te hakken met de overtuiging een punt te hebben.
Nogmaals, ik had je hoger ingeschat. Dat is sinds een uurtje 0,0.
Hij leeft onder een theedoekquote:Op woensdag 7 december 2011 15:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoor jij ook een raar gezoem in je hoofd? Zo eentje waar je dan heel de dag rondom je heen kijkt waar het weg komt.
Ik claim niet nieuw te zijn, waar haal je die onzin vandaan? Ik lurk al jaren man.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor iemand die claimt 'nieuw' te zijn ken je je BNW pappeheimers wel iig.
ik betrapte je zelfs over kennis van Bankfurt.
Daar had je het bij moeten laten.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:15 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Ik claim niet nieuw te zijn, waar haal je die onzin vandaan? Ik lurk al jaren man.
Maar ineens had je de behoefte om te gaan posten?? Denk je echt dat iemand daar intrapt??quote:Op woensdag 7 december 2011 15:15 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Ik claim niet nieuw te zijn, waar haal je die onzin vandaan? Ik lurk al jaren man.
Nou je haalt de schade van het -op je vingers hebben moeten zitten- wel ruimschoots in dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:15 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Ooh we hebben een wannabe dagobert duck.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
..ik zwem in het geld hahaha
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Armoedzaaier?? Gekke bontkraag toch , ..ik zwem in het geld hahaha
Hij vind het niet leuk dat er op de man gespeeld wordt maar kan het zelf niet 4 berichten achter elkaar vol houden zonder een volle luier te krijgen. Vervolgens gaat hij dan weer schelden, nergens voor nodig.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de mod hier zometeen ingrijpt.
Je trekt alles naar je toe, en hebt een erg grote mond voor een *kuch nieuwe user
Oh je zal het vast verdienen maar ik weet zeker dat jouw uitkering nog geen 30% van mijn salaris is.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:19 schreef FerryVuist het volgende:
[..]! Ja vast. Wie probeer je te overtuigen? Je klaagt altijd maar over de werkschuwe en looft de harde werkers, je bent gewoon aan armoedige arbeider man.
Ik durf te wedden dat ik minstens 3x meer verdien dan zo'n pauperige arbeider als jij.
Nou dat had vorig topic al gemogen zeg.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de mod hier zometeen ingrijpt.
Je trekt alles naar je toe, en hebt een erg grote mond voor een *kuch nieuwe user
Schei eens uit.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:19 schreef FerryVuist het volgende:
[..]! Ja vast. Wie probeer je te overtuigen? Je klaagt altijd maar over de werkschuwe en looft de harde werkers, je bent gewoon aan armoedige arbeider man.
Ik durf te wedden dat ik minstens 3x meer verdien dan zo'n pauperige arbeider als jij.
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hij vind het niet leuk dat er op de man gespeeld wordt maar kan het zelf niet 4 berichten achter elkaar vol houden zonder een volle luier te krijgen. Vervolgens gaat hij dan weer schelden, nergens voor nodig.
[..]
Oh je zal het vast verdienen maar ik weet zeker dat jouw uitkering nog geen 30% van mijn salaris is.
Heb je ook weer gelijk in. Tegen criminaliteit kan een goede baan niet opquote:Op woensdag 7 december 2011 15:21 schreef FerryVuist het volgende:
[..]Je salaris ja?
Met een salaris red je het echt niet tegen mij, druiloor. Ik heb geen salaris meer nodig. Peasant.
Ga toch heen met die opschepperijquote:Op woensdag 7 december 2011 15:21 schreef FerryVuist het volgende:
[..]Je salaris ja?
Met een salaris red je het echt niet tegen mij, druiloor. Ik heb geen salaris meer nodig. Peasant.
En maar blijven volharden in het egoisme. Je kan ook demonstreren om zo je steun aan anderen uit te spreken.(Maar gezien de reacties hier komt dat in bijna niemand op) De occupy beweging denkt (hoop ik) niet binnen de landsgrenzen. Ik vind het misplaatst en genant om te denken dat NL geen rol speelt in de misstanden in de wereld.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat hebben ze bereikt dan? Concreet?
En wat vált er te bereiken in Nederland, want daar hebben we het toch over. Occupy in Nederland. Misplaatst vind ik, met het goede sociale vangnet wat we hebben hier.
Als het puur uit solidariteit met Amerika is kan ik het nog begrijpen, maar wat willen ze nu bereiken hier waar niemand honger hoeft te lijden?
Ja, zal tijd worden. Het topic schijnt over Occupy te gaan, maar dankzij FerryGrotebek draait nu alles om hemquote:Op woensdag 7 december 2011 15:19 schreef heartz het volgende:
[..]
Nou dat had vorig topic al gemogen zeg.
DemonHunter en Gray![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in. Tegen criminaliteit kan een goede baan niet op
Zou je ook tegen 3 voud mogen zeggen.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Schei eens uit.
Tracht normaal mee te posten of blijf lekker lurken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |