Je bedoelt Bravo? Want ik probeer namelijk al sinds het begin een discussie met 3-voud op gang te krijgen.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
De TT klopt ook niet. Heb nog geen discussie over Occupy kunnen ontdekken, alleen een trollkloon.
Wat een interesse in 3voud en Ronnie zomaar vanuit het nietsquote:Op woensdag 7 december 2011 14:41 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Je bedoelt Bravo? Want ik probeer namelijk al sinds het begin een discussie met 3-voud op gang te krijgen.
Dit dus....Occupy Amsterdam...daar gaat het om. Dat zijn die werkelozen in die tentjes.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
De TT klopt ook niet. Heb nog geen discussie over Occupy kunnen ontdekken, alleen een trollkloon.
Wil je een gesigneerde handtekening? Of een foto voor boven je bed?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:41 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Je bedoelt Bravo? Want ik probeer namelijk al sinds het begin een discussie met 3-voud op gang te krijgen.
Mooie tv. Maar ze zullen wel gaan vragen om steun van andere mensen die goederen hebben om tentjes vast te zetten.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:43 schreef 3-voud het volgende:
Morgen dikke westerstorm. Dat worden beelden van vliegende tenten.
Maar natuurlijk, immers is de schuldencrisis de voornaamste reden voor de occupy-ers om te gaan demonstreren. Dat in combinatie met de ijzeren greep van de internationale bankiers op ons politieke systeem.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een interesse in 3voud en Ronnie zomaar vanuit het niets.
En Occupy, interesseert je dat net zoveel?
Hoeveel heb je er nog liggen? Die dingen vliegen erdoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wil je een gesigneerde handtekening? Of een foto voor boven je bed?
Inderdaad... de middenstand in Den Haag is ook erg blij met mijn populariteit. De lokale drukker heeft het in tijden niet zo druk gehad.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nog liggen? Die dingen vliegen erdoor.
Ondernemende mensen. Die rocken.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Inderdaad... de middenstand in Den Haag is ook erg blij met mijn populariteit. De lokale drukker heeft het in tijden niet zo druk gehad.
Binnenkort ook posters op deurformaat.
Doet wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit topic doet me aan de goede oude tijden met VancouverFan
Kleine Fairy toch... doe je het weerquote:Op woensdag 7 december 2011 14:52 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Waar is de discussie? O wacht, daar heb jij de kennis niet voor. Há, jij bent dom.
Oppassen hoor. Jouw aanhangers hier kunnen je erop afbranden... als ze niet partijdig zijn dan.quote:
Wees blij , dat is toch juist positief ?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen: het is een slecht aftreksel van de Amerikaanse versie.
Voor iemand die claimt 'nieuw' te zijn ken je je BNW pappeheimers wel iig.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:34 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Ik ben nog veel erger dan die draak van een Goud. Maak je borst maar nat, -knip-. En het staat je vrij om mijn ongelijk aan te tonen.
Wat hij ook schrijft:quote:Op woensdag 7 december 2011 14:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Je moet wel een kutdag hebben. Hier proberen de grote man uit te hangen terwijl je in een ander topic door alles en iedereen wordt uitgelachen omdat je bang bent voor de tandarts![]()
![]()
Agressief manneke met mocro-taaltje.quote:Vandaag dus naar de tandarts, straight up gaten boren. Nou ik had er al geen zin in dus dat liet ik ook wel merken; beetje gemopperd en geklaagd.. Enfin, de tandarts begon met boren en ik vertelde hem dat ik het nog voelde en de verdoving waarschijnlijk niet werkt.. zegt die gore pisdrinker dat ik het dan maar even door moet bijten..Ik bedoel wtf, regel die shit even voor je patiënten of zo. Dus nadat hij klaar is zei ik van: zal ik jou ff een stevige vuistslag op je kaak geven, daar zit jij toch ook niet op te wachten? Dat sloeg nergens op zei die tandarts dus ik had het helemaal gehad.
Kut tandarts, behandel je patiënten even met fatsoen of zo.
Gemiste kans dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh, tis remlof. die heeft soweiso een haat tegen mij. In zijn admin-tijd kwam hij er openlijk voor uit mij te willen bannen. Alle rechtsen trouwens, maar mij in het bijzonder.
Dus negeer hem maar. Hij doet het erom.
Hadden dan ook al geconstateerd dat Goud een moslim was. Goud werd toen boos, want ontmaskerd.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat hij ook schrijft:
[..]
Agressief manneke met mocro-taaltje.
Dat had gekund, als we dezelfde problemen hier hadden met die bagger hypotheken waar zoveel slachtoffers van gekomen zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef Summers het volgende:
[..]
Wees blij , dat is toch juist positief ?
Hij is sindsdien admin-af. Lijkt me win-win.quote:
1+1=2 is lang geleden, maar zo actueelquote:Op woensdag 7 december 2011 15:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hadden dan ook al geconstateerd dat Goud een moslim was. Goud werd toen boos, want ontmaskerd.
Het verklaart ook direct waarom hij zo snel boos op jou en mij is...
En dat heb jij allemaal veroorzaakt, nou zeg. Poe hé. Jij bent echt iemand om rekening mee te houden zeg, nou en of.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hij is sindsdien admin-af. Lijkt me win-win.
Wat is daar mis mee dan? Als hij moslim zou zijn?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hadden dan ook al geconstateerd dat Goud een moslim was. Goud werd toen boos, want ontmaskerd.
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:08 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
En dat heb jij allemaal veroorzaakt, nou zeg. Poe hé. Jij bent echt iemand om rekening mee te houden zeg, nou en of.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |