SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I see peas of green, red roses too....
Yep.quote:
Stand #2510 (dubbele punten):quote:
Dat zijn de 2 meest veelzijdige organen. (lever heeft meer dan 500 functies geloof ik) Maar het is niet goed.quote:
Dat is wel goed.quote:
Vind ik prima.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:22 schreef ScottTracy het volgende:
Je zei er niet bij dat het in één post moest, dus strikt genomen heb ik het punt verdiend.
X?quote:Een X is een lekenterm voor egaal en licht gepigmenteerde, scherp begrensde plakken of plekjes die in de verouderende huid vaak optreden, met name in het gelaat en op de rug van hand en onderarm, die veel aan zonlicht zijn blootgesteld. De medische naam is lentigo, meervoud lentigines. Ze zijn volgens sommigen ontsierend maar in principe onschadelijk.
OK, dat klopt ongeveer wel. Volgende keer zal ik het zinnetje er weer bij zetten, ook als het voor de hand ligt.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:22 schreef ScottTracy het volgende:
Je zei er niet bij dat het in één post moest, dus strikt genomen heb ik het punt verdiend.
En eenmaal ja.quote:
De geweldenaar!quote:
Ha, is het één van die 2 ouwe hoeren?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:01 schreef BusterPosey het volgende:
Hint 1: Zij kwam deze week in het nieuws omdat zij een gezin wilde stichten, waardoor zij haar huidige beroep niet meer kan uitoefenen.
Ja. Een Bi-atlete zelfs (Hint 2)quote:
Zij is reeds langer gestopt. Je zit wel heel warm. Het is net als Wilhelm een Duitse biathlete.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:08 schreef MadMaster het volgende:
Moet dan Kati Wilhelm denken, maar die is wat ouder en roder...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Groenland![]()
Madagascar![]()
Verenigd Koninkrijk![]()
Australië(een continent is geen eiland)
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:16 schreef Greenpeas het volgende:
Madagaskar, Groenland, IJsland, Nieuw-Zeeland
![]()
Japan is geen eiland, maar een land dat bestaat uit verschillende eilanden.quote:
Ja, dat idee had ik al op basis van je hints en haar outfit, maar de hedendaagse dames ken ik niet...quote:Op woensdag 7 december 2011 14:09 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Zij is reeds langer gestopt. Je zit wel heel warm. Het is net als Wilhelm een Duitse biathlete.
Heb je gelijk in, maar dan nog zitten we nu op 3.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Verenigd Koninkrijk is eigenlijk geen eiland, dat beslaat er meerdere. De correcte benaming zou Groot-Brittanië zijn.
En dat maakt 4quote:
Ik hoor graag dat ik gelijk hebquote:Op woensdag 7 december 2011 14:20 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar dan nog zitten we nu op 3.
Je hebt er denk ook gelijk in dat je dat graag hoort.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik hoor graag dat ik gelijk heb
Gelijk heb jequote:Op woensdag 7 december 2011 14:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik hoor graag dat ik gelijk heb
quote:
Het is eigenlijk Chocolate Fudge Brownie maar ik reken 'm goed.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:30 schreef BusterPosey het volgende:
Cookie Dough
Chocolate Fudge
Strawberry Cheesecake
Neo is niet goed.quote:
Het is NOAD ADVENDO Combinatie, maar de coulance betaalt zich direct terugquote:
Biathlete is Neuner?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:06 schreef BusterPosey het volgende:
Ze heeft wel eens wat gewonnen in haar eigenlijk nog jonge carriere...
[ afbeelding ]
GVD dat was het jaquote:
quote:
quote:
quote:
Stand #2510 (dubbele punten):quote:2075
The ozone layer has fully recovered
Chlorofluorocarbons (CFCs) were invented in the 1920s. They were used in air conditioning/cooling units, as aerosol spray propellants prior to the 1980s, and in the cleaning processes of electronic equipment. They also occured as by-products of some chemical processes.
No significant natural sources were ever identified for these compounds - their presence in the atmosphere was found to be almost entirely due to human activity. When such ozone-depleting chemicals reached the stratosphere, they dissociated by ultraviolet light to release chlorine atoms. The chlorine atoms acted as a catalyst, each one breaking down tens of thousands of ozone molecules before being removed from the stratosphere.
The ozone layer prevents most UV wavelengths of sunlight from passing through the Earth's atmosphere. In the late 20th century, huge decreases in ozone generated worldwide concern. It was suspected that a variety of biological consequences - such as increases in skin cancer, cataracts, damage to plants, and reduced plankton populations - resulted from the higher levels of UV exposure due to ozone depletion.
This led to the adoption of the Montreal Protocol - one of the single most successful international agreements of all time, which banned the production of CFCs, halons and related ozone-depleting chemicals. Although this ban came into force in 1989, the molecules had a longevity of several decades. In 2006, the ozone hole was the largest ever recorded, at 10.6 million square miles (pictured below). It was not until 2075 that it fully recovered.
quote:
Kelis, maar ik reken het goedquote:
Ethiopië is fout, maar met Sudan maak je de 5 compleet. De zesde optie was Djibouti.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:32 schreef Gillingham het volgende:
Egypte, Saudie-Arabië, Yemen, Ethiopië, Sudan
Eerst Betalen Intern Tenslotte Dan Anderen?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:53 schreef Hi_flyer het volgende:
Waar staat de boekhoudkundige afkorting EBITDA voor?
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:56 schreef tomtomaat het volgende:
earnings beefore intrest tax depreciation and amortization
Stand #2510 (dubbele punten):quote:Op woensdag 7 december 2011 16:05 schreef Michelangelo2 het volgende:
International Financial Reporting Standard
Het is een manquote:Op woensdag 7 december 2011 16:17 schreef Greenpeas het volgende:
Vrouw van de president van Georgie?
Internationale Karelsprijs Aken, kortweg Karelsprijs genoemd. Maar goed genoegquote:
Stand #2510 (dubbele punten):quote:Op woensdag 7 december 2011 16:58 schreef plagvreugd het volgende:
ING Bank, Nationale Nederlanden, Westland-Utrecht Bank.
Ik dacht gewoon 'Zij kon het lonken niet laten', maar goed.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:21 schreef PhysicsRules het volgende:
'Zij kon het lonken niet laten'
Heette dat 'Lonken?'
Welk bedrijf?quote:is an American provider of on-demand internet streaming media in the United States, Canada, and Latin America and flat rate DVD-by-mail in the United States. The company was established in 1997 and is headquartered in Los Gatos, California. It started its subscription-based digital distribution service in 1999 and by 2009 it was offering a collection of 100,000 titles on DVD and had surpassed 10 million subscribers. On February 25, 2007,
announced the billionth DVD delivery. In April 2011, Netflix announced 23.6 million subscribers.
Op den duur wel. Je electoriaat bespelen dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef PhysicsRules het volgende:
zorgen dat in een debat jouw termen en uitdrukkingen gebruikt worden
electoraatquote:Op woensdag 7 december 2011 17:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Op den duur wel. Je electoriaat bespelen dus.
Hij lijkt op die oud-politicus die nu baas is van dat college over persoonsgegevens/privacy. Kan niet op z'n naam komen en denk ook eigenlijk niet dat hij het is.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:22 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Geen idee, al komt z'n gezicht me wel bekend voor.
idd een oud-politicus, maar deze zit nu bij DSMquote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Hij lijkt op die oud-politicus die nu baas is van dat college over persoonsgegevens/privacy. Kan niet op z'n naam komen en denk ook eigenlijk niet dat hij het is.
Ohj ja, die bedoelde ik. Hoef ik daar niet meer over na te denken iigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Antwoord op vorige vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben weg
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:55 schreef PhysicsRules het volgende:
Stand #2510 (dubbele punten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 Quyxz_
4 Bart
10 plagvreugd
8 Flitspaal
8 BusterPosey
6 Greenpeas
6 tomtomaat
2 Gillingham
2 Hi_flyer
2 Yankee
4 PhysicsRules
2 Ofyles2I see peas of green, red roses too....
Tsja, door het inkaderen op een specifieke manier bespeel je wel mensenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef MaJo het volgende:
En het antwoord op framing vind ik niet compleet, electoraat bespelen al helemaal nietframing is het inkaderen van een boodschap op een bepaalde manier, dat is heel wat anders!
Stand #2510 (dubbele punten):quote:Op woensdag 7 december 2011 19:20 schreef MaJo het volgende:
Atzo Nicolai is het antwoord op de vorige vraag
check!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:20 schreef MaJo het volgende:
Atzo Nicolai is het antwoord op de vorige vraag
vraagsteller heeft bepaaldquote:Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef MaJo het volgende:
En het antwoord op framing vind ik niet compleet, electoraat bespelen al helemaal nietframing is het inkaderen van een boodschap op een bepaalde manier, dat is heel wat anders!
Ben t ermee eens dat t een discutabel antwoord was. Maar ja, vragensteller beslist. In dit geval was het goedgekeurde antwoord iig beter dan het antwoord dat de vragensteller zelf gafquote:Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef MaJo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noem dan maar een presentator van Newsnight.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
Uiteindelijk wel, maar framing is echt wat andersquote:Op woensdag 7 december 2011 19:31 schreef Baszh het volgende:
[..]
Tsja, door het inkaderen op een specifieke manier bespeel je wel mensen
En het antwoord van PR was inderdaad beter dan van de vragensteller jaquote:Op woensdag 7 december 2011 19:34 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Ben t ermee eens dat t een discutabel antwoord was. Maar ja, vragensteller beslist. In dit geval was het goedgekeurde antwoord iig beter dan het antwoord dat de vragensteller zelf gaf![]()
Iemand nog iets te zeggen over de huidige vraag?
Hint: presenteert het politieke programma Question Time op de BBC. Was 18 uur lang anchor man van de verkiezingsuitzending in mei 2010.
Ja, komt uit Suriname zoals Greenpeas al aangaf.quote:
quote:(Nelahozeves, bij Kralupy nad Vltavou, Bohemen, 8 september 1841 – Praag, 1 mei 1904) was een Tsjechisch componist, dirigent, muziekpedagoog, (alt)violist en organist.
quote:
Die is Duits.quote:
Russisch.quote:
Nee, dat toetsenbord is ontwikkeld zodat de hamertjes van een typemachine zo min mogelijk last van elkaar hebben. het is allerminst comfortabel.quote:
op een toetsenbord ?! blasfemiequote:
quote:
nee lenzenslijperquote:
Kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |