Lijn houdt wel bizar lang standquote:Op donderdag 8 december 2011 20:48 schreef Drassss het volgende:
Valt nog mee dat er geen onweer in de lijn zit.
Whahaquote:Op donderdag 8 december 2011 21:19 schreef Frutsel het volgende:
Scotland... watch out for the wind... and trampolines
LOLquote:Op donderdag 8 december 2011 21:19 schreef Frutsel het volgende:
En een shitload aan reacties in de afgelopen paar uur... zal wel wat bezoekers van 4chan gehad hebben.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:19 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:19 schreef Frutsel het volgende:
1 + 1 = 2quote:Op donderdag 8 december 2011 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Zien jullie dat, zodra die lijn voorbij is daalt de temperatuur inene..
PRIO 2 BREEZICHT #2028# WOONZORGCE KEIZER WILHELMSTRAAT 1 IJMUIDEN STORMSCHADE (GRIP: 1)quote:
Lekkerquote:
Oh, best kans dat er enkele containers op de oosterschelde drijven.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:00 schreef Timmos het volgende:
Ik pak even een tweet erbij die ik net geplaatst heb..
Binnenkort strandjutten? In Antwerpen is een schip binnengekomen die onderweg wat containers is verloren door de storm..
Zinken die niet als een baksteen naar de bodem?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:06 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Oh, best kans dat er enkele containers op de oosterschelde drijven.
Hier op het kanaal heb ik tijdens een storm een container aan de kant zien liggen.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef zoem het volgende:
[..]
Zinken die niet als een baksteen naar de bodem?
Dat ligt maar net aan de inhoud natuurlijk, er zijn genoeg spullen die normaal gezien blijven drijven. En dat kan best een container drijvende houdenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:10 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hier op het kanaal heb ik tijdens een storm een container aan de kant zien liggen.
Op de oosterschelde zal hij wel zinken inderdaad.
Hier moet het nog komen.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
Om kwart voor 23 is de regen hier alweer weg..
Hehe, we zitten misschien een KM voor elkaar maar hoor geen regen op mn raam.. Zal is buiten kijken..quote:Op donderdag 8 december 2011 22:48 schreef zoem het volgende:
Dikke slagregens nu. Het wind stuwt de regen alle kanten op.
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
PRIO 2 BREEZICHT #2028# WOONZORGCE KEIZER WILHELMSTRAAT 1 IJMUIDEN STORMSCHADE (GRIP: 1)
Goed los daar in IJmuiden dus.
Dan kan je lang kijken, want ik zit nu op mijn studentenkamer in ZHquote:Op donderdag 8 december 2011 22:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hehe, we zitten misschien een KM voor elkaar maar hoor geen regen op mn raam.. Zal is buiten kijken..
Explainsquote:Op donderdag 8 december 2011 22:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Dan kan je lang kijken, want ik zit nu op mijn studentenkamer in ZH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |